نزدیک به 100 جمع آوری در دولوت در روز جهانی پناهندگان

ادیان مهاجر کمیته عدالت است که طرفداران برای متقاضیان پناهندگی و اسکان مجدد پناهندگان میزبان شب زنده داری و تج

توسط NEWSMINERAL در 1 تیر 1399

ادیان مهاجر کمیته عدالت است که طرفداران برای متقاضیان پناهندگی و اسکان مجدد پناهندگان میزبان شب زنده داری و تجمع که با استقبال نمایندگان و اعضای مختلف مبتنی بر ایمان گروه برای ایستادن در همبستگی با موضوع زندگی جنبش و پناهجویان.

"ما می خواستیم به مردم را هم به ایستادگی در انفرادی و گسترش مهربانی در جامعه است. ما متوجه شده ام بسیاری از نفرت" گفت: مندانه Sjoblom با اشاره به نظرات مردم ساخته شده اند در برابر پناهندگان در سنت لوئیس کانتی.

در ماه مه, St. Louis County هیئت مدیره کاهش یافته است به رای مردم اجازه می دهد تا اسکان مجدد پناهندگان در شهرستان پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به صدور یک فرمان در پاییز گذشته نیاز به شهرستانهای استان را با رضایت به آن.

سوزانا پلایو-وودوارد از دلوت صحبت در مورد چگونه او خوش شانس بود که می رسند در مینه سوتا به یک خانواده که استقبال از او را به خانه خود را پس از او سمت چپ مکزیک در سال 1980 در مشکلات اقتصادی. او به رسمیت شناخته شده است که بسیاری از پناه بردن به امروز از کشور صورت یک واقعیت بسیار متفاوت.

"بنابراین من همچنان به درخواست شما لطفا فراموش نکنید که برای ادامه به لابی" پلایو-وودوارد گفت: بعد اضافه کرد که او احساس امیدواریم از دیدن صدها نفر از جوانان در راهپیمایی Juneteenth در دولوت.

"من همیشه امیدوارم که جوان و آنهایی که پس از ما به دلیل من فکر می کنم آنها به ما نشان میدهد که به اندازه کافی به اندازه کافی است, تغییر آینده است اما تغییر نمی تواند اتفاق می افتد بدون همه ما و همه شما که بخشی از این تغییر" پلایو-وودوارد گفت.

Azrin Awal یک دانشجو در دانشگاه مینه سوتا, Duluth, سه بود که خانواده اش مهاجرت به ایالات متحده است.

Azrin Awal becomes emotional while reading the story of a refugee. (Steve Kuchera / skuchera@duluthnews.com)

Azrin Awal عاطفی می شود در حالی که خواندن داستان یک پناهنده. (استیو کوچرا / skuchera@duluthnews.com)

"من به تماشای خانواده من کار سخت" Awal گفت. "من به سختی دیدم پدرم در حال رشد او مشغول به کار شد و مشاغل متعدد. و من تشخیص افتخار است که آنها به ارمغان آورد به من به من ارائه با آموزش و پرورش, مواد غذایی بر روی میز است. صدای در که من در حال حاضر آنها را به من داده اما آن را لطمه می زند و خیلی به دیدن خانواده من مبارزه حتی در حال حاضر."

به عنوان مردم در سراسر جهان آواره و همچنان به دنبال پناهندگی Awal با تاکید بر اهمیت درک از طریق پژوهش و آموزش چه در کشورهای دیگر.

"نگاهی به آنچه ما و ارزش های ما حرص و آز در حال انجام است به کشورها در سراسر جهان" Awal گفت. "همچنین من به شما التماس به نگاه در کشور ما بیش از حد. می دانیم که ما تنها می تواند در بالا بردن هر یک از دیگر اگر ما با هم هستیم و ایستاده در همبستگی."

به منظور واقعا درمان به عنوان یک کشور بابتی Sandman از دلوت گفت: مردم نیاز به آدرس اعتقادات در حال اجرا از طریق خود تبارها.

"افرادی که اینجا ایستاده ام حتی" Sandman گفت. "... یکی از راه های ما در حال رفتن به نیاز به درمان است که گفتگو در مورد چه نگرش و چه آنها هستند هنوز هم امروز در اینجا. ما نیاز به یک نگاه در تبارها که همه ما حمل به دلیل آن چیزی است که اتفاق می افتد در حال حاضر آن را در حال اجرا از طریق رگ ما."

بین بلندگوهای چند تن از آنها به نمایندگی های مختلف مبتنی بر ایمان گروه, Duluth, نوازنده راشل Kilgour انجام یک زن و شوهر آهنگ های پوشش. در طول این رویداد نماز و سوزاندن گلی به اشتراک گذاشته شد و همچنین.

Saturday’s rally and vigil took place outside the DECC near the replica of the Statue of Liberty, the symbol of America welcoming immigrants. (Steve Kuchera / skuchera@duluthnews.com)

روز شنبه تجمع و شب زنده داری محل در خارج از DECC نزدیکی ماکت مجسمه آزادی نماد امریکا استقبال از مهاجران است. (استیو کوچرا / skuchera@duluthnews.com)

برگزاری یک پشته از کتاب های او به ارمغان آورد به شب زنده داری حاجی Dokhanchi برتر گفت: مبارزه با اطلاعات غلط در مورد پناهندگان کلیدی است و مردم به خواندن کتاب در مورد پناهندگان است. Dokhanchi که خواندن بیش از 130 کتاب در مورد پناهندگان به تازگی ایجاد یک حساب ایمیل به نام refugeebooks@gmail.com برای هر کسی که به دنبال توصیه های کتاب.

"این یکی در مورد ادغام چگونه نوجوانان یکپارچه به جامعه آمریکا است. بنابراین اگر کسی به شما می گوید که پناهندگان نیست ادغام جامعه آنها را به خواندن این کتاب. اگر آنها بیش از حد ارزان به خرید آن ارسال آنها را به من بدهد آن را به آنها" Dokhanchi گفت.

استفان ویترسپون جمهور از دلوت شعبه NAACP به نام در جامعه به گرد هم می آیند برای به اشتراک گذاشتن خوش آمدید و خوش آمد می گوید افرادی که می خواهید برای آمدن به جامعه.

"مادر من استفاده می شود به می گویند هنگامی که ما جوان بودند, 'همه خوش آمدید به جدول' و ما باید همچنان که برای مهاجران که به اینجا می آیند و ما می توانیم آنها را از مسائل مردم ما تحمل" ویترسپون گفت.

Rev. شارلوت Frantz سخنگوی مهاجر عدالت کمیته تحسین دیوان عالی ایالات متحده تصمیم به نگه داشتن در محل اقدام معوق برای ورود دوران کودکی اوباما-دوران سیاست که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به دنبال از بین بردن. تصمیم محافظت حدود 700,000 جوان افراد حفاظت شده تحت سیاست از تبعید و پس از آنها به این کشور آورده شدند به عنوان کودکان.

"ما می دانیم که تا زمانی که عدالت برای همه وجود ندارد و ایمنی واقعی برای هر" فرانتز گفت. "ما در زمان مهم در تاریخ ملی. ما شادی در افزایش شتاب از زندگی مهم نیست ... ما همچنین می دانیم که وجود دارد این است که خیلی کار برای انجام است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن