دلوت مدارس دولتی باعث می شود درجه بندی تغییرات میان آموزش از راه دور

دلوت مدارس دولتی به اجرا در درجه بندی جدید شیوه ها برای مدت چهار آموزش از راه دور با توجه به COVID-19 بیماری

توسط NEWSMINERAL در 31 اردیبهشت 1399

دلوت مدارس دولتی به اجرا در درجه بندی جدید شیوه ها برای مدت چهار آموزش از راه دور با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. اطلاعاتی ارائه شیوه های آن ساخته شده بود به دلوت هیئت مدیره مدرسه سه شنبه شب.

منطقه تصمیم گرفته است برای محاسبه مدت فرد چهار نمرات برای دانش آموزان متوسط و بالا اما استفاده از کار در طول مدت چهار تنها به عنوان یک راه برای دانش آموزان به منظور بهبود خود را به دست آورده به مدت سه درجه است.

ترم سه برنامه ریزی شده بود به نزدیک مارس 27, اما با توجه به بسته شدن مدارس به دستور رژیم صهیونیستی است. تیم Walz نمرات محاسبه شد و بر اساس کار اختصاص داده شده قبل از مارس 17. مدارس بسته مارس 18. کار اختصاص داده شده قبل از بسته شدن بود پذیرفته شده از طریق مارس 17.

دانش آموزان دبیرستان نیز باید گزینه ای را برای درخواست خود را ترم کلاس بود نقل مکان کرد به یک اعتباری/اعتباری ندارد شاخص در خود متن که نمی خواهد تاثیر معدل. سالمندان باید به کار اصلی خود را و یا مشاور قبل از مارس 22. همه دانش آموزان دیگر در حال حاضر ثبت نام کرده اند تا تاریخ 5 ژوئن.

دانش آموزانی که نه کسب اعتبار در طول ترم دوم باید گزینه ای برای بازیابی اعتبار یا در تابستان یا پاییز. نامه نمرات از "F" داده خواهد شد و برای ترم دوم و جایگزین خواهد شد با یک "بدون علامت است."

حتی اگر وجود دارد خواهد بود یک مقام نمره نهایی برای مدت چهار معلمان انتظار می رود به ارائه بازخورد به دانش آموزان به طوری که آنها می دانم که چگونه آنها در حال انجام است.

سند: Duluth, مدارس دولتی درجه گزارش در طول آموزش از راه دور

برای مدرسه ابتدایی, گزارش, کارت هنوز استانداردهای مبتنی بنابراین اگر معلمان ندارد و شواهد کافی نشان دادن یک دانش آموز به مهارت خاص یا دانش و سپس معلم می تواند با استفاده از "در حال پیشرفت" و یا "آموزش از راه دور" به جای صفر.

"ما می خواستیم به توسعه نمره گذاری شیوه های است که دانش آموزان بی ضرر در طول آموزش از راه دور با توجه به همه گیر و ما سعی در نگه داشتن آن در ذهن" گفت: گیل Netland منطقه را مدیر برنامه درسی و آموزش.

همه دانشجویان باید زبان خود را اضافه کارنامه و ریز نمرات و اشاره کرد که آموزش از راه دور انجام شد و همچنین منع و هشدار استفاده از نمرات در آن زمان در برابر دانش آموز دانشگاهی قرار دادن پذیرش شتاب و یا بازسازی است. توجه داشته باشید این است که مورد نیاز توسط مینه سوتا وزارت آموزش و پرورش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب