گجرات: ماه نیست اندیش سعید فطر به جشن در روز دوشنبه

توسط: اکسپرس سرویس خبری | سورت | منتشر شده در تاریخ: 24 مه سال 2020 12:49:22 am سعید فطر نشانه پایان

توسط NEWSMINERAL در 3 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | سورت | منتشر شده در تاریخ: 24 مه سال 2020 12:49:22 am
eid, eid celebration, eid moon, eid moon sighting, eid on mon, eid 2020, indian express news سعید فطر نشانه پایان ماه مقدس رمضان. (بازنمودی عکس)

سعید فطر را جشن خواهد گرفت در گجرات روز دوشنبه پس از روحانیون گفت که ماه نمی تواند اندیش در روز شنبه.

مفتی کليم از Rander Darul Uloon و رئیس جمهور از چند کمیته در سورت عصر روز شنبه با صدور یک کلیپ صوتی و گفت که آنها دریافت اطلاعات از چند رؤیت در منطقه بود اما تایید نشده.

مفتی کليم گفت: "ما همچنین صلیب-تایید شده با گجرات چند کمیته و کمیته های مشابهی از ماهاراشترا و دیگر نقاط کشور و یاد گرفتیم که ماه نمی تواند اندیش. همه آنها تصمیم گرفته اند که در این سال 30 روز روزه انجام خواهد شد و سعید فطر را جشن خواهد گرفت با مسلمانان سراسر کشور در روز دوشنبه."

سعید فطر نشانه پایان ماه مقدس رمضان.

مفتی کليم اعتراض مردم به جشن عید در خانه و بیرون رفتن در میان Covid-19 مستند. نماز را نمی خواهد انجام شده در مساجد و مردم را به دعا در خانه های خود را, او گفت:.

"این سال ما را به جشن عید با دادن آرزوها از طریق رسانه های اجتماعی... من درخواست از مردم برای ایستادن در گروه های خارج از خانه خود را," او اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب