گجرات: مرطوب ژوئن پس از 2015 به عنوان موسمی می رسد در اوایل

نوشته شده توسط Ritu Sharma | احمدآباد | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 3:36:02 am مردم در اب راه

توسط NEWSMINERAL در 25 خرداد 1399
نوشته شده توسط Ritu Sharma | احمدآباد | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 3:36:02 am
gujarat monsoon, southwest monsoon in gujarat, southwest monsoon arrival in gujarat, md, imd southwest monsoon update, imd, indian express news مردم در اب راه رفتن را از طریق یک هولناک در خیابان احمدآباد. (اکسپرس عکس)

جنوب غربی موسمی رسما وارد در گجرات همراه با ماهاراشترا و Madhya Pradesh در ژوئن 14 در یکی از اولیه پیشرفت در سال های اخیر, یک روز پیش از آن برنامه ریزی ورود 15 ژوئن زمانی که دولت در حال حاضر ثبت مرطوب نیمه اول ماه ژوئن پس از 2015.

هند و هواشناسی بخش (IMD) پیش بینی شده است بارش سنگین تا 18 ژوئن در حالی که اوایل روز یکشنبه بارش باران های سنگین رخ داده در مکان های جدا شده در مناطق احمدآباد گاندینگر, کونت و در شمال گجرات مناطق چند جنوب گجرات مناطق و بخشهاي جدا شده از Saurashtra و Kutch.

"جنوب غربی موسمی که معمولا لمس جنوب گجرات حدود 15 ژوئن پیشرفته است کمی در اوایل ورود به سورت در این سال" گفت: Manorama Mohanty, آی اضافی مدیر منطقه ای احمدآباد منطقه. ولسد, Navsari Tapi, Dang و Surat منطقه و همچنین Union Territory of Daman و Dadra and Nagar Haveli بودند تحت پوشش موسمی جنوب غربی چهار اواخر شب.

"شرایط در حال تبدیل شدن مطلوب برای پیشرفت بیشتر از جنوب غربی موسمی به برخی از قطعات بیشتر از دولت طی 48 ساعت آینده," او اضافه شده است.

متوسط بارش های ثبت شده در کشور است که بالاترین تا 14 ژوئن پس از 2015. تا ژوئن 14, دولت ثبت 76.37 mm مجموع میانگین بارندگی است که 9.19 درصد متوسط بارندگی از فصل باران های موسمی. این است که تقریبا دو برابر میانگین ثبت شده در سال 2017 (5.09 درصد) در ژوئن 14 زمانی که دولت شاهد سیل.

در این سال روز به روز از پیشرفت غرب موسمی 248 از 251 talukas در حال حاضر دریافت بارندگی که 127 ثبت شده بالاتر از 51 میلیمتر بارندگی و 41 talukas بالاتر از 126 میلی متر است.

در سال 2017, دولت, متوسط بارندگی تا ژوئن 14 بود 5.09 درصد و 41.26 mm زمانی که 31 talukas دریافت نمی کنند هر باران. تنها 73 talukas ضبط کرده بالاتر از 51 میلی متر بارندگی و 13 talukas بالاتر از 126 میلی متر است.

با توجه به اطلاعات توسط دولت تسکین بخش در میان مناطق این سال Saurashtra ثبت بیشترین بارش باران در این فصل تا کنون با 95 mm متوسط و 13.99 درصد از این فصل میانگین بارش.

IMD گفت: دولت به احتمال بسیار زیاد به تجربه فعال مرطوب املا در پنج روز آینده و گفت: "ماهیگیران توصیه به سرمایه گذاری به دریا همراه و خاموش کردن شمال و جنوب گجرات سواحل از ژوئن 16 تا 18."

نور رعد و برق و رعد و برق همراه با وزش باد کمتر از 40 kmph به احتمال زیاد در مرکزی گجرات مناطق Saurashtra و Kutch.

"سنگین و بسیار سنگین است که انتظار می رود بارش در مناطق جنوب گجرات از جمله دنگ, Navsari و کونت. بارش باران های سنگین در احمدآباد گاندینگر, Narmada سورت پروژه Rajkot جمنگر, پربندر, Junagadh, امرلی Dwarka و Gir Som-nath," IMD هوا اعلام کرد. روز یکشنبه در مجموع 115 talukas دریافت بارندگی با جللپور taluka در احمدآباد دریافت بالاترین بارندگی 96 میلیمتر است.

دیگر talukas که دریافت بارش باران های سنگین در سراسر کشور شامل Dahegam در گاندینگر منطقه که دریافت 71 mm Talod در Sabarkantha 63 mm احمدآباد شهرستان 52 mm خدا taluka در خدا منطقه و Kaprada در ولسد در 51 mm Nakhatrana در Kutch 49 mm Malpur در Aravalli 46 mm مطر در خدا 44 mm Kalol در گاندینگر 38 mm و پتلد در نند 38 میلی متر بارندگی تا 6 بعد از ظهر.

احمدآباد ساکنان از خواب بیدار به آب ورود و غار فهم همراه با قطع درختان در مکان های مختلف در سراسر شهر به عنوان 99 درصد از 52 میلی متر بارندگی همراه با رعد و برق ثبت شد بین 4 تا 6 هستم. منطقه مرکزی را Dhudheshwar ثبت بیشترین بارش باران از 77 mm به دنبال Memco در شمال منطقه ثبت شده است که 69 میلی متر بارندگی در این دو ساعت. شمال منطقه نیز ثبت بیشترین بارش باران با بالا 64 میلی متر بارندگی در میان هفت منطقه. احمدآباد ثبت شده در مجموع 7.24 اینچ بارندگی در این فصل باران های موسمی.

این Mithakali زیرگذر در شهر بسته شد برای ترافیک پس از یکی از دیوارهای آن مجوف-در. همچنین نزدیک به 180 شکایت از قطع درختان که بیش از 100 حل شده است با شب و سه شکایت از جاده غار-ins دریافت کرده بودند توسط احمدآباد Municipal Corporation (AMC).

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب