آناند دچار تزلزل پس از ایجاد یک شاهکار در برابر کرامنیک

Viswanathan آناند دچار درد شکست پس از شکست برای قرار دادن نکات تکمیلی به یک شاهکار آفریده در برابر ولادیمیر کر

توسط NEWSMINERAL در 3 مرداد 1399

Viswanathan آناند دچار درد شکست پس از شکست برای قرار دادن نکات تکمیلی به یک شاهکار آفریده در برابر ولادیمیر کرامنیک در اولین بازی از دور سوم chess24 افسانه شطرنج در روز پنج شنبه.

در یک درگیری مربوط سابق قهرمان جهان آناند از دست رفته یک پیروزی و ادامه یک حرکت قبل از استعفا. همه اعتباری که در حال حاضر بازنشسته کرامنیک برای پیدا کردن دفاعی حرکت می کند و در آینده قوی تر در 63 حرکت می کند.

دیگر بازی سرنوشت ساز از دور نیز پس از یک دوره مشابه با Anish Giri از دست دادن راه خود را پس از رسیدن به یک موقعیت برنده در برابر ایان Nepomniachtchi.

اواخر روز چهارشنبه آناند ترک خورده در چهارمین بازی Gelfand و Svidler برنده در حالی که دینگ Liren از دست داده است. آناند پس از اثبات در برابر کارلسن در سه بازی اول نادیده گرفته ترفند از قهرمان جهان در حالی که با بهره گیری روشن موضعی استفاده و استعفا داد.

بر خلاف اشتباه متعهد در برابر Svidler تقریبا 24 ساعت قبل از آن آناند جنگیدند اما کمبود وقت در ساعت ساخته شده بدتر برای او.

دور سوم (Game 1): Viswanathan آناند از دست داد به ولادیمیر کرامنیک (Rus); Peter Leko (Hun) به خود جلب کرد با مگنوس کارلسن (Nor); بوریس Gelfand (Isr) درو با پیتر Svidler (Rus); Anish Giri (Ned) را از دست داد به ایان Nepomniachtchi (Rus); Ding Liren (Chn) درو با واسیلی ایوانچوک (Ukr).

دور دوم: Nepomniachtchi bt دینگ 2.5-0.5; کارلسن bt آناند 2.5-1.5; Svidler bt Leko 2.5-1.5; گیری bt کرامنیک 2-5-1.5; Gelfand bt ایوانچوک 2.5-1.5.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب