آن را به ذهن بیش از ماده برای بادرينات ،

ذهن اغلب آشفته دریا. کنترل آب های خروشان سوار امواج و این می تواند عملکرد خود را. در غیر این صورت شما می توانی

توسط NEWSMINERAL در 18 اردیبهشت 1399

ذهن اغلب آشفته دریا. کنترل آب های خروشان سوار امواج و این می تواند عملکرد خود را. در غیر این صورت شما می توانید با فرو ریختن تحت وزن از انتظارات است.

هدایت ذهن خود را, بنابراین بسیار مهم می شود. زمانی که ذهن در هماهنگی با ورزشکاران فیزیکی و ویژگی های, ویژگی های هر گونه مخالفت را می توان فتح.

آن است که در این زمینه است که سابق هند رودخانه S. بادرينات ، را MFORE یک ابتکار غیر انتفاعی است که هدف از ساخت قدرت ذهنی فرض اهمیت است.

"ما برنامه ریزی برای آموزش ذهن آن را به انطباق با موقعیت های مختلف و شرایط با مراقبه و تجسم پرتاب به قرض دادن لبه برش به ورزشکاران گفت:" بادرينات ، به هندو در روز پنج شنبه.

در حال حاضر به دلیل محدودیت با توجه به COVID-19, بادرينات ، تنها در تعامل با ورزشکاران برش در سراسر ورزشی خود را از طریق پورتال mfore.در. کسانی که به بازدید از این سایت می توانید سوال بپرسید که پاسخ داده خواهد شد توسط بادرينات ، و تیم خود را از کارشناسان.

هنگامی که قفل برداشته و ورزشی رزومه بادرينات ، برنامه ای برای ارسال مسافرت روانشناسان ورزشی به تیم های مختلف که به آنها نیاز دارید. "این سرویس را رایگان از هزینه است اما اگر تیم یا فرد می خواهد به کمک مالی ما را قبول آنها باشد."

گلف دوستان

بادرينات ، تا به توسعه این مفهوم بیش از هشت ماه با "گلف دوستان" Saravana کومار. در میان عوامل دیگر تاکید شده است با توجه به ساختمان ذهنی اعتماد به نفس و غلبه بر ترس از شکست.

فاضل بادرينات ، اعتراف کرد "من تا به حال شناخته شده برخی از مسائل در مورد ذهن است که من درک در حال حاضر در طول روز بازی من می توانست خیلی موفق تر است."

بادرينات ، مفهوم از ذهن ترکیب با تناسب اندام و مهارت دریافت کرده است پشتیبانی از غول M. S. Dhoni و Virat Kohli.

و هر یکشنبه, Star Sports, Tamil خواهد برنامه تلویزیونی یک برنامه ذهن استاد ارائه شده توسط بادرينات ، و شامل ورزشکاران از زمینه های مختلف در 7 p. m.

درخواست بادرينات ، مورد آزمایشی تاریخی برای از سرگیری کریکت و او پاسخ می دهد "داخلی مسابقات شامل ستاره بین المللی در ماه سپتامبر فقط در یک یا دو امن مراکز." در ضمن بادرينات ، همچنان به پوست لایه از ذهن به باز کردن اسرار خود را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن