نحوه برنامه ریزی برای آزمون ورودی + نمونه رایگان برای بارگیری

سلام بر همه داوطلبان عزیز معدن. برنامه ریزی کنکور در این مقاله می خواهیم در مورد یک اصل مهم و یک گام مهم در مو

توسط NEWSMINERAL در 27 مرداد 1399
سلام بر همه داوطلبان عزیز معدن. برنامه ریزی کنکور در این مقاله می خواهیم در مورد یک اصل مهم و یک گام مهم در مورد نحوه برنامه ریزی برای آزمون ورودی با شما صحبت کنیم. با آغاز پاییز ، شما ، داوطلبان کنکور سراسری ، باید در مورد برنامه ریزی فکر جدی کنید. چگونه شروع کنیم و از کجا شروع کنیم و چگونه برنامه ریزی کنیم و این برنامه کاملاً مثبت باشد.

نکات برنامه ریزی کنکوری

چگونه برای امتحان ورودی برنامه ریزی کنیم برای موفقیت در مشاغل وابسته به شما برنامه ریختن برای کنکور بیش از شانس نیاز دارید. چگونه برای امتحان ورودی که جای خود را دارد برنامه ریزی کنیم. از خرید معمولی گرفته تا صرفه جویی در هزینه تا خرید لوازم بزرگتر و چیزهایی مانند خانه و ماشین. برنامه ریزی برای سرگرمی 3/4 نفره و موارد بسیار دیگری که باید قبل از مشاوره و مشاوره و برنامه ریزی انجام دهیم و بسیاری از ما می دانیم که اگر برنامه ریزی اصولی و منطقی نباشد و طبق آن عمل نکنیم ، به نتیجه نمی رسیم. برنامه ریزی کنکور هدف ما می خواهیم.

نمونه برنامه ریزی کنکور انسانی

برنامه ریزی برای کنکور سراسری از جمله مواردی است که شما باید مشاوره و مشاوره داشته باشید و همچنین یک برنامه توپ و نمایش برنامه ریزی کنکور و کمال که برای ناامید کردن شما خیلی سخت نیست و همچنین خارج شدن از بوم بسیار آسان نیست. برنامه ریزی چیست؟ هرکسی در این دنیا ویژگی های اخلاقی خود را دارد که چه کسی می خوابد و چگونه مطالعه می کند. در مورد چگونگی برنامه ریزی برای آزمون ورودی ، ما به شما می گوییم که برای استفاده مناسب از زمانی که در مدرسه نیستید ، چه کاری انجام دهید. در ادامه سعی برنامه ریزی کنکور خواهیم کرد تصاویر برنامه ریزی برای امتحانات ورودی متفاوت و جداول آنها را تهیه کنیم.

جدول برنامه ریزی کنکور انسانی

نمونه ای از نحوه برنامه ریزی برای آزمون ورودی نمونه ای از نحوه برنامه ریزی برای آزمون ورودی آیا می خواهید هر 4 دوره را در 4 ماه مطالعه کنید؟ برنامه ریزی 4 ماهه DJI Concours موفق ترین برنامه ریزی کنکور است که می توانید در 4 ماه شرایط مطالعه را از اینجا به آنجا تغییر دهید. روی پیوند کلیک کنید و اطلاعات بیشتری کسب کنید: برنامه ریزی 4 ماهه برای آزمون ورودی 99 برای همه رشته ها - آزمون ورودی DJI برنامه ریزی 4 ماهه برای آزمون ورودی 99 - ما برنامه ریزی کنکور یک معجزه را به واقعیت تبدیل کردیم. برنامه ریزی 4 ماهه برای کنکور 99 رشته تجربی ، ریاضی و علوم انسانی شما را به یک رتبه برتر تبدیل می کند! ساعت ها چه کار باید بکنیم که خداوند برنامه ریزی کنکور مانند مهمان یا دیگر برنامه هایی که در دست شما نیست ، کار کند. مورد اول این است که شما اجازه نمی دهید برنامه ریزی شما به راحتی تغییر کند و دوم این که باید سه یا چهار روز آینده آن را جبران کنید. چگونه می توان برای امتحان ورودی برنامه ریزی کنکور هدف برنامه ریزی ایجاد کرد؟ در برنامه ریزی هدف شما از قبولی در امتحان ورودی بسیار مهم است زیرا پذیرش در رشته های مختلف دانشگاهی به رتبه ها و درصد های مختلفی نیاز دارد. طبیعی است که برای رسیدن به درصد و رتبه بندی خوب برنامه ریزی کنکور ، باید ساعات مطالعه بیشتری در طول روز داشته باشید و این ساعات را در برنامه ریزی خود بگنجانید. به عنوان مثال ، کاندیدایی که هدفش پذیرش در پزشکی با دو تا سه ساعت مطالعه در روز است ، امیدی برای رسیدن به هدف خود نیست زیرا او باید بیشتر از این مطالعه کند. شما چند شب نمی توانید بروید!

برنامه ریزی کنکور ۴۰۰

اصول مهم در نحوه برنامه ریزی برای برنامه ریزی کنکور آزمون ورودی این است که برای خود برنامه ای تنظیم کنید که بتوانید آن را عملی کنید. ممکن است خیلی زود تحت تأثیر قرار بگیرید و خیلی سریع شروع کنید و با همان سرعت دلسرد شوید و در کل از برنامه پرش کنید. برای شروع در روزهای مدرسه ، با سه یا چهار ساعت شروع کنید و به تدریج آن برنامه ریزی کنکور را به شش یا هفت ساعت افزایش دهید و در روزهای تعطیل از چهار یا پنج ساعت شروع کنید و آن را به هشت تا ده ساعت افزایش دهید و دوباره به تدریج طی چند ساعت ادامه دهید. ماههای برنامه ریزی کنکور بیشتری بگذارد.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن