مستند 5.0: در اینجا چگونه 'باز کردن 1' دستورالعمل های بازی در کشورهای مختلف/UTs

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 31 سال 2020 10:11:43 pm مهاجران در راه رفتن به هیئت م

توسط NEWSMINERAL در 11 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 31 سال 2020 10:11:43 pm
lockdown, lockdown 5, lockdown 5.0 guidelines, lockdown 5 guidelines, lockdown guidelines state-wise, india lockdown, lockdown in india, coronavirus lockdown, lockdown rules, lockdown 5.0 rules, lockdown rules in india, india lockdown guidelines, lockdown 5.0, lockdown 5.0 guidelines mha, mha guidelines lockdown 5.0 india, lockdown new guidelines, Maharashtra lockdown guidelines, delhi lockdown guidelines مهاجران در راه رفتن به هیئت مدیره یک اتوبوس از Ghaziabad به کانپور در دهلی نو در روز شنبه. (اکسپرس عکس Praveen Khanna)

مستند 5.0 دستورالعمل دولت-حکیم: حتی به عنوان مرکز صادر شده 'باز کردن 1' دستورالعمل هموار کردن راه برای یک مرحله به مرحله بازگشایی بسیاری از فعالیت ها در سراسر کشور و محدود کردن این مستند تنها به مهار مناطق به مدت یک ماه تا تاریخ 30 ژوئن متحده تقویت شده اند به منع فعالیت های خاص و یا قرار دادن محدودیت های مناسب اگر آنها آن را لازم بدانند برای مهار Covid-19. در حال حاضر کشورهای در حال رایگان برای از سرگیری زندگی عادی خارج مهار مناطق.

در مرحله اول از انهدام وزارت امور مجاز است دوباره افتتاح مراکز و هتل ها و رستوران ها و مکان های عبادت از ژوئن 8. در حالی که در مرحله دوم مدارس, آموزشی/آموزش/مربیگری موسسات خواهد بود دوباره باز در مشورت با آمریکا و اتحادیه سرزمین. تصمیم گیری در مورد بازگشایی این نهاد گرفته خواهد شد در ماه جولای.

توضیح داد: مستند 5.0: در اینجا آنچه شما باید بدانید

برخی از فعالیت های, با این حال, خواهد همچنان ممنوع است. این خدمات عبارتند بین المللی مسافرت هوایی از مسافران; بهره برداری از مترو و راه آهن; سینما, سالن سالن ها و استخرهای شنا و سرگرمی, پارک, تئاتر, کافه ها و سالن مونتاژ سالن ها و مکان های مشابه و اجتماعی/ سیاسی/ ورزشی/ سرگرمی/ علمی/ فرهنگی/ مذهبی توابع/ و بزرگ دیگر جماعت. "در فاز سوم و خرما برای باز کردن آنها تصمیم گرفته خواهد شد بر اساس ارزیابی از وضعیت" این MHA دستورالعمل گفت. آن نیز کاهش می یابد شب ساعت منع رفت و آمد از ساعت 9 تا 5 هستم (7 بعد از ظهر تا 7 صبح قبل از آن)

بیایید ببینید که چگونه مستند بازی خواهد کرد در کشورهای مختلف/UTs

دهلی نو

نیمه باز و مراکز و رستوران ها و هتل ها با سخت اجتماعی فاصله هنجارها و کاهش ظرفیت و اجازه به کار سالن و باربر مغازه با فضای کافی بین مشتریان. این در میان تغییراتی که دهلی نو می تواند انتظار می رود طی هفته های آینده با این مرکز در حال حرکت به به طور قابل توجهی کاهش محدودیت پس از مستند 4.0 یکشنبه به پایان می رسد. بیشتر بخوانید اینجا

ماهاراشترا

همه بازارهای مناطق بازار و مغازه ها به جز مراکز اجازه خواهد داشت برای باز کردن در ماهاراشترا از ژوئن 5 فرد حتی در صورت عدم مهار مناطق به عنوان دولت روز یکشنبه اعلام کرد فاز-حکیم بازگشایی زیر "ماموریت شروع دوباره". اما اماکن مذهبی و مراکز خرید و هتل ها و رستوران ها همچنان بسته باقی می ماند. در حالی که دولت افزایش یافته lockdown تا 30 ژوئن آن را ترجیح نامگذاری جدید به عنوان "ماموریت شروع دوباره" یک روز پس از مرکز اعلام تسهیلات قابل توجهی تحت عنوان 'باز کردن 1'. بیشتر بخوانید اینجا

ماهاراشترا باقی مانده کانون رمان coronavirus شیوع بیماری در کشور گزارش بیش از 65 ، 000 موارد و 2,197 مرگ و میر تا کنون.

اوتار پرادش

تا دولت در روز یکشنبه اجازه سفر بین ایالتی اما در سمت چپ آن را به دولت های منطقه از Ghaziabad و نیدا را در جنبش مردم از مجاور دهلی نو است. در دستورالعمل در مرحله بعدی از coronavirus مستند, Uttar Pradesh دبیر کل R K Tiwari گفت: "با وجود ممنوعیت ایالتی و درون دولت جنبش توسط اشخاص یا کالا."

سفارش اضافه شده است که بدون نیاز وجود دارد به صورت جداگانه تصویب و یا یک e-مجوز برای این. اما در همان زمان به منظور گفت: وجود خواهد داشت یک ممنوعیت جنبش مردم از مناطق مهار در دهلی نو به شورای ملی مقاومت مناطق Gautam Buddh نگر و Ghaziabad. بعد در شب اعلام شد که نویدا-دهلی مرزها باقی خواهد ماند مهر و موم شده. تصمیم گرفته شده توسط دولت پس از مشورت با بهداشت و ادارات پلیس.

Covid-19 جداسازی بخش در GTB بیمارستان در دهلی نو در روز شنبه. (اکسپرس عکس Praveen Khanna)

"دولت های منطقه در مشاوره با پلیس و وزارت بهداشت موضوع را جداگانه سفارش برای مناطق مربوطه خود را به عنوان در هر دستورالعمل اتحادیه وزارتخانه از خانه و بهداشت و رفاه خانواده است."

کارناتاکا

در کارناتاکا دولت به لغو محدودیت های اعمال شده در درون دولت و درون دولت حرکت مردم و کالا به عنوان آن را گذاشته و نقشه راه برای کاهش مستند در یک روش مرحله به مرحله در خارج از مهار مناطق. در همراهی با احكام MHA دبیر کل T M Vijay Bhaskar صدور یک فرمان که بلافاصله به اجرا در آمده و "خواهد بود و در زور تا 30 ژوئن 2020."

"هیچ جداگانه مجوز/تصویب/e-مجوز مورد نیاز خواهد بود برای چنین حرکات" منظور بخوانید.

در مرحله اول اماکن مذهبی و عبادتگاه های عمومی, هتل ها, رستوران ها و دیگر خدمات هتل و مراکز خرید را مجاز به تابع از ژوئن 8. در حالی که در مرحله دوم, تصمیم گیری برای باز کردن مدارس, آموزشی, آموزش مربیگری موسسات گرفته خواهد شد در ماه ژوئیه پس از مشاوره با ذینفعان. بر اساس بازخورد تصمیم گیری در دوباره باز از این موسسات گرفته خواهد شد در ماه ژوئیه سال 2020" منظور بخوانید.

دولت را به یک تماس در از سرگیری سفر هوایی از مسافران, مترو, راه آهن, سینما, سالن, سالن ها و استخرهای شنا و سرگرمی, پارک, تئاتر, کافه ها و سالن مونتاژ سالن ها و مکان های مشابه بر اساس ارزیابی از وضعیت. شب ساعت منع رفت و آمد بوده اند آرامش بیشتر است. به جای 7 بعد از ظهر تا 7 بعد از ظهر, شب مقررات منع رفت و آمد موثر خواهد بود از ساعت 9 شب تا 5 صبح در سراسر کشور به جز فعالیت های ضروری. در مهار مناطق مستند باید همچنان به قوت خود باقی می ماند تا تاریخ 30 ژوئن به منظور گفت و اضافه کرد که تنها فعالیت های ضروری خواهد بود و مجاز وجود دارد.

چتیسگر

این Chhattisgarh دولت گفت: بین دولت سفر بدون شرط اجازه از مقامات همچنان ممنوع است. برای از سرگیری درون دولت و درون دولت خدمات اتوبوس جداگانه منظور خواهد شد صادر شده توسط بخش حمل و نقل, مقامات گفت.

چتیسگر مدیریت کل اداره, منشی, Kamalpreet سینگ صادر تازه دستورالعمل در پنج شنبه شب در نظر MHA این بخشنامه برای گسترش مستند در مهار مناطق تا 30 ژوئن همراه با کاهش محدودیت ها در بخش های دیگر روابط عمومی اداره رسمی گفت.

"طبق دستورالعمل ممنوعیت بین دولت حمل و نقل از مردم خود باقی خواهد ماند که قبل از آن. مردم را به یک e-تصویب صورت بین دولت سفر. به طور مشابه افراد را مجبور به درخواست برای e-pass برای اینتر-منطقه سفر," او گفت:.

Chhattisgarh government, Chhattisgarh migrant labourers, migrant labourers Chhattisgarh, India news, Indian Express تحت MGNREGA می رود در Samnapur ایجاد کرد چتیسگر را Kabirdham منطقه. (اکسپرس عکس)

"همه مجتمع ورزشی استادیوم پارک ها, رستوران ها, هتل ها-کافه ها و باشگاه ها بسته باقی می ماند تا 7 ژوئن در دولت است. در مهار مناطق تنها خدمات ضروری خواهد شد مجاز است. پیمودن تجاری autorickshaws و تاکسی شده اند مجاز در سراسر کشور به جز در مهار مناطق از مه 28," او اضافه شده است.

دولت در حال حاضر اجازه باز کردن همه غیر ممنوع مغازه ها و موسسات شش روز هفته از 7 صبح تا 7 بعد از ظهر در سراسر کشور به جز کسانی که در واقع در مراکز خرید و مهار نمایند.

Telangana

گسترش مستند در مهار مناطق تا 30 ژوئن به Telangana دولت لغو محدودیت های اعمال شده در دولت درون جنبش مردم است. محدودیت های خاصی در حال حاضر در نیروی در غیر مهار مناطق خواهد, اما, باقی می ماند, تمدید تا 7 ژوئن.

Telangana وزیر K چاندراسکار رائو دستور مقامات نگران به شدت اجرای این مستند در مهار مناطق انتشار رسمی گفت که شب حکومت نظامی را اجرا و روزانه از ساعت 9 تا 5 هستم. مغازه ها اجازه داده می شود به باز باقی می ماند فقط تا 8 ساعت آن را گفت. "هیچ مغازه ها/موسسات به جز بیمارستان ها و داروخانه ها باز باقی خواهد ماند پس از 8 PM," آزادی گفت.

Coronavirus case in Delhi-NCR: Noida school fumigated, students under surveillance حیدرآباد: یک پزشک یک آسانسور ویژه به پزشکان و بيماران مبتلا به کروناویروس در بیمارستان گاندی در حیدرآباد. (PTI عکس/فایل)

یک مقام ارشد دولتی Telangana دولت شرکت حمل و نقل جاده (TSRTC) گفت: دولت هنوز رتبهدهی نشده است تصمیم گرفته شده در پیمودن بین دولت خدمات اتوبوس.

در مه 27, رائو اعلام کرده بود تمدید مستند تا 31 مه با چندین تسهیلات طبق آن تمام مغازه ها در حیدرآباد به جز مراکز مجاز بودند برای باز کردن از مارس 28. دولتی شرکت حمل و نقل جاده اتوبوس بودند معاف از شب حکومت نظامی محدودیت و مجاز به رفت و آمد به مقصد خود را. تاکسی, اتومبیل و دیگر وسایل نقلیه مسافری نیز مجاز به اجرای خدمات.

راجستان

این راجستان دولت اجازه حضور کامل در دولت و بخش خصوصی اما همچنان ممنوعیت باز کردن اماکن مذهبی, هتل ها و مراکز در مرحله بعدی این مستند شروع در ژوئن 1 و ماندگار تا 30 ژوئن. آن را نیز اجازه خصوصی و تجاری حمل و نقل وسیله نقلیه برای حمل مسافر به ظرفیت کامل خود را ،

این Ashok Gehlot دولت همچنین مجاز ایالتی و درون کشوری بهره برداری از اتوبوس ها در حالی که ارائه که اتوبوس می رفت و آمد در داخل دولت تنها در مسیرهای مجاز و خارج از مهار مناطق. شهر اتوبوس, اما, هنوز مجاز به رفت و آمد کردن. خواهد بود وجود دارد بدون محدودیت در بزرگراه بین ایالتی و درون کشوری حرکت افراد و کالاها و هیچ رمز عبور جداگانه اجازه تایید و یا مجوز مورد نیاز خواهد بود برای که.

حرکت افراد برای همه غیر ضروری فعالیت نخواهد ماند ممنوع بین ساعت 9 شب تا 5 صبح در سراسر کشور. تنها فعالیت های ضروری خواهد بود مجاز در مهار منطقه ای که در آن موارد شناسایی شده اند در سالهای اخیر دستورالعمل گفت: در حالی که اجازه می دهد بدون آرامش درون مهار نقاط مهم و یا حکومت نظامی-مناطق محدود.

جامو و کشمیر

در جامو و کشمیر دولت تمدید coronavirus مستند تا ژوئن 8 و گفت: این مرکز دستورالعمل های جدید در برخی از تسهیلات نیاز به یک تازه ارزیابی گسترش COVID-19 در قلمرو اتحادیه. در دستور دبیر کل و رئیس دولت کمیته اجرایی B V R Subrahmanyam گفت: دستورالعمل و یا دستورالعمل های صادر شده در مارس 19 و 24 با توجه به مستند ادامه خواهد داد تا ژوئن 8.

تامیل نادو

تامیل نادو دولت تمدید مداوم مستند تا ژوئن 30, البته با بیشتر تسهیلات که شامل بخشی از حمل و نقل عمومی و اجازه می دهد بیشتر کارکنان در محل کار. وزیر K Palaniswami گفت: محدودیت هایی در مکان های عبادت, انواع مذهبی گردهمایی بین دولت حمل و نقل اتوبوس و مترو و قطار حومه خدمات ادامه خواهد داد. گردشگران ورودی باقی خواهد ماند ممنوع به تپه Nilgiris منطقه و کدیکنل و Yercaud شهرها در حالی که هتل ها و استراحتگاه به جز انطباق و سلامت پرسنل پلیس و کارکنان دولت برای قرنطینه هدف بسته خواهد شد.

حمل و نقل عمومی خواهد شد و با کاهش اتوبوس از ژوئن 1, محرومیت در چنای و مجاور تیرووللور, Kancheepuram و Chengalpet ولسوالی با داشتن بالاترین غلظت COVID-19 موارد در دولت است. خصوصی مرحله حامل اجازه خواهد داشت به عمل مجاز در مسیرهای Palaniswami گفت.

How citizens are helping migrants stranded by the coronavirus lockdown, eye 2020, sunday eye, indian express, indian express news رسیدن زنان ارائه مواد غذایی دیگر در چنای است. (منبع: PTI)

به دولت اجازه داده بیشتر کارکنان برای پیوستن به کار در شرکت های نرم افزاری و شرکت های خصوصی نگهداری می شوند اما مهار مناطق خارج از حوزه از هر گونه آرامش است. آن را نیز اعلام کرد تعدادی از دیگر تسهیلات محرومیت مهار مناطق, و این شامل اجازه می دهد بیشتر کارکنان در محل کار و اجازه نمایشگاه و فروشگاه جواهرات و اشیای قیمتی را دوباره باز کنید. عمده آرامش سرگیری حمل و نقل عمومی اجرا خواهد شد از دوشنبه به بعد در شش هشت منطقه در تشکیل ترکیب نزدیکی مناطق با کشت دستورالعمل در محل. برای مثال منطقه من را کویمباتور و خود را در نزدیکی مناطق Tirupur, Nilgiris ساییده شدن کرور Salem و نمککل در غرب, Tamil Nadu.

به عنوان در هر دستورالعمل تنها 50 درصد از ناوگان اتوبوس عمل خواهد شد که بیش از حد با یک مسافر کلاه از 60 درصد از نشسته ظرفیت. وجود خواهد داشت بدون نیاز مردم برای درخواست e-تصویب به سفر در مناطق وزیر و افزود: در همه انواع وسایل نقلیه می تواند رفت و آمد در این راه را انتخاب کنید. E-تصویب اجباری خواهد بود برای اینتر-منطقه و بین دولت سفر Palaniswami گفت.

مدارس و موسسات تحقیقاتی بسته باقی می ماند اما کلاس های آنلاین اجازه داده می شود, او گفت:. کلاه از 50 نفر در مراسم عروسی و 20 در مجالس ترحیم و نوار افتتاح مراکز نیز ادامه خواهد داد. محدودیت هایی در سینما تئاتر, سالن های ورزشی و استخرهای شنا و میله جامعه بزرگ سالن های توریستی مراکز وحش پارک ها و موزه ها باید در نیروی باقی می ماند به عنوان آن وجود داشته است.

هتل ها و رستوران ها می توانید شروع به ناهار خوردن در خدمات از تاریخ 8 ژوئن در خط با این مرکز دستورالعمل به عنوان برابر takeaways تا کنون تنها 50 درصد از کرسی ها باید اشغال شده است. به طوری خواهد بود که در مورد چای مغازه ها. مواد غذایی و سبزی در مغازه ها می تواند از 6 صبح تا 8 بعد از ظهر.

استخدام taxies می تواند طبقه در حمل و نقل مناطق با سه مسافر و تعداد مسافران در autorickshaws محدود بود به دو. دولت لیبرال تر در مناطق فراتر از بیشتر چنای پلیس محدودیت اجازه می دهد در میان دیگران 100 درصد کارکنان قدرت در شرکت ها و شرکت های نرم افزاری, اگر چه آن را ابلاغ 20 درصد از کارکنان آن را می توان تشویق به کار از خانه. Eateries مغازه های فروش مواد غذایی و سبزیجات می تواند از 6 صبح تا 8 بعد از ظهر در حالی که مشروب رسانه که توسط دولت اجرا TASMAC باز باقی خواهد ماند از 10 صبح تا 8 بعد از ظهر. تجارت الکترونیکی شرکت های عرضه می تواند غیر ضروری کالا, او گفت:.

غرب بنگال

غرب بنگال دولت در روز شنبه تمدید Covid-19 مستند تا ژوئن 15, اما کاسته بیشتر محدودیت یک روز پس از اعلام اولین دور از تسهیلات. دولت گفت این مستند ادامه خواهد داد در مهار مناطق اما فعالیت خواهد بود دوباره در مناطق دیگر.

دولت اعلام کرد که محیط داخلی و فضای باز فعالیت هایی مانند تلویزیون و سینما تولید — محرومیت واقعیت را نشان می دهد اما از جمله کسانی که به معنای برای OTT سیستم عامل — اجازه داده می شود در غیر مهار مناطق از ژوئن 1, با حداکثر 35 نفر در هر واحد در یک زمان. مراکز خرید و رستوران ها و هتل ها می تواند به بازگشایی در این مکان از ژوئن 8.

در اطلاع کلکته شهرداری شرکت گفت: مغازه های فروش غیر ضروری محصولات خواهد بازگشایی در 46 شهر بازار از دوشنبه. این مغازه ها می ماند و باز از 10 صبح تا 5.30 بعد از ظهر. دولت روشن است که باغ چای و کارخانه های تولید جوت اجازه داده می شود به کار در قدرت کامل از 1 ژوئن. MSME و بزرگ صنعتی از جمله معدن و ساخت و ساز فعالیت نیز مجاز در قدرت کامل از آن روز.

"درون دولت حرکت... اتوبوس با اثر از ژوئن 1 با مسافران بیشتر از واقعی گنجایش [مجاز خواهد بود]..." گفت: یک سفارش.

با ورودی از PTI

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن