بمیجی می شود آخرین, Minnesota شهرستان نیاز به ماسک

این اقدام گرفته شد برای اولین بار توسط شهردار ریتا آلبرشت که اصلاح این شهرستان است, اصلی, اعلام محلی اضطراری گ

توسط NEWSMINERAL در 31 تیر 1399

این اقدام گرفته شد برای اولین بار توسط شهردار ریتا آلبرشت که اصلاح این شهرستان است, اصلی, اعلام محلی اضطراری گذشت در آوریل نیاز افراد را به پوشیدن ماسک در فضاهای عمومی. چرا که این اقدام تنها می تواند در اثر به مدت سه روز شورا و سپس در زمان یک رای به تصویب رساند که به گسترش متمم.

رای گیری در حمایت از این حرکت بود آلبرشت و همچنین بخش 1 عضو شورای مایکل Meehlhause و بخش 4 عضو شورای Emelie ریورا. در برابر اندازه گیری شد بخش 5 عضو شورای نانسی اریکسون و ممتنع بود بخش 3 عضو شورای ران جانسون.

اصلاح در حال حاضر به معنی افراد سنی 6 ساله و بالاتر ملزم به پوشیدن ماسک زمانی که در فضاهای عمومی از جمله کسب و کار. نقض اعلامیه به کار گرفته خواهد شد با اجرای قانون با گزینه های از جمله هشدار به, نامه اداری استناد و/یا تخطی از قانون تحت پیگرد قانونی قرار.

بحث شد و در ادامه یکی آغاز شد که در شهرستان کار جلسه یک هفته پیش. تعداد فعال COVID-19 موارد در Beltrami County است پس از افزایش به 41 و با چهار زمان بستری شدن در بیمارستان.

در طول مکالمه اریکسون اشاره کرد که او بیشتر حمایت از یکی دیگر از گزینه های در دسترس ساخته شده به این شورا بود که به اتخاذ یک قطعنامه تشویق کسب و کار و مردم به پوشیدن ماسک.

"ما به انجام یک قطعنامه یا هر یک از این, این قانون که در حال حاضر قرار است در قلمرو" اریکسون گفت. "من در مورد تعدادی از مأموران اجرای قانون من در دسترس به طور بالقوه نظارت بر تمام این. من واقعا ترجیح می دهم یک کسب و کار مجموعه ای از قوانین خاص خود را در داخل خود ایجاد.

"برخی از افراد در کسب و کارهای کوچک ممکن است بیش از 20 نفر است که در وجود یک روز و آنها ممکن است در تصمیم گیری خود را که در معرض خطر است که نه برای آنها وجود دارد" گفت: اریکسون. "من نمی خواهم به دستور این سیاست است."

آلبرشت گفت: یک حکم شده است به دنبال به بیشتر لازم است به تازگی ،

"ما انتظار داریم مردم به مسئولیت شخصی و خواهد بود که امید من این است که مردم را انجام دهد که" آلبرشت گفت. "اما واضح است که برخی از مردم نیست که مسئولیت. این واقعیت است که وجود دارد افزایش در حال حاضر به این معنی که اکنون زمان آن است که ما نیاز به انجام این کار. نه در هفته آینده یا هفته بعد."

دیگر شهرستانها در سراسر مینه سوتا گذشت مشابه حکم از جمله Duluth, St. Cloud, Rochester, Winona و جوامع در شهرهای دوقلو.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن