دهلی نو HC حاضر به مهار Netflix وب سری Hasmukh' از پخش سری

نوشته شده توسط Pritam Pal Singh | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 6 مه سال 2020 1:03:45 am Hasmukh اس

توسط NEWSMINERAL در 16 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Pritam Pal Singh | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 6 مه سال 2020 1:03:45 am
hasmukh review, hasmukh, hasmukh netflix, hasmukh first impression review, hasmukh vir das objections, hasmukh vir das controversy, vir das netflix show, vir das show on netflix, vir das comedy, ranvir shorey, new show on netflix, new series on netflix, what to watch on netflix, best netflix shows india Hasmukh است که در حال حاضر جریان در Netflix بکشد. (منبع: Netflix)

رعایت که "ماهیت دموکراسی است که یک هنرمند خلاق است که با توجه به آزادی به پروژه تصویر از جامعه در یک شیوه ای او را درک", دادگاه عالی دهلی روز شنبه حاضر به مهار Netflix بکشد از پخش سری وب 'Hasmukh'.

"یکی از نخست اشکال در معرض مشکلات جامعه است که با به تصویر کشیدن یک طنز تصویر همان. کمدین و انجام است که هدف. در خود تجسم آنها با استفاده از طنز و مبالغه مشکلات به حدی است که آن را تبدیل به یک تمسخر. در طنز تصویر از مشکلات جامعه این کمدین و استفاده از طنز" عدالت Sanjeev Sachdeva گفت: در سفارش.

رد درخواست دستور موقت دادگاه اظهار داشت که اعطای آن "را به مقدار دخالت در آزادی بیان تضمین شده توسط قانون اساسی ما است." نظم آمد و در یک دست کت و شلوار توسط مدافع Ashutosh Dubey, به دنبال دستور در مقابل Netflix و دیگران از پخش قسمت از Hasmukh. اصلی کت و شلوار در حال بررسی است و احزاب بوده است به کارگردانی پاسخ دهند.

Dubey به دنبال حذف برخی از قسمت های این سری با این استدلال که آنها حاوی اظهارات موهن علیه حقوقی برادری. او استدلال کرد که قصد کت و شلوار نیست برای برجسته کردن توهین به یک فرد بلکه به مهار متهمان از عبور موهن سخنان در جامعه حقوقی. مخالفت با این ادعا Netflix و دیگر نگران ارسال شده اند که شاکی موفق به نشان دادن هر گونه مورد prima facie و یا هر گونه صدمه شخصی یا تخلف از هر حق و حق او را به اعطای هر دستور.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب