جدید تمرین برای سورت نساجی معامله گران: آواز خواندن Vande Mataram, ملی, سرود

نوشته شده توسط Kamaal Saiyed | سورت | منتشرشده: ژوئیه 12 سال 2020 2:01:13 am وجود 170 نساجی معاملات د

توسط NEWSMINERAL در 22 تیر 1399

نوشته شده توسط Kamaal Saiyed | سورت | منتشرشده: ژوئیه 12 سال 2020 2:01:13 am

covid-19 in mumbai, coronavirus lockdown in mumbai, mumbai textile markets, mumbai textile markets shut, mumbai textile markets permission to resume, indian express news وجود 170 نساجی معاملات در بازار که خانه بیش از 65,000 مغازه — توپی از مرد ساخته الیاف (مرد) در کشور است.(بازنمودی تصویر)

سورت Municipal Corporation (SMC) خواسته است تا نساجی معامله گران به خواندن Vande Mataram در حالی که باز کردن مغازه های خود را و سرود ملی هنگام بستن آنها در دستورالعمل صادر شده در روز شنبه برای بازگشایی نساجی در بازارهای تجارت در این شهرستان شد Covid-19 خوشه.

دستورالعمل امضا شده توسط برنامه ریز شهر از SMC برای شامل گسترش Covid 19 همه گیر نیز می پرسد کارکنان و کارگران به فریاد "انگیزه شعار" مانند "haarse تاج jeetse سورات (تاج را از دست خواهد داد سورت برنده خواهد شد)" و "ek lakshya humara hai تاج ko harana hai (ما فقط یک هدف داریم به شکست تاج)", "به عنوان بخشی از برنامه روزانه تمرین".

معامله گران نیز خواسته شده است تا به تعهد است که می رود: "من به دنبال تمام دستورالعمل شامل همه گیر گذاشته توسط دولت و اتخاذ همه اقدامات ایمنی و انجام کمی من و برای جلوگیری از گسترش این بیماری همه گیر."

دستورالعمل های صادر شده پس جلسات با اصل کار (بهداشت و رفاه خانواده) Jayanti راوی است که کمپینگ در سورات برای بیش از یک هفته SMC مقامات و اعضای فدراسیون سورت نساجی معامله گران انجمن (FOSTTA).

شهر را دیدم سنبله در Covid-19 موارد پس از 29 ژوئن با بسیاری از آنها گزارش شده از الماس و نساجی خوشههای کسب و کار.

سورات شهرداری کمیسر B N Pani گفت: "آواز Vande Mataram در حالی که باز کردن مغازه ها و Jana Gana Mana در حالی که بسته شدن مغازه ها است گریه برای ایجاد پیوند با ملت و مبارزه با Covid-19 بیماری همه گیر."

وجود 170 نساجی معاملات در بازار که خانه بیش از 65,000 مغازه — توپی از مرد ساخته الیاف (مرد) در کشور است. نساجی بازار باز خواهد شد در یک فرد حتی به شیوه ای از دوشنبه به بعد از 10 صبح تا 5 بعد از ظهر با پایبندی به دستورالعمل.

مغازه ها خواسته شده است به نصب و پا-عمل شستشو حوضه های خارج از فروشگاه خود را به پوشیدن ماسک و پاکسازی این مناطق مشترک و حمام دو بار در روز با محلول هیپوکلریت سدیم. دوربین های مدار بسته نصب شده باشد در کل بازار محل باقی می ماند و کاربردی در تمام زمانها.

به عنوان بسیاری از 6,727 موارد مثبت و 267 مرگ و میر گزارش شده در شهرستان سورات تا کنون. با توجه به وزارت بهداشت مقامات بیش از 600 الماس جلا و بیش از 300 نساجی معامله گران تا به حال آزمایش مثبت است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن