هند-چین بست: IAF تشدید مبارزه با هوا گشت در Ladakh

نوشته شده توسط Varinder Bhatia | دهلی نو | به روز رسانی: 26 ژوئن 2020 3:44:42 pm کلاه به نظر می رسد

توسط NEWSMINERAL در 6 تیر 1399
نوشته شده توسط Varinder Bhatia | دهلی نو | به روز رسانی: 26 ژوئن 2020 3:44:42 pm
Galwan faceoff, Galwan valley faceoff, Galwan valley clashes, Indian Army Galwan valley clashes, India China border dispute, India China LAC dispute, India news, Indian Express کلاه به نظر می رسد شده اند بیشتر تشدید در روز جمعه. (بازنمودی)

بی سابقه هوا فعالیت بودند که متوجه شده در Ladakh را آسمان در روز جمعه با انواع مختلف هواپیما انجام چند پرواز. نیروی هوایی هند خود را تشدید کرده است مبارزه با گشت هوایی (CAP) در منطقه لاداخ در طول چند روز گذشته پس از لاک faceoff با چین که در سمت چپ 20 سربازان هندی کشته شدند.

کلاه به نظر می رسد شده اند بیشتر تشدید در روز جمعه.

بسیاری از مردان و مواد نیز تقبل قایق از آب عبور از Chandigarh پایگاه هوایی به جلو مکان در Ladakh منابع می گویند. این هواپیما شده اند که در عمل برای گذر گاه نیروهای نظامی و تجهیزات شامل C-17 و AN-32 و C-130.

IAF منابع می گویند که چینی ها باید تقویت حضور توهین آمیز سیستم عامل های هوا در فرودگاه در تبت. در پاسخ به این جنگنده ها نیز تا کلاه خود را در منطقه لاداخ منابع اضافه شده است.

مردم در له دیده می شد فیلمبرداری و گرفتن عکس از جت های جنگنده و هواپیماهای دیگر در آسمان معلق در هوا از صبح روز جمعه. ساکنان محلی نیز از ترس که یک تشدید هوایی فعالیت در این منطقه ممکن است یک سیگنال است که تنش در لاک تشدید خواهد شد بیشتر است.

همچنین وجود داشته است در مقیاس بزرگ حرکت کاروان به لاداخ از طریق بزرگراه های پنجاب که باعث شده مردم برای به اشتراک گذاشتن عکس از این کاروان در سیستم عامل رسانه های اجتماعی.

در سرینگر-له بزرگراه نیز بسته به صورت غیر نظامی جنبش به عنوان بسیاری از سربازان جنبش در حال وقوع است در این بزرگراه است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب