همیلتون باعث می شود بیانیه ای که F1 می شود در مسیر بازگشت

فرمول یک در مسیر برگشت رو در تغییر شرایط آشنا و مد در این فصل باز اتریشی جایزه بزرگ روز جمعه با مرسدس بنز و ش

توسط NEWSMINERAL در 14 تیر 1399

فرمول یک در مسیر برگشت رو در تغییر شرایط آشنا و مد در این فصل باز اتریشی جایزه بزرگ روز جمعه با مرسدس بنز و شش بار قهرمان جهان لوئیس همیلتون چیدن تا جایی که آنها به سمت چپ خاموش در سال گذشته است.

این بریتن و همسر تیم Valtteri Bottas در پاسخ به جدید طبیعی " ناشی از COVID-19 همه گیر با اتمام یک و دو در هر دو رایگان و جلسات تمرین در آخرین شروع به مبارزات انتخاباتی.

همیلتون پوشیدن 'Black Lives Matter' کلاه سیاه مرسدس بنز با 'پایان نژادپرستی' بر روی آن نوشته شده مجموعه بهترین زمان یک دقیقه و 04.304 همچنین پس از رفتن سریع در باز کردن تمرین با زمان 1:04.816.

Bottas شد 0.356 شناور در صبح اما کاهش شکاف به 0.197 در بعد از ظهر.

"آن را به عقب. آن بوده است مدت زمان طولانی آینده" اظهار نظر همیلتون.

"آن را به دنبال خوب در خارج وجود دارد, اما شما هرگز نمی تواند بیش از حد از عمل است."

مرسدس بعدها در انظار پس از Red Bull تسلیم اعتراض رسمی خود را در برابر جدید دو محور فرمان (DAS) سیستم.

مسابقه نقطه که مرسدس بنز-صفحه RP20 لقب گرفته است 'صورتی مرسدس بنز به دلیل شباهت به همیلتون عنوان برنده 2019 ماشین شد سوم سریعترین با سرجیو پرز.

فراری سباستین Vettel شروع فصل گذشته در تیم قرمز رنگ بود چهارم سریعترین خود 33rd تولد با استرالیا Daniel Ricciardo پنجم برای رنو و مک لارن را Lando نوریس ششم.

ردبول حداکثر Verstappen برنده دو مسابقه در خانه تیم خود مسیر سوم شد و در اولین جلسه چرخید اما دو بار به پایان رسید و تا هشتم بعد از ناهار.

نژاد روز یکشنبه برای اولین بار از دو در اتریش در پی تعطیلات آخر هفته شد و درب بازکن پس از کروناویروس جدید مجبور به لغو برنامه ریزی استرالیا, درب بازکن, در مارس 15 قبل از یک چرخ تبدیل شده بود.

جمعه نخستین بار تمام رانندگان شده در آهنگ با هم از قبل از فصل در تست های بارسلونا در ماه فوریه گذشته.

آخرین مسابقه در ابوظبی در ماه دسامبر سال گذشته زمانی که همیلتون برنده از موقعیت قطب و تنظیم سریع ترین دامان.

"این خوب است برای شنیدن موتور و اتومبیل دوباره و تقریبا از مرحله نرمال" گفت: Red Bull, رئیس, کریستین هورنر.

"ما همه شبیه ما در نوعی از بیمارستان برنامه با تمام ماسک های صورت و PPE (تجهیزات حفاظت شخصی)... اما دیگر از آن, شیوه های کار بسیار در حد طبیعی است."

مسابقه در حال اجرا تحت سخت ایمنی و بهداشت شرایط با تیم های عامل در 'حباب' و جدا از یکدیگر است. رانندگان پوشیدن ماسک صورت در هنگام صحبت کردن به رسانه های تصویری با لینک.

مسابقه اجرا خواهد شد به طور کامل و بدون تماشاگران فرمول یک ،

"همه ما استفاده می شود برای بسیاری از طرفداران در campsites grandstands و... اما مهم ترین چیز این است که ما در نهایت در مسیر بازگشت و می تواند قرار داده تا خوب نشان می دهد" گفت: مک لارن اصلی Andreas Seidl.

مک لارن باعث رها استرالیا مسابقه در ملبورن پس از یک کارمند آزمایش مثبت برای ویروس. Seidl گفت: کل تیم تا به حال پاک کردن سلامت از لایحه پس از آخرین آزمون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب