افسر ارشد در راه آهن بهون آزمون COVID-19 مثبت

نوشته شده توسط Avishek G Dastidar | دهلی نو | به روز شده: 22 مه سال 2020 12:46:35 pm راه آهن بهون ب

توسط NEWSMINERAL در 2 خرداد 1399
نوشته شده توسط Avishek G Dastidar | دهلی نو | به روز شده: 22 مه سال 2020 12:46:35 pm
Rail Bhavan covid case, Indian Railways officer test positive, Rail langoor news, India coronavirus cases, India news, Indian express راه آهن بهون بود sanitised برای حداقل دو روز در هفته گذشته در نور از کشف موارد مثبت در ساختمان است.

در یک سوم از جمله در مورد راه آهن بهون است که دفتر مرکزی این شرکت راه آهن هند, یک افسر ارشد نزدیک به قدرت راهرو آزمایش مثبت برای COVID-19 روز پنج شنبه.

بیمار یک مامور راه آهن هند پرسنل خدمات با حضور در راه آهن بهون تا مارس 13. او دوره عادی از کار نیز شامل برخورد با مردم از دبیر شعبه دارد. حداقل یک مشترک دبیر رتبه افسر که او فوری برتر توصیه شده است صفحه اصلی قرنطینه به مدت 14 روز تا مارس 27. برخی فوری سطح پایین تر مأموران از او نیز خواسته شده است به ماندن در خانه به عنوان یک ماده از احتیاط.

منابع گفت: در حال حاضر به عنوان بخشی از انتساب او تا به حال مشغول به کار در کادر تغییر ساختار ماده از راه آهن حفاظت نیروی خدمات, در میان چیزهای دیگر. او ساکن در بازی های کشورهای مشترک المنافع ایجاد کرد که در خانه های بالا افسران از تمام رده ها از خدمات مختلف.

یک افسر کار در بالا از نیازها بال در طبقه چهارم راه آهن بهون بود و برای اولین بار آزمون مثبت در اوایل این ماه به دنبال به اصطلاح "langoor مرد" که کار به درایو دور میمون از ساختمان. یکی از 15 مأموران که رفت در خانه قرنطینه بودن در تماس با "langoor مرد" آموخته است که آزمایش مثبت بیش از حد.

راه آهن بهون بود sanitised برای حداقل دو روز در هفته گذشته در نور از کشف موارد مثبت در ساختمان است.

مقامات گفت که پس از عمل اجتماعی فاصله, دست, بهداشت و پوشیدن صورت پوشش است که در رواج به خصوص در محل کار, شانس از همکاران عطف مثبت می تواند کمتر است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن