ابر دیپلماسی: کنسولی دسترسی رفتار حرکت آنلاین

نوشته شده توسط Shubhajit Roy | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 27 مه سال 2020 2:52:40 am جنوب بلوک اس

توسط NEWSMINERAL در 6 خرداد 1399
نوشته شده توسط Shubhajit Roy | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 27 مه سال 2020 2:52:40 am
coronavirus, coronavirus news, covid 19 tracker, South Block virtual diplomacy, South Block virtual summits, South Block meetings, South Block consular access, india coronavirus lockdown, world politics, Indian express جنوب بلوک استفاده شده است سیستم عامل آنلاین به انجام اساسی دیپلماتیک مکالمات. (اکسپرس عکس Renuka پوری/فایل)

در زمانی که "اجتماعی فاصله" و "کار از خانه" را تبدیل به هنجار جنوب مسدود است و تلاش برای انجام "مجازی" دیپلماسی در غیاب "چهره به چهره" جلسات.

علاوه بر مجازی نشست و تماس های تلفنی, رفتار, دسترسی کنسولی و حتی ارائه اعتبار منتقل شده به سیستم عامل آنلاین.

در اوایل ماه آوریل در وسط سراسر کشور مستند زمانی که دولت متوجه شد که صدها نفر از اتباع خارجی بوده است گرد برای حضور در Tablighi Jamaat جماعت در دهلی نو در ماه مارس بسیاری از سفارتخانه های رسیده به وزارت امور خارجی به صورت "دسترسی کنسولی" (یک جلسه میان یک دیپلمات و خارجی مواجه اتهام). MEA تصمیم به اعطای مجازی "دسترسی کنسولی" از طریق ویدئو کنفرانس.

دوباره در اواسط ماه آوریل زمانی که جنوب بلوک می خواستم به تسلیم اعتراض شدید خود با پاکستان بیش از آنچه که از آن به نام بی دلیل شلیک که منجر به کشتار غیر نظامیان در نزدیکی خط کنترل "رفتار" (دیپلماتیک توجه داشته باشید) صادر شد بیش از گوشی به کمیسیون عالی پاکستان در دهلی نو.

"قوی رفتار ساخته شده بود به طرف پاکستان در کشتن سه معصوم, هندی, غیر نظامیان با یک تماس تلفنی بود که به دنبال یک ایمیل" یک منبع گفت.

حداقل دو هندی سفیران که در زمان شارژ به تازگی ارائه شده اعتبار خود را "عملا". هند به تازگی منصوب کمیساریای عالی به سریلانکا Gopal Baglay که رفت به کلمبو در هند نیروی هوایی همراه با تجهیزات پزشکی ارائه شده اعتبار خود را به سریلانکا رئیس جمهور Gotabaya Rajapaksa از طریق یک ویدئو کنفرانس.

جدید هند نماینده دائم در سازمان ملل T S Tirumurti که به نیویورک رفت و در یکی از Vande بهارات تخلیه پرواز نیز ارائه اعتبار خود را به دبیرکل سازمان ملل متحد آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ را از طریق یک ویدئو کنفرانس.

رئیس جمهور رام نات Kovind نیز پذیرفته اعتبار از سفیران و مأموران عالی رتبه از استرالیا, کره شمالی, سنگال, ترینیداد و توباگو, موریس و ساحل عاج و رواندا از طریق یک کنفرانس ویدیویی در هفته گذشته.

"این اولین بار در تاریخ Rashtrapati Bhavan که مدارک ارائه شده از طریق دیجیتال رسانه" بیانیه ای گفت:.

جنوب بلوک همچنین با استفاده از سیستم عامل های آنلاین برای انجام اساسی مکالمات دیپلماتیک نیز هست. امور خارجی وزیر S Jaishankar برگزار شد اولین "مجازی" & 3rd اجلاس کمیسیون مشترک همکاریها میان هند و دانمارک در مارس 12, MEA گفت. Flanked توسط مقامات Jaishankar و کرون وزیر امور خارجه Jeppe Kofod مورد بحث هند-دانمارک روابط و تقویت روابط دو جانبه.

نخست وزیر نارندرا مودی همچنین شرکت در اجلاس آنلاین از اجلاس سارک به G-20 نشست و خطاب به سفیران هند در سراسر جهان از طریق ویدئو کنفرانس.

"با سفر خارجی محدود بودن در این زمان اجلاس آنلاین یا مجازی اجلاس خواهد بود و طبیعی جدید در ماه" گفت:.

برنامه های در حال chalked برای مجازی نشست با نخست وزیر استرالیا اسکات موریسون در ماه ژوئن احتمالا 4 ژوئن را به عنوان به خوبی. موریسون که به هند در ماه ژانویه سال جاری تا به حال به لغو به دلیل bushfires.

در حالی که دولت هند با استفاده از NIC تصویری پلت فرم کشورهای مختلف مورد استفاده سیستم عامل های مختلف برای اتصال. "مجازی پلت فرم استفاده می شود متفاوت است برای هر نشست و بستگی به میزبان. عربستان استفاده از پلت فرم های مجازی برای G-20 نشست روس ها دیگر استفاده می شود برای همکاری های شانگهای نشست وزرای خارجه" یک منبع گفت.

در حالی که ویدئو کنفرانس ها و نشست ها معمولا در آینده برنامه ریزی شده و زمان بیشتری اساسی مکالمات صورت گرفته در طول تماس های تلفنی بین مودی Jaishankar و همتایان خود. مودی و Jaishankar باید با هم با سنجش زمان در حدود 100 تماس های تلفنی از ماه مارس با همتایان خود.

در حالی که مودی برگزار حداقل 53 مکالمات تلفنی با رهبران جهان از جمله آمریکا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن Jaishankar برگزار حداقل 44 مکالمات تلفنی با همتایان خود. "برخی از این تماس های تلفنی نیز صورت گرفت از طریق ویدئو کنفرانس" یک منبع گفت.

در حالی که هند اقتباس شده است برای مجازی دیپلماسی در کمتر از دو ماه چین نیز منتقل جلو بر این و با ابداع یک اصطلاح — "ابر دیپلماسی". روز یکشنبه وزیر خارجه چین وانگ یی گفت که در حالی که زندگی ممکن است متوقف شد با توجه به Covid-19 دیپلماسی نشده متوقف شد. او گفت که رئیس جمهور چین برگزار شد حدود 50 مکالمات تلفنی با رهبران جهان و با حضور مجازی اجلاس از جمله G-20 کشور و سازمان بهداشت جهانی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب