Minntac را تا سطح شیب دار تولید و به خاطر برخی از کارمندان زودتر از انتظار

با توجه به نامه روز سه شنبه به اعضای United Steelworkers محلی سال 1938 مقامات شرکت گفت: این اتحادیه است که خطو

توسط NEWSMINERAL در 3 تیر 1399

با توجه به نامه روز سه شنبه به اعضای United Steelworkers محلی سال 1938 مقامات شرکت گفت: این اتحادیه است که خطوط تولید 6 و 7 را شروع به ساختن گلوله دوباره این هفته از 26 جولای با نگهداری کارکنان که به یاد می آورد از اخراج با شروع هفته ژوئیه 5.

ایالات متحده جراحی سخنگوی آماندا Malkowski تایید اواخر ماه جولای راه اندازی مجدد از Minntac را "گام سوم گیاه است."

"این است که تقریبا یک ماه زودتر از برنامه ریزی راه اندازی مجدد" Malkowski گفت: در یک ایمیل به اخبار تریبون. "ما کشیده تا جدول زمانی برای تنظیم ما گلوله موجودی برای دیدار با تقاضا است."

"در این زمان آنها را به ما آزمایشی به یاد بیاورید برای عملیاتی پرسنل" محلی 1938 جمهور استیو Bonach و معاون رئیس جمهور و شکایت صندلی چاد Daniels نوشت.

در اواخر ماه اوت معدن را به بازگشت به "کامل عملیات" اتحادیه گفت: اما معلوم بود که معدن کارکنان خواهد بود به یاد می آورد.

پرسید: اگر همه 260 گذاشته و کارکنان خواهد بود به یاد می آورد Malkowski گفت: "برخی از کارکنان خواهد بود به یاد می آورد به عنوان بخشی از این تصمیم."

بر خلاف سه نفر دیگر از محدوده آهن شش معادن و گیاهان Minntac باقی مانده است باز در طول همه گیر اما کاهش تولید آن گذاشته 260 کارگران در ماه گذشته.

Minntac در کوه آهن در نظر گرفته شده است این کشور بزرگترین مرکز از نوع خود با 1,460 کل کارکنان در سال 2019 و توانایی تولید 16 میلیون تن خالص گلوله در هر سال است.

ایالات متحده جراحی نیز "نامحدود" idled آن Keetac معدن و پلت گیاه در Keewatin و گذاشته 375 کارکنان وجود دارد.

"ما هیچ به روز رسانی در زمانی که Keetac ممکن است راه اندازی مجدد" Malkowski گفت.

هفته گذشته پیتسبورگ بر اساس شرکت گفت: این انتظار به از دست دادن $315 میلیون دلار در سه ماهه دوم سال 2020 است.

"همانطور که انتظار می رود در سه ماهه دوم است که به طور قابل توجهی تحت تاثیر اثرات COVID-19 و انتظار nonrecurring هزینه های مرتبط با بخش قابل توجهی از ما فولادسازی عملیات idled در سه ماهه" U. S. Steel رئیس جمهور و مدیر عامل دیوید ریس جاده شوید گفت: در انتشار اخبار.

هیبینگ Taconite — یک سرمایه گذاری مشترک بین ArcelorMittal (که آن را مدیریت می کند و صاحب بزرگترین خطر در Hibtac) ایالات متحده جراحی و کلیولند-صخره — گفت: در هفته گذشته آن را هل دادن به عقب خود را راه اندازی مجدد تاریخ به ماه اوت یک ماه پس از آن انتظار می رود راه اندازی مجدد. Hibtac را 650 گذاشته و کارگران آغاز خواهد شد بازگشت به کار در پایان ماه ژوئیه.

صخره' Northshore معدن در بابیت و خلیج نقره ای است که هنوز هم قرار است برای یک ماه اوت راه اندازی مجدد مقامات شرکت گفت: در اوایل این ماه حتی به عنوان بریتیش معدن در میشیگان ری استارت زودتر از انتظار می رود.

در مجموع اخراج در سه idled امکانات و Minntac بالغ بر حدود 1,760 کارگران بیش از یک سوم از 4,105 کل مشاغل در محدوده آهن شش معادن در سال 2019.

صخره' ایالات Taconite در Eveleth و فوربس ArcelorMittal را Minorca معدن در ویرجینیا و Minntac باقی مانده اند باز در طول بیماری همه گیر.

آمریکایی آهن و فولاد موسسه روز دوشنبه گفت: استفاده از ظرفیت کشور را در کوره های انفجار شنبه در 54.6% هفته گذشته است. قبل از همه گیر استفاده شد به طور مداوم بالاتر از 80 درصد است.

در اوایل این ماه Worldsteel Association پیش بینی تقاضای فولاد جهانی سقوط خواهد کرد 6.4 درصد در سال 2020 با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

"مشتریان ما شده است آمار کلی یخ در مصرف با خاموش شدن ناگهانی و با مختل زنجیره تامین. بنابراین ما انتظار می رود تقاضای فولاد به کاهش قابل توجهی در بسیاری از کشورها به خصوص در طول سه ماهه دوم" آل Remeithi رئیس Worldsteel اقتصاد کمیته گفت: در انتشار اخبار. "با کاستن از محدودیت های است که آغاز شده است ما انتظار داریم که این وضعیت به تدریج بهبود می بخشد اما بهبود مسیر آهسته خواهد بود. "



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب