2 اجازه طالب BJP رهبر پدر و برادر خود را در Bandipora: J&K پلیس

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Bandipore | به روز شده: ژوئیه 9 سال 2020 12:30:59 pm داعش را آتش باری خود را

توسط NEWSMINERAL در 19 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Bandipore | به روز شده: ژوئیه 9 سال 2020 12:30:59 pm
let militants kill bjp leader in kashmir, bandipore militants kill bjp leader, kashmir bandipore militant attack, bjp leader kashmir militant attack, kashmir militants bjp leader killed داعش را آتش باری خود را در خارج از فروشگاه در خارج از فروشگاه در نزدیکی ایستگاه پلیس Bandipora (منبع: توییتر/DrJitendraSingh)

دو Lashkar-e-Taiba (اجازه) داعش را انجام داده بود که "از پیش برنامه ریزی شده" حمله در BJP دولت اجرایی کمیته شیخ Waseem باری (27) و پدرش شیخ بشیر احمد و برادر شیخ عمر در شنبه شب در شمال کشمیر را Bandipore, Jammu and Kashmir, پلیس گفت:.

سه نفر همه مربوط به BJP کشته شدند در خانواده خود فروشگاه سمت راست خارج از Bandipore ایستگاه پلیس.

IGP کشمیر Vijay Kumar که وارد این منطقه صبح روز پنجشنبه گفت: یکی از مهاجمان محلی بود مبارز در حالی که از سوی دیگر یک خارجی در یک.

پیش از آن در روز J&K LG G C Murmu را محکوم کرد "عمل وحشیانه از کشتار مردم بی گناه".

"در یک پیام تسلیت به Lt فرماندار گفته است که این عمل وحشیانه از کشتار مردم بی گناه است علیه بشریت است و عاملان این عمل بزدلانه باید به عدالت به ارمغان آورد" یک دولت آزاد به نقل Lt فرماندار عنوان کرد و گفت.

چند BJP رهبران نیز وارد Bandipora امروز.

روز چهارشنبه J&K پلیس گفت که آنها تا به حال دستگیر 10 از پرسنل خود را اختصاص داده به امنیت باری و خانواده اش برای عدم حفاظت از آنها. پلیس گفت که پرسنل امنیتی حاضر بودند با آنها را زمانی که حمله اتفاق افتاده است.

بالا مشخصات قتل در غنی منطقه آمد و به عنوان یک شوک برای ایجاد امنیت به ویژه به عنوان Bandipore شده است نسبتا آرام در سال های اخیر است.

باری تا به حال شده است در ارتباط با بی جی پی برای بیش از چهار سال بود و پیش از آن رئیس جمهور از حزب Bandipore منطقه واحد. کشمیر IGP ویجی کومار گفت: این سه نفر به ضرب گلوله توسط برخی از مردان ناشناس. "آنها زخمی و تسلیم بعد."

اتحادیه وزیر Jitendra سینگ توییتی که نارندرا نخست وزیر پرسید: در مورد قتل و ارائه تسلیت خود را به خانواده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب