Eveleth-گیلبرت ویرجینیا مدارس به تحکیم

بله رای در تحکیم حال 53.3 درصد آرا در Eveleth-گیلبرت و 77.6% در ویرجینیا. با توجه به غیر رسمی شمارش ارائه شده

توسط NEWSMINERAL در 24 اردیبهشت 1399

بله رای در تحکیم حال 53.3 درصد آرا در Eveleth-گیلبرت و 77.6% در ویرجینیا. با توجه به غیر رسمی شمارش ارائه شده توسط مدارس در ویرجینیا 1,297 مردم رای دادند بله و 374 رای ندارد; در Eveleth-گیلبرت 1,134 مردم رای دادند بله و 993 رای دادند هیچ.

چون اکثریت در هر منطقه مورد تایید همه پرسی می گذرد و این منطقه می تواند تحکیم در ژوئیه 1.

"در کنار قرار دادن خود را در دراز مدت رقابت رقابتی که وجود داشته است برای بیش از یک صد سال به مدارس نگاه به جلو به کار کردن با هم برای بهبود همه دانش آموزان در این منطقه گفت:" نامه ای به کارکنان و پدر و مادر از هر دو منطقه ادامه "این Eveleth-گیلبرت و ویرجینیا مدارس هیجان زده هستند با چشم انداز برای افزایش گزینه های برای دانش آموزان در مدرسه جدید در منطقه — Rock Ridge مدارس دولتی."

با توجه به هر دو بخش این رای بله در حال حاضر اجازه می دهد تا رفراندوم پولی که تصویب شد در سال گذشته به طور مساوی توزیع شده بین Eveleth-گیلبرت و ویرجینیا دانش آموزان است.

اگر روز سه شنبه رفراندوم شکست خورده در هر منطقه تحکیم خواهد نه ادامه و مناطق باقی خواهد ماند جداگانه با یک مشترک قدرت های هیئت مدیره در کنترل جدید راک ریج دبیرستان, مجموعه ای برای باز کردن در پاییز 2023.

"ما می دانیم که جاده پیش رو را در زمان دشوار خواهد بود و ما باید کارهای زیادی برای انجام" نامه است. "ما مطمئن هستیم که با استعدادها و مهارت های معلمان ما paras, دانش آموزان, پدر و مادر کسب و کار رهبران و اعضای جامعه — همه کار با هم و به شدت متحد" نسبت به این علت شایع از ارائه دانش آموزان ما در سطح جهانی آموزش و پرورش در مناطق روستایی شمال مینه سوتا ما باید پیروز شویم."

شنبه بود و اولین انتخابات برگزار شده در مینه سوتا پس از اقامت در خانه سفارش در محل قرار داده شد در ماه مارس ، Eveleth-گیلبرت و ویرجینیا مدارس را ندارد و تنها آنهایی که برای برگزاری انتخابات در روز سه شنبه. مدارس در مرا بایرون و روسو نیز برگزار می شود ویژه انتخابات به عنوان به خوبی به عنوان شهر هوشمند و شهرستان بریجواتر.

در آهن محدوده اقدامات احتیاطی گرفته شده برای کمک به حداقل رساندن خطر از COVID-19 گسترش در پای صندوقهای رای است. شفاف ورق پلاستیکی قرار داده بودند تا برای جدا کردن رای دهندگان و انتخابات قضات است. تمام حوزه های رأی گیری ارائه شده منظقه رای گیری و همه قضات انتخابات عینک دستکش و ماسک و رای دهندگان نگه داشته و قلم آنها استفاده می شود.

کسانی که با رای گیری غایب بودند نیز داده می شود این گزینه را به آنها را رها کردن سهشنبه قبل از 3:30 بعد از ظهر در مدارس' دفاتر. غیابی به طور معمول با توجه به روز قبل از انتخابات.

این داستان به روز شده در 12 صبح May 13 با نتایج حاصل از انتخابات. این اصل نوشته شده در 10:33 p. m. ممکن است 12.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن