ماهاراشترا کاهش درسی برای کلاس های من به XII 25 درصد

نوشته شده توسط ابها Goradia | بمبئی | منتشرشده: ژوئیه 26 سال 2020 3:08:53 am Gaikwad گفت: جزئیات درس

توسط NEWSMINERAL در 5 مرداد 1399
نوشته شده توسط ابها Goradia | بمبئی | منتشرشده: ژوئیه 26 سال 2020 3:08:53 am
coronavirus pandemic, Maharashtra board syllabus, Varsha Gaikwad, Mumbai news, indian express news Gaikwad گفت: جزئیات درس هایی که حذف شده اند آپلود شده در سایت MSCERT.

به منظور کاهش بار بر روی دانش آموزان میان coronavirus همه گیر در ماهاراشترا دولت روز شنبه اعلام کرد که برنامه درسی برای کلاس های من به XII خواهد شد کاهش می یابد 25 درصد برای 2020-21 جلسه علمی. حرکت زیر شبیه اطلاعیه ها توسط CBSE, ICSE و چند دولت دیگر تخته.

در ارسال ویدئو در توییتر, Maharashtra مدرسه وزیر آموزش و پرورش Varsha Gaikwad گفت: "در برابر پس زمینه از Covid-19 گیر پیشنهاد ارائه شده توسط ایالت ماهاراشترا شورای تحقیقات آموزشی و آموزش برای کاهش برنامه درسی برای کلاس های 1 تا 12 برای سال تحصیلی 2020-21 تایید شده توسط دولت است."

Gaikwad گفت: جزئیات درس هایی که حذف شده اند آپلود شده در سایت MSCERT.

یک بیانیه صادر شده توسط این اداره گفت: MSCERT, Maharashtra State اداره کتاب درسی تولید برنامه درسی پژوهش (Balbharti) و ایالت ماهاراشترا هیئت ثانویه و بالاتر متوسطه آموزش و پرورش زیر جهت برنامه درسی کمیته در زمان تصمیم جمعی در این موضوع است. این کار منابع گفت: آغاز کرده بود بیش از یک ماه و نیم پیش. "موضوع مختلف کمیته های تحت Balbharti در زمان تصمیم گیری است. موضوعاتی که تکراری حذف شدند در حالی که بعضی از آنها اختصاص داده شده برای مطالعه شخصی" Dinkar Patil, MSCERT مدیر گفت.

در مجموع 101 فصل — 22 در ابتدایی (کلاس های من به IV) 20 در ثانویه (کلاس V به X) و 59 در بالاتر متوسطه (کلاس های یازدهم و دوازدهم) — حذف شده اند در تمام افراد است.

با توجه به این بیماری همه گیر کوروناویروس مدارس سراسر کشور را نمی بازگشایی جسمی است. کلاس های آنلاین برای تحصیلی جاری جلسه آغاز شد و تنها از 15 ژوئن. در Vidarbha منطقه کلاس های آنلاین آغاز شده از ماه ژوئن 26. مربیان و معلمان تا به حال با اشاره به مشکلات در اتمام کل برنامه درسی به عنوان حداقل نیمی از دانش آموزان در سراسر کشور هیچ یا کمی منابع برای دسترسی به آموزش آنلاین.

در اوایل این ماه این شورا در مدرسه گواهی امتحانات (CISCE) نیز اعلام کرد کاهش تا 25 درصد در برنامه درسی برای کلاس های X و XII. هیئت مرکزی آموزش متوسطه (CBSE) هم اعلام کرد که 30 درصد کاهش در برنامه درسی برای کلاس های نهم تا دوازدهم جولای 7.

با در نظر گرفتن همه گیر, Uttar Pradesh دولت نیز در آن تجدید نظر برنامه درسی برای کلاس های نهم تا دوازدهم و برش درسی 30 درصد است. دولت از راجستان و گجرات و گوا نیز انتظار برای اعلام کاهش مشابه را در برنامه درسی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب