بازدید از مناطق برای رسیدن به مردم است نه سیاست: Devendra Fadnavis

توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشرشده: ژوئیه 10 سال 2020 2:44:02 am رهبر مخالفان Devendra Fadnav

توسط NEWSMINERAL در 20 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشرشده: ژوئیه 10 سال 2020 2:44:02 am
devendra fadnavis, maharastra covid, covid-19 in maharashtra, devendra fadnavis visits jalgoan, devendra fadnavis two day visit to north maharashtra, indian express news رهبر مخالفان Devendra Fadnavis در اورنگبد در روز پنج شنبه. (اکسپرس عکس)

با مخالفان سوال خود را از بازدیدکننده داشته است به مناطق میان Covid-19 گیر سابق وزیر Devendra Fadnavis در روز پنج شنبه گفت که او بازدیدکننده داشته است به جالگاون, Nashik و اورنگبد است که بخشی از ورزش برای رسیدن به مردم "reeling تحت سختی".

صحبت به mediapersons خود را در طول سفر دو روزه به شمال ماهاراشترا و Marathwada, Fadnavis گفت: "اگر کسی دوست دارد به نشستن در خانه آن است که مشکل خود را. اما به عنوان رهبر مخالفان (در دولت و مجلس) آن است که وظیفه من به دیدن این وضعیت زمین و حمایت به مردم است."

"من تور است نه سیاسی. هنگامی که مردم در مشکل ما در حال رسیدن به آنها کمک کند," او اضافه شده است.

Fadnavis نامیده می شوند به عنوان "بسیار ناگوار" یک حادثه که در آن یک رمان کروناویروس مبتلا فوت بیمار در Jamner taluka به عنوان او نمی تواند یک آمبولانس در زمان رسیدن به بیمارستان است.

"اضافه کردن تخت در بیمارستان ها مشکل را حل نمی کند. همراه با آن به طور کلی پزشکی زیرساخت ها از جمله آمبولانس و امکانات دسترسی به فن و داشتن کافی نیروی کار در بیمارستان و نیاز به به روز رسانی" رئیس سابق وزیر
اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن