هند coronavirus به روز رسانی 07 خرداد: مرگ و میر نزدیک به 7000 به عنوان متحده دنده تا برای باز کردن اماکن مذهبی مراکز

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 7 ژوئن 2020 3:29:59 pm اماکن مذهبی هستند و زنجان

توسط NEWSMINERAL در 18 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 7 ژوئن 2020 3:29:59 pm
coronavirus, coronavirus news, india coronavirus, corona, coronavirus news, corona cases, corona cases today update, coronavirus india, coronavirus cases in india, india coronavirus cases, coronavirus latest news, coronavirus update, india coronavirus update, covid 19, covid 19 india, india covid 19, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, coronavirus total cases in india اماکن مذهبی هستند و زنجان برای بازگشایی از دوشنبه به عنوان در هر مرکز آخرین دستورالعمل ها را به تدریج لغو سراسر کشور مستند. (اکسپرس عکس/Jasbir Malhi)

هند coronavirus آخرین به روز رسانی: اماکن مذهبی در ماهاراشترا و گوا به احتمال زیاد بسته باقی می ماند حتی به عنوان معابد و کلیساها و مساجد در کشورهای دیگر به بازگشایی در روز دوشنبه همراه با مراکز خرید و رستوران ها به عنوان بخشی از فاز اول "unlockdown".

در حالی که ماهاراشترا دولت است و در عین حال به تماس نهایی در باز کردن اماکن مذهبی کلیساها و مساجد در گوا تصمیم گرفته اند به باقی می ماند تعطیل برای برخی از زمان.

در عین حال هند رفته گذشته اسپانیا برای تبدیل شدن به پنجمین بدترین ضربه ملت Covid-19 گیر با 2,46,628 موارد است. در حال حاضر تنها در آمریکا و برزیل و روسیه و انگلستان پیش از آن. به عنوان بسیاری از 6,929 مردم فوت کرده اند تا کنون با توجه به آخرین آمار منتشر شده توسط وزارت امور بهداشت و درمان. در حالی که تعداد موارد فعال بود در 1,20,406, 1,19,292 مردم بهبود یافته اند و مهاجرت کرده تا تاریخ.

یک نگاهی به تحولات امروز:

هیچ تصمیمی هنوز در باز کردن اماکن مذهبی در ماهاراشترا: رسمی

این Uddhav Thackeray-led شیو سنا دولت است که هنوز به یک تصمیم در باز کردن اماکن مذهبی برای جانبازان از روز دوشنبه یک مقام رسمی گفت: خبرگزاری PTI در روز یکشنبه.

"یک تصمیم گیری نشده است گرفته شود در باز کردن معابد و مساجد و کلیساها و مذهبی دیگر موسسات برای مردم است. شده است وجود دارد هیچ تصمیمی تا کنون در اجازه دادن به مردم برای جمع آوری در مکان های مانند Maharashtra قانون و قوه قضائیه اداره, منشی, Rajendra Bhagwat گفت.

coronavirus, coronavirus news, india coronavirus, corona, coronavirus news, corona cases, corona cases today update, coronavirus india, coronavirus cases in india, india coronavirus cases, coronavirus latest news, coronavirus update, india coronavirus update, covid 19, covid 19 india, india covid 19, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, coronavirus total cases in india این ماهاراشترا دولت هنوز برای تصمیم گیری در باز کردن اماکن مذهبی از دوشنبه. (اکسپرس عکس/Vishal Srivastava)

گوا کلیساها و مساجد به باقی می ماند بسته

کلیساها و مساجد در گوا تصمیم گرفته اند به بسته باقی می ماند برای برخی از زمان با وجود دولت را اشاره به بازگشایی اماکن مذهبی از دوشنبه به عنوان بخشی از مستند تسهیلات.

معبد کمیته, اما هنوز برای گرفتن یک تماس خود را باز عالیات برای جانبازان در دولت ساحلی مادران گزارش شده است.

روز شنبه وزیر Pramod Spike گفت: اماکن مذهبی در دولت می تواند باز از دوشنبه اما هیچ جرم فعالیت های مجاز وجود دارد در پی شیوع ویروس در کشور است.

"ما می خواهم به اطلاع ما کشیش و وفادار که ما انتقادی بررسی رمان coronavirus مربوط به مایع وضعیت است که پس از دولت ما. بنابراین ما در یک موقعیت برای اعلام مکان ما را از عبادت باز از فردا" پدر بری Cardozo, مدیر وابسته به قلمرو اسقف مرکز ارتباطات اجتماعی, رسانه ها, در بیانیه ای گفت.

coronavirus, coronavirus news, india coronavirus, corona, coronavirus news, corona cases, corona cases today update, coronavirus india, coronavirus cases in india, india coronavirus cases, coronavirus latest news, coronavirus update, india coronavirus update, covid 19, covid 19 india, india covid 19, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, coronavirus total cases in india مساجد در گوا تصمیم گرفته اند به بسته باقی می ماند در حالی که تا تعدادی از coronavirus موارد موجود است. (اکسپرس عکس/Kamleshwar سینگ)

بیمارستان تنها برای ساکنان دهلی; مرزهای باز از فردا

دهلی کابینه تصمیم گرفت روز شنبه که تخت در بیمارستان های اجرا شده توسط دولت باید این سایت متعلق به ساکنان این سرمایه های ملی تا همه گیر فروکش وزیر Arvind Kejriwal اعلام کرد در روز یکشنبه. این تصمیم را پوشش نمی بيمارستان مانند AIIMS و Safdarjung که تحت اتحادیه دولت او اضافه شده است.

تکرار خود هراس است که بیمارستان های شهرستان ممکن است غرق توسط مردم از کشورهای دیگر در صورت عدم وجود محدودیت, وزیر, در حالی که پرداختن به شهروندان از طریق ویدئو کنفرانس گفت: "پنج عضو کمیته ارزیابی وضعیت و متوجه شد که تا پایان ماه ژوئن ما خواهد بود که نیاز حدود 15000 تخت برای درمان بیماران آلوده. وجود دارد حدود 10 ، 000 هر تخت در دهلی دولت و مرکز-اجرای بیمارستان. کابینه تصمیم گرفته است که تخت در دهلی بيمارستان های دولتی باید محفوظ است تنها برای مردم در دهلی نو است."

زغال سنگ واردات کاهش یافته است 20 درصد به 19 تن در ماه مه

این کشور واردات زغال سنگ کاهش یافته است 20 درصد به 18.93 میلیون تن (تن) در ماه گذشته صنعت دادهها نشان داد. این مرکز در حال برنامه ریزی برای آوردن این کشور را 'قابل اجتناب زغال سنگ واردات به صفر توسط 2023-24.

تقاضا برای زغال سنگ واردات انتظار می رود که باقی می ماند اندک در کوتاه مدت با توجه به بالا زغال سنگ میزان سهام در pithead و نیروگاه با توجه به mjunction. زغال سنگ واردات در ماه مه سال گذشته بود در 23.57 تن آن گفت. mjunction — یک سرمایه گذاری مشترک بین تاتا استیل و دریانوردی — یک B2B e-commerce شرکت که همچنین انتشار گزارش تحقیقات در زغال سنگ و فولاد عمودی.

"اندکی سربازان ارتش در ماه مه واردات بیش از ماه قبل, ممکن است منجر به از جزئی دوباره شروع عملیات در برخی از بخش ها و همچنین ادامه نرمی در قیمت زغال سنگ در بازارهای بین المللی است. با توجه به بالا زغال سنگ میزان سهام در pithead و نیروگاه انتظار داریم تقاضای واردات به باقی می ماند اندک در کوتاه مدت" mjunction MD و مدیر عامل شرکت Vinaya Varma به نقل از به نقل از خبرگزاری PTI.

بنگال دولت اجازه می دهد تا اعضای خانواده به دیدن مرحوم

این Mamata بانرجی دولت را در حال حاضر اجازه می دهد تا اعضای خانواده از یک فرد فوت شده به علت Covid-19 برای دیدن بدن و ادای احترام خود را. بستگان coronavirus مرگ و میر بودند مجاز به دیدن مرحوم تا کنون.

"مرده بدن باید نگه داشته شود در یک جای مناسب برای 30 دقیقه در طی آن اعضای خانواده مجاز به پرداخت آخرین جهات خود را" دولت اطلاع رسانی دولت گفت: در روز شنبه. "در مورد مرگ یک بیمار در بیمارستان باید به اطلاع اعضای خانواده در عرض یک ساعت از مرگ است. یک بدن با پوشش شفاف صورت منطقه باید با استفاده از آن اضافه شده است.

آخرین مراسم انجام خواهد شد مدنی مقامات.

coronavirus, coronavirus news, india coronavirus, corona, coronavirus news, corona cases, corona cases today update, coronavirus india, coronavirus cases in india, india coronavirus cases, coronavirus latest news, coronavirus update, india coronavirus update, covid 19, covid 19 india, india covid 19, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, coronavirus total cases in india یک کشیش پاک معبد زنگ در روز یکشنبه. (اکسپرس عکس/Vishal Srivastava)

Akhilesh بازدید در تا دولت بیش از مرگ زن باردار در آمبولانس

Samajwadi حزب رئیس Akhilesh Yadav خواسته اوتار پرادش دولت روز یکشنبه که چگونه بسیاری از تخت شده بود و مرتب برای "نسل آینده" پس از یک باردار فوت کرد در گریتر نیدا به او گفته بود را تکذیب کرد ورود هشت بيمارستان در طول 12 ساعت.

"مرگ یک زن باردار در حالی که در جستجوی یک بیمارستان بسیار غمگین" Yadav توییتی اتصال PTI اخبار صدای جیر جیر از این حادثه. "این (تا) دولت باید بگوید که اگر آن چیده شده 1 لاخ تخت تاج (بیماران) پس چرا از آن است و نه این سایت متعلق به برخی از تخت برای نسل آینده؟"

"بی جی پی دولت نیز باید بگویم که تا به حال چگونه بسیاری از بیمارستان ها ساخته شده اند" Yadav اضافه شده است.

بزرگ زیان کار قریب الوقوع اگر تقاضا همچنان ضعیف: ACMA

این خودرو جزء بخش ممکن است کار بزرگ و زیان اگر بخش خودرو همچنان به صورت headwinds با توجه به عدم وجود تقاضا در میان coronavirus همه گیر صنعت بدن ACMA گفته است.

با خاموش تقاضا و مازاد ظرفیت در حال حاضر در محل این خودرو جزء سازندگان را مجبور به کاهش نیروی کار خود را به منظور نگه داشتن کسب و کار خود را شناور بدنه صنعت اضافه شده است.

"تا تقاضای بازگشت وجود خواهد داشت نگرانی در مورد استرس های مالی زیان کار و مدیریت نقدینگی. این نگرانی ها باقی خواهد ماند و تنها به دور زمانی که ما در حال بازگشت به حالت عادی" خودرو جزء انجمن تولید کنندگان هند (ACMA) رئیس جمهور دیپاک جین گفت PTI.

حتی اگر این شرکت ها از سر کار به طور کامل آنها را نمی خواهد نیاز است که بسیاری از نیروی کار به دلیل وجود تقاضا در بازار است. "بنابراین در چنین سناریویی حتی اگر ما را دوست ندارند وجود دارد خواهد بود زیان کار است. آن را به طور موقت نیروی کار در حال حاضر اما اگر تقاضا نمی کند بلند کردن آن می تواند دیگران را نیز" جین اشاره کرد.

coronavirus, coronavirus news, india coronavirus, corona, coronavirus news, corona cases, corona cases today update, coronavirus india, coronavirus cases in india, india coronavirus cases, coronavirus latest news, coronavirus update, india coronavirus update, covid 19, covid 19 india, india covid 19, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, coronavirus total cases in india آماده سازی جریان به سر کسب و کار در GIP بازار, Noida, از شنبه. (اکسپرس عکس/Gajendra Yadav)

پایبندی به قفل نگه داشتن دامان دیو coronavirus-رایگان

در دامان و دیو مناطق Union Territory of Dadra and Nagar Haveli گزارش نشده اند هر coronavirus موارد تا کنون و دولت این نسبت به اجرای دقیق این مستند سفارشات و تعهد 'کرونا رزمندگان'.

وجود حدود 2.5 لاخ کارگران صنعتی در دامان و دیو که همچنین بسیار محبوب در میان گردشگران قلمرو اتحادیه مدیر Praful پاتل گفت: PTI گزارش شده است.

با وجود هم مرز گجرات و نزدیک شدن به ماهاراشترا دو تا از شدت ضربه متحده دامان و دیو موفق به دور از ویروس به دلیل عمومی به دنبال مستند دستورالعمل, او گفت:.

در حالی که Dadra and Nagar Haveli گزارش شده 19 نفر شده است وجود دارد هیچ موردی تا کنون در دامان و دیو.

"ما موفق به رسیدن به این موفقیت به خاطر ما 'کرونا رزمندگان,' کار با تعهد کامل است. ما موفق به ساخت مردم پایبند به lockdown برای 75 روز. ما موفق به صفر موارد در دامان و دیو چون مردم به دنبال مستند با تعهد کامل," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن