Jarrid هوستون ستون: استفاده از الکترونیک برای پیدا کردن ماهی قبل از اینکه شما شروع به ماهیگیری

من به بسیاری از مردم محلی این چند روز گذشته است و قطعا آشکار مردم خوشحال هستند به پشت روی آب. من حتی یک فرصت ر

توسط NEWSMINERAL در 20 اردیبهشت 1399

من به بسیاری از مردم محلی این چند روز گذشته است و قطعا آشکار مردم خوشحال هستند به پشت روی آب. من حتی یک فرصت را به گپ زدن با حفاظت از محیط زیست محلی افسران و برخی از گونه های مهاجم گشت در ویسکانسین دریاچه ها. آن بزرگ ویسکانسین آخر هفته باز است و ما به امید همان در مینه سوتا است.

در اینجا ما گزارش:

دریاچه سوپریور دیدم یک بیت از یک رکود به تازگی احتمالا به دلیل بسیاری از شرق باد.

برخی از ماهیگیران تفننی در حال پیدا کردن موفقیت در محدوده Chequamegon بای هدف اوایل فصل smallmouth. برخی از خوب جلب می آیند فن-مصاحبه بوت دم نرم و پلاستیک بیش از شن و ماسه/گل sloughs. این smallies قطعا آماده برای نوبت خود را در آن تخم ریزی چرخه.

در دوقلو پورت ماهیگیران تفننی هنوز گزارش چند ماهی قزل آلا/ماهی قزل آلا ، قال فصل هنوز هم فعال است اما ما از گذشته اوج و اجرا خواهند به زودی. منطقه جریان ماهیگیران تفننی هنوز هم پیدا کردن برخی از موفق ریش به صورت ترکیبی از steelhead و ماهی قزل آلای قهوه ای. بهترین تاکتیک در ادامه به تخم مرغ الگوهای زیرفشار تحت یک اعتصاب شاخص. ما در حال شنیدن چند گزارش از ماهیگیران تفننی گرفتن برخی از خوب brookies با عنکبوتی که تار میتند طعمه به عنوان به خوبی. خوب است که این جریان برای بیشتر قسمت ها را دوباره به حالت عادی جریان می یابد.

سنت لوئیس رودخانه دیدم چند ماهیگیران تفننی تلاش شانس خود را در بهار panfish در خلیج اما کلمه ماهی نیست آماده نشده است. آب temps به طور کلی نیاز به جایی بین 55 تا 65 درجه برای crappies به حرکت خود کم عمق تخم ریزی زمینه. باید هر روز در حال حاضر.

من می دانم که من سعی خواهد کرد و برخی از صرف زمان شکار این بچه ها در این هفته است. به به من حمله خواهد بود 1/16 اونس کوچک پلاستیک منقبض تحت یک شناور. وجود دارد چند, خشن, ماهی مایل به نیش برای کسانی که به دنبال چیزی برای انجام. درام, مکنده و کپور هستند که همیشه سرگرم کننده را به حلقه است. سعی کنید خیساندن یک nightcrawler در زمان و شما به احتمال زیاد پیدا کردن برخی از اقدام.

تا آنجا که انواع مختلف اردک ماهی بازکن بر روی رودخانه این آخر هفته به یاد داشته باشید که ماهیگیری ممنوع است از بزرگراه 23 پل به مرز کابل تا مارس 19. من برنامه بازی است که برای هدف قرار دادن بخش از رودخانه کمتر سفر به دنبال مهاجرت زن walleyes ساخت راه خود را به عقب به Gitch. شما همچنین ممکن است ببینید من ورود برخی از زمان بازی قایق سپر upriver به عنوان به خوبی.

ماهی گیر بهترین دوست این زمان از سال است پایین تصویربرداری و sidescan در الکترونیک به خصوص از آنجا که ما باید برخی از زمان قبل از رشد پوشش گیاهی طول می کشد. من به دنبال ماهی پس از آن ماهی که در آن من آنها را پیدا کنید.

داخلی دریاچه در حال رفتن با متنوع گزش. این جایی است که من به احتمال زیاد صرف مقدار خوبی از زمان چند هفته آینده با توجه به سرگرم کننده نیش ما را تجربه کرده اند به تازگی.

ما بهترین تاکتیک شده است فن ریخته گری سنگ شمع با نیرومند و درشت هیکل همجنس و گرفتن یک ترکیب خوب walleyes و smallmouth باس برای رفتن (به یاد داشته باشید ویسکانسین باس در حال حاضر قانونی برای گرفتن و انتشار).

بسیاری از نر walleyes شده اند cruising سنگ و شن و ماسه سواحل و واریز خود ماهی می گیرند. این مایعات باید حتی در راه خود را به من قایق با نام تجاری جدید; اوه. اما این باید به شما یک ایده که در آن ما در با تخم ریزی چرخه.

بازی بازی باد است همیشه روی حیله و تزویر. بیش از ویسکانسین بازکن آن بسیار باد می وزد اما من واقعا معتقدم که ما بهترین نیش آمد در windiest زمان از روز است. ما همچنین برخی از موفقیت مرده چسبیده shiners بیش از سمت قایق در 8-12 فوت آب است.

من یک شانس به هدف قرار دادن هر bluegills یا crappies (اگر چه چند crappies در انواع مختلف اردک مکان) اما من برنامه صرف یک زن و شوهر آینده weeknights تعقیب این مخلوقات. من خیلی خوشحالم که ما فصل ماهیگیری را آغاز کرده است و امیدوارم ما می توانیم به عقب بر گردیم به آوردن مشتریان ارزشمند خود را در آب پس از مارس 18. امن و باز آخر هفته در مینه سوتا است.

Jarrid هوستون جنوبی محدوده یک راهنمای ماهیگیری (houstonsguideservice.com) در مینه سوتا و ویسکانسین آبهای داخلی سنت لوئیس رودخانه و در زمستان در دریاچه سوپریور.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب