مستند خاطرات روز 56: سمبوسه در بمبئی زمین دو در زندان بنگال مرد شنا راه خود را به کار; و بیشتر

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: مارس 19 سال 2020 11:45:23 pm در یک فروشگاه در Lu

توسط NEWSMINERAL در 30 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: مارس 19 سال 2020 11:45:23 pm
در یک فروشگاه در Ludhiana در روز سه شنبه.

با هند عبور 1 لاخ علامت در تعداد کلی رمان coronavirus (Covid-19) موارد اتحادیه وزارت بهداشت روز سه شنبه اعلام کرد که یک رکورد تعداد 1,08,233 نمونه مورد آزمایش قرار گرفتند در یک روز و در روز دوشنبه. تا کنون در مجموع 24,25,742 نمونه آزمایش شده اند.

به عنوان هند وارد 56 بعد از این مستند در مجموع 58802 موارد فعال باقی می ماند و به عنوان بسیاری از 39173 افراد بهبود یافته اند تا کنون. مرگ و میر افزایش یافته است به 3163. ماهاراشترا در ادامه به بدترین متاثر دولت با بیش از 35000 موارد است.

در اینجا یک لیست سرپرستی از برخی از داستان های جالب از سراسر کشور در روز 55

موسیقی-تقدیر-سمبوسه حزب سازمان یافته در مسکن جامعه; 2 برگزار شد

در میان coronavirus مستند, موسیقی, حزب برگزار شد در محل با شکوه مسکن جامعه در بمبئی حومه Ghatkopar که در آن سمبوسه خدمت کرده بودند به مهمانان پلیس گفت: روز سه شنبه. به عنوان ماده به نور آمد پلیس بازداشت دو نفر از اعضای تعاونی مسکن جامعه از جمله رئیس آن.

مهاجران گرفته شده پزشکی و غربالگری قبل از آنها در هیئت مدیره 'Shramik ویژه' قطار برای ایالات مربوطه می باشند.

جرم ثبت شده بود در اواخر دوشنبه شب پس از ویدئوها ظاهرا نشان حزب رفت و ویروسی در رسانه های اجتماعی خبرگزاری PTI گزارش شده است. در این ویدئوها حدود 30 نفر می تواند دیده می شود جمع آوری در جامعه محل برای موسیقی کنسرت که در آن سمبوسه شد خدمت به مهمانان. برخی نیز مشاهده شد و نواختن گیتار در حالی که برخی دیگر خوردن و توزیع سمبوسه.

لباس عروس, آداب و رسوم تبدیل به ثانویه; آسام پرستار را بدست آورده ستایش

یک آسام پرستار فداکاری و صداقت را به خود جذب بسیاری از تحسین در رسانه های اجتماعی پس از او با حضور وظایف خود تا روز قبل از عروسی خود را. او حتی پیشنهاد برای پیوستن به کار در روز بعد از مراسم شده بودند.

به عنوان ستایش برای جمع آوری Oli, Barman, Nalbari معاون کمیسر Bharat Bhushan Devchoudhury همچنین رفت و برای حضور در مراسم عروسی خود را در Singimari روستا در منطقه در روز دوشنبه.

غیر معمول مسافر کشف شد در یک Shramik ویژه' قطار در روز سه شنبه.

"من افسر ارشد از من خواست برای پیوستن به وظیفه در دوشنبه شب من را قطعا انجام می شود و پس از عروسی مراسم بیش از. در این وضعیت خدمات به مردم همراه اول" Barman گفت.

نه ساعت صبر کنید در چک-پست نگه می دارد و عروس و داماد بر روی لبه

در ضمن در کرالا coronavirus ترساندن تقریبا از خط خارج ازدواج یک زن و شوهر به عنوان رویه wrangles نگهداری عروس از کارناتاکا و داماد در لباس عروسی خود را در حال انتظار برای نه ساعت های طولانی در دو طرف مرز-ارسال قبل از آنها در نهایت به دست می آمد ایران.

تاخیر حتی یک زن و شوهر به دست ثابت 'muhurtam زمان از ساعت 11 صبح روز دوشنبه اما مصمم خانواده رفت جلوتر با عروسی همان روز پس از این عروس اجازه داده شد به عبور بیش از به کرالا در حدود 4 ساعت با ترخیص از e-تصویب, منابع رسمی گفت.

تاخیر رخ داده بود پس از مقامات حاضر اجازه می دهد تا عروس, نقطه از نزدیک Mangaluru و مادرش او را زمانی که آنها وارد Thalapady چک-پست حدود ساعت 7 صبح روز دوشنبه در مسیر به داماد محل به عنوان آنها معتبر بین دولت سفر عبور مورد نیاز در نظر COVID-19 مستند محدودیت.

در بنگال یک مرد شنا راه خود را به کار برای حفظ خانواده شناور

در بنگال را به نادیا منطقه 28 ساله سانجی Pal بوده و شنا در سراسر رودخانه برای رسیدن به محل کار خود در غیاب قایق خدمات با توجه به مستند. او شده است عبور از رودخانه برای 20 روز گذشته به نگه داشتن خانواده اش از پنج شناور.

"من یک شناگر خوبی است اما وجود ندارد یکی دیگر از گزینه است. من یک خانواده از پنج نفر از جمله من بستری پدر و مادر برای تغذیه و من تنها نان آور. من شنا را در سراسر Hooghly رودخانه به مدت دو ساعت به و وپیش من محل کار" پال گفت PTI بیش از تلفن از زادگاه خود در غرب Burdwan.

هر روز صبح پس از یک عجله صبحانه 28 ساله می رود به رودخانه ghat که در آن او تغییرات به شنا تنه قرار می دهد خود را در محل کار می پوشند داخل کیسه های پلی و روابط آن را دور کمر خود را قبل از مصرف غوطه.

من صاحب مغازه گفت: من نمی پرداخت می شود اگر من گزارش کار. قبل از مستند من استفاده می شود به سود خدمات قایق برای رسیدن به نادیا اما در حال حاضر خدمات شده اند به حالت تعلیق درآمد. بنابراین من هیچ راه دیگری اما به شنا," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب