J&K مسائل مستند دستورالعمل: مشروب مغازه ها برای باز کردن مراسم عروسی با کمتر از 50 مهمان مجاز

نوشته شده توسط Arun Sharma | جامو | به روز شده: مارس 19 سال 2020 8:05:06 pm دانش آموزان پیاده به سم

توسط NEWSMINERAL در 30 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Arun Sharma | جامو | به روز شده: مارس 19 سال 2020 8:05:06 pm
jammu kashmir lockdown guidelines, may 31 lockdown 4.0, lockdown 4.0 jk guidelines, coronavirus lockdown relaxations دانش آموزان پیاده به سمت حمل و نقل صفحه اصلی ارائه شده توسط دولت در حال انجام در سراسر کشور مستند (PTI عکس)

مشروب مغازه ها اجازه خواهد داشت به سراسر جامو و کشمیر از روز شنبه با قلمرو اتحادیه تسهیلات به عنوان بخشی از آن مستند جدید دستورالعمل تا مارس 31.

جدا از مشروب مغازه ها همه خصوصی و بیمارستان و درمانگاه و خانه های سالمندان (از جمله OPD خدمات) از سر گرفته خواهد عملکرد طبیعی از جمله OPD, خدمات, سفارش, گفت:, و اضافه کردن فعالیت های دیگر از جمله تجارت الکترونیکی و خدمات پیک; همه کشاورزی و باغبانی و حیوانات husbandary و فعالیت های مرتبط; تحویل خانه توسط رستوران ها و هتل ها; بانک و خدمات مالی; خود اشتغالی ارائه دهندگان خدمات مانند لوله کش و تکنسین های برق و غیره خواهد شد مجاز است.

محیط های اغذیه فروشی/eateries در اتوبوس می ایستد ایستگاه های راه آهن و فرودگاه ها نیز اجازه داده شده است برای باز کردن در UT اما با عبور می کند در مناطق. به طور مشابه, barbour, مغازه ها, سالن ها و سرو را نیز باز خواهد شد در تمام مناطق به جز در محدوده شهرداری شرکت های جامو و سرینگر شهرستانها.

دولت همچنین مجاز عروسی, حوادث, در, UT موضوع را به حداکثر 50 نفر و نگهداری اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای. در ولسوالی یکی باید به دنبال کسب اجازه از معاون مربوطه در کمیسیون برای چنین تابع.

آن را نیز اجازه مشارکت حداکثر 20 نفر در تشییع جنازه و آخرین مناسک مربوط به مراسم به موضوع اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای.

UT دولت در روز سه شنبه طبقه بندی شده تمام مناطق کشمیر به جز Ganderbal و Bandipore علاوه بر کتهوا سامبا و Ramban به قرمز است. آن ذکر شده Bandipora, Ganderbal, Reasi, یودهمپور و جامو به عنوان نارنجی و Doda, Kishtwar, Poonch و Rajouri به سبز است.

علاوه بر این تسهیلات تمام مغازه ها در بازار مناطق bazars و بازار مجتمع نیز باز به جز تک/ چند نام تجاری مراکز در مناطق در حال سقوط در نارنجی دسته. اشاره به این که بدون عبور مورد نیاز خواهد بود در این مناطق به منظور گفت که مغازه ها در محدوده شهری شرکت باقی خواهد ماند و باز از 9 صبح تا 5 بعد از ظهر. تمام دفاتر خصوصی با 50 درصد کارکنان علاوه بر فعالیت های ورزشی در استادیوم ها و مجتمع های ورزشی بدون حضور تماشاگر از سر گرفته خواهد شد.

دولت همچنین مجاز داخل منطقه حرکت وسایل نقلیه موضوع را به حداکثر سه نفر از جمله راننده در مورد چهار چرخ و بدون ترک سوار سوار در مورد دو چرخ. کابین aggregators و خودکار rickshaws شده اند مجاز به رفت و آمد در داخل منطقه با حداکثر دو مسافر.

در سبز مناطق جدا از فعالیت های مجاز در نارنجی بخش خصوصی دفاتر بازگشایی با 100 درصد کارکنان عمومی حمل و نقل مسافر (اتوبوس/سرعت مسافران تاکسی aggregators خودکار rickshaws و غیره) با تا حد 50 درصد گنجایش در داخل منطقه و مسیرهای بین پیوسته سبز مناطق علاوه بر باربور مغازه های سالن و سرو در تمام زمینه ها.

آن را نیز اجازه اینتر منطقه حرکت وسایل نقلیه خصوصی بین یک جفت سبز/نارنجی ولسوالی اما بدون عبور از یک منطقه.

در ولسوالی آن تصمیم به اجازه می دهد تنها مغازه فروش اقلام ضروری مانند مواد غذایی و میوه و سبزیجات و نان و.... علاوه بر دفاتر خصوصی با تنها 33 درصد حضور و غیاب با عبور برای کارکنان به عنوان تجویز می شوند.

دولت تصمیم گرفت اجازه می دهد تا فعالیت های صنعتی در کلیه شهرکهای صنعتی با 100 درصد نیروی کار در سبز مناطق و 50 درصد نیروی کار در نارنجی و قرمز را شامل شود. این می تواند رزومه با 100 درصد نیروی کار در تمام مناطق روستایی و خارج شهری محدودیت در حالی که در مناطق در حال سقوط درون شهری محدودیت در در مناطق شهری در حال سقوط در نارنجی و قرمز ولسوالی های این فعالیت ها می توانند رزومه با اجازه با 50 درصد نیروی کار.

دولت همچنین اجازه باز کردن تمام کارگاه های خدمات مراکز و کارگاه های مشمول حداکثر پنج نفر مشغول به کار در سایت/داخل محوطه. برای فعالیت های ساخت و ساز درون شهری محدودیت سفارش گفت: کارگران ساختمانی باید به ماندن در سایت ساخت و ساز.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن