در بحبوحه تنش ها در لاک چین می گوید: وضعیت در مرز هند 'پایدار و قابل کنترل'

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 27 سال 2020 3:38:46 pm آخرین بن بست فوران بعد از هندی

توسط NEWSMINERAL در 7 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 27 سال 2020 3:38:46 pm
Karakoram pass, army commander visits karakoram pass, indo china border, operations along indo china border, indo china border security, indian army, indian express آخرین بن بست فوران بعد از هندی و چینی سربازان به ضربات نزدیک Pangong Tso. (فایل)

یک روز پس از نخست وزیر نارندرا مودی دیدار با مشاور امنیت ملی agnew و رئیس دفاعی ستاد کل Bipin Rawat در مورد تنش با چین در امتداد خط کنترل واقعی (LAC) در Ladakh, پکن روز چهارشنبه گفت که وضعیت در مرز با هند شد "به طور کلی پایدار و قابل کنترل".

چین سخنگوی وزارت امور خارجه ژائو Lijian طی یک جلسه رسانه نیز گفت: هر دو کشور در حال ساز و کارهای مناسب و کانال های ارتباطی برای حل و فصل مسائل از طریق گفت و گو و مشاوره.

"ما متعهد به حفاظت ما حاکمیت ارضی و امنیت و حفظ صلح و ثبات در مناطق مرزی. در حال حاضر چین و هند در منطقه مرزی وضعیت کلی پایدار و قابل کنترل است. ما قادر به حل و فصل مسائل به درستی هر چند گفت و گو و مشاوره" PTI به نقل از Lijian عنوان کرد و گفت.

وزارت امور خارجه اظهارات یک روز پس از دیدار رؤسای دستور نظامی به مقیاس نبرد آمادگی و خواست آن را به قاطعانه دفاع از حاکمیت این کشور است.

"ما شده اند پس مهم اجماع رسیده توسط رهبران دو کشور و به شدت رعایت موافقت نامه های میان دو کشور" سخنگوی گفت: "ظاهرا اشاره به ووهان و Mamallapuram رسمی اجلاس بین رهبران دو کشور.

خواسته که در مذاکرات در حال وقوع ژائو گفت: دو کشور تاسیس شده اند از مرز مربوط به مکانیسم ها و کانال های دیپلماتیک. "این شامل ارتباط بین نیروهای مرزی و بین ماموریت های دیپلماتیک ما," او گفت:.

آخرین بن بست فوران بعد از هندی و چینی سربازان به ضربات نزدیک Pangong Tso یک دریاچه در شرق لاداخ در اوایل این ماه. از آن شده است وجود ندارد و پوسته پوسته شدن تنش ها در لاک در شرق لاداخ هند مطابق چینی با استقرار و مواد.

در Ladakh حداقل شش دور مذاکرات برگزار شده است بین هندی و چینی فرماندهان نظامی بر روی زمین اما شکست خورده اند برای رسیدن به دستیابی به موفقیت. منابع گفت: این که عبور از لاک در سه مکان حاضر به حرکت در خارج از قلمرو و یا د-تشدید تنش. در Galwan دره چینی انبوه نیروهای خود به سمت لاک.

منبع گفت که ارتش در حال افزایش حضور خود را در مرز با چین در شمال هند آروناچال پرادش همراه با Ladakh. تازه های القایی از نیروهای منابع گفته شده در لاداخ برای تقویت هندی مواضع و ایجاد ذخایر.

ارتش نیز افزایش یافته است حضور خود را در امتداد مرز با چین در Uttarakhand — بخشی از بخش گزارش زیر که چینی سربازان مستقر شده اند در افزایش اعداد در Guldong بخش.

علاوه بر تنش در Naku لا در هند و در Galwan رودخانه و Pangong Tso در لاداخ سرخپوستان شده اند نگران و دولت نپال اخیر رفتار در مرز نقشه شماره. فرمانده ارتش ژنرال MM Naravane به تازگی گفت که نپال انجام شد آن را در "دستور شخص ثالث" ظاهرا اشاره به چین است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن