سرنوشت T20 جام جهانی نامشخص

این شورای بین المللی کریکت (ICC) هیئت مدیره است که به احتمال زیاد به اتخاذ یک صبر-و-پخش رویکرد هنگامی که بحث د

توسط NEWSMINERAL در 7 خرداد 1399

این شورای بین المللی کریکت (ICC) هیئت مدیره است که به احتمال زیاد به اتخاذ یک صبر-و-پخش رویکرد هنگامی که بحث در مورد سرنوشت T20 جام جهانی, برنامه ریزی برای بازی در استرالیا در ماه اکتبر-نوامبر.

همچنین بخوانید: Gavaskar پیشنهاد T20 جام جهانی مبادله بین هند و استرالیا

این COVID-19 شیوع مدیرکل ورزش تقویم به بی نظمی و کریکت این قاعده مستثنی نیست. آینده از خیمه رویداد — مجموعه ای از ویژگی های 16 تیم — آویزان در تعادل می باشد. شده اند وجود دارد مورموری از به تعویق افتادن یا به 2021 یا 2022 اما ICC سریع برای روشن شدن روز چهارشنبه که در آن است رفتن پیش با آماده سازی.

روشن

"ICC گرفته است نه یک تصمیم برای به تعویق انداختن T20 جام جهانی و آماده سازی در حال انجام برای این رویداد در استرالیا در این سال به عنوان در هر برنامه است. موضوع در دستور کار ICC جلسه هیئت مدیره [پنج] و تصمیم گیری خواهد شد ساخته شده در دوره به دلیل" اظهار داشت ICC سخنگو.

هندو می داند که با وجود چند ترکیبات از 18-عضو هیئت مدیره فشار برای تغییر زمان این رویداد ICC است به احتمال زیاد به صبر کنید در حالی که با توجه به عوامل متعدد.

با لیگ ملی راگبی در استرالیا به احتمال زیاد برای دریافت متهور با محدود تماشاگران در غرفه ICC می خواهم برای نظارت بر تحولات و تاخیر در تصمیم خود تا آخرین لحظه.

علاوه بر این واقعیت است که ICC است به یک رئیس جدید در نشست سالانه در چند ماه آینده نیز به این معنی است که خروجی رئیس Shashank منهر خواهد بود مردد برای تحمیل تصمیمات خود را در رژیم جدید.

باید کریکت استرالیا بیان ناتوانی خود را در روز پنج شنبه برای انجام این رویداد ICC خواهد شد که برنامه آن را در هر دو 2021 یا 2022. هند میزبان سال آینده T20 World Cup اما درگیر است و در یک درگیری با ICC بیش از تامین امنیت مزایای مالیاتی از دولت است. ICC ندارد یک رویداد برنامه ریزی شده در سال 2022.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب