Alicia Keys, John Legend به صورت خاموش در Juneteenth در مستند الهام گرفته از پیانو نبرد

Verzuz اعلام کرده است که آخرین faceoff در چه بوده است صف قابل توجه از hip-hop و R&B اجرا رقابت در مرحله ی

توسط NEWSMINERAL در 28 خرداد 1399

Verzuz اعلام کرده است که آخرین faceoff در چه بوده است صف قابل توجه از hip-hop و R&B اجرا رقابت در مرحله یک موسیقی: آلیشا کیز و John Legend خواهد شد و مربع خاموش در پیانو جمعه به صورت ویژه جشن Juneteenth که نشانه روز در سال 1865 در زمانی که برده داری به پایان رسید در تگزاس بیشتر از راه دور از کنفدراسیون برده متحده است.

پس مارس 11 آنلاین نبرد سری ایجاد شده توسط Swizz Beatz و Timbaland در طول همه گیر شده و 1.6 میلیون پیروان به Verzuz Instagram account, که در آن یک شنبه پست در مورد کلید " و افسانه های نبرد را می توان یافت. پست ویترین زیبا چوب تیره پیانو لهجه گل های رنگارنگ و یک زن و شوهر از Grammys.

هفتگی سری تا کنون دیده است جنگ بین Ryan Tedder و بنی بلانکو Erykah Badu و جیل اسکات, Ne-Yo و Johnta Austin, T-Pain and Lil Jon — و در افتتاحیه آن رقابت البته — Swizz Beatz و Timbaland.

کلید ها و افسانه هر دو اعلان مجدد پیانو عکس در Instagram و ترویج نبرد آینده با کلید تماس افسانه "برادر من" در پست خود در حالی که افسانه به ذکر است که این رویداد را جشن می گیرند Juneteenth.

روز جمعه faceoff به احتمال زیاد شامل renditions قدیمی کلاسیک مانند کلید' "If I ain't Got You" و افسانه "همه از من" را به عنوان به خوبی به عنوان جدید صوتی نسخه از آهنگ ها به طور معمول توسط دو هنرمند بر روی پیانو.

هیچ کس برنده راه — اما طرفداران می توانید به تماشای جنگ و پس از آن بحث است که بازیگر باید داشته باشد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن