مینه سوتا زندان کلاس های مجازی گسترش به منطقه دیگر زندان های

Kayla Eckblad شد یک مدرسه ابتدایی معلم هنر زمانی که او شروع به دنبال یک کار جدید است. جیل Rivard, مدیر Hiawath

توسط NEWSMINERAL در 3 مرداد 1399

Kayla Eckblad شد یک مدرسه ابتدایی معلم هنر زمانی که او شروع به دنبال یک کار جدید است. جیل Rivard, مدیر Hiawatha دره بزرگسالان آموزش و پرورش ارائه یک موقعیت آموزش زندانیان در Goodhue County jail. Eckblad نمی دانم چگونه او را احساس می کنید در مورد موقعیت اما او تصمیم گرفت تا آن را امتحان کنید.

"من نیاز به کار و زندان مورد نیاز یک معلم و من فکر کردم" من این را امتحان کنید و ببینید که در آن می رود به سعی کنید چیزی جدید و پس از آن من کاملا سقوط در عشق با آن" Eckblad توضیح داد.

Eckblad می آموزد انواع کلاس ها در زندان از جمله GED, دبستان, کلاس, نوشتن رزومه حرفه ای دسترسی و مدیریت پول. مدیریت پول کلاس شد بسیار محبوب و شهرستان در جنوب شرقی مینه سوتا شروع به شنیدن در مورد کلاس های Eckblad تدریس شد.

بروس Linder با برنج زندان شهرستان دریافت تماس از استیل شهرستان حدود شش هفته پیش و در مورد برنامه نویسی که در حال ارائه در Goodhue County است. او تصمیم گرفت برای پیوستن به کلاس های تدریس شده توسط Eckblad تا برنج زندان شهرستان زندانیان می توانند شرکت کنند.

در حال حاضر Eckblad می آموزد بازداشت شدگان از Goodhue, برنج, استیل, Freeborn و ماشین چمن زنی استان ها, همه از خانه او.

به دلیل محرمانه بودن مسائل زندانیان از زندان مجاز به دیدن هر یک از دیگر. بنابراین در حالی که Eckblad می توانید ببینید هر کس در کلاس هر یک زندان تنها می بیند Eckblad. او توضیح داد که این باعث شد او نیاز به تغییر سبک آموزش:

"به طور خاص من می خواهم به آموزش با بسیاری از بحث است. بنابراین به جای من توضیح داد که چه بودجه ای است که من از آنها بپرسید که چه بودجه است. اما در حال حاضر که بسیاری از زندان های دیگر درگیر من تا به حال برای تنظیم آن است."

Kayla Eckblad. Photo submitted by Jill Rivard.

Kayla Eckblad. عکس ارسال شده توسط جیل Rivard.

Eckblad در ادامه می گویند که او هنوز هم گاهی اوقات می پرسد یک سوال کلاس مجازی قبل از تحقق است که هیچ کس در حال رفتن به قادر به پاسخ.

در پایان هر جلسه دانشجویان قادر به سوال بپرسید.

حتی پس از Eckblad و معلمان دیگر قادر به بازگشت به تدریس در فرد Eckblad زوم کلاس ممکن است همچنان برای برخی از شهرستانهای استان است.

"همانطور که از در حال حاضر آنها گفت: آنها می خواهند برای ادامه این کار و آنچه که آنها را باید من انجام دهید این است که من در Goodhue County Jail و آنها را به جریان فقط من طوری دیگر استان ها نمی قادر خواهد بود برای دیدن دیگر زندانیان برای حفظ حریم خصوصی دلایل" Eckblad گفت.

مطالعات نشان داده اند که زندانیان که شرکت در برنامه های آموزشی و کسب درجه کمتر احتمال دارد به reoffend. دانشگاه دارای یک برنامه است که با تمرکز بر زندان آموزش و پرورش و اثرات آن است. این سایت توضیح می دهد:

"اداره دادگستری آمار مطالعات نشان داده اند که نرخ بالایی از تکرار جرم سال در میان زندانیان. یک مطالعه که به دنبال 404,638 زندانیان در 30 متحده و پس از آزادی از زندان متوجه شد که حدود دو سوم (67.8%) از زندانیان بودند rearrested ظرف سه سال از انتشار و بیش از سه چهارم (76.6 درصد) rearrested در عرض پنج سال. ... وجود دارد که 43 درصد کاهش در نرخ تکرار جرم سال برای آن دسته از زندانیان که از شرکت در زندان برنامه های آموزش و پرورش. در واقع بالاتر از درجه پایین تر تکرار جنایت است: 14% برای کسانی که به اخذ مدرک دیپلم 5.6% برای کسانی که به دست آوردن یک مدرک لیسانس و 0% برای کسانی که به دست آوردن مدرک کارشناسی ارشد."

Linder گفت: او را دوست دارد این برنامه آموزش و پرورش برای چهار دلیل:

  • آن را افزایش می دهد برنامه نویسی به هیچ کس آموزش امور مالی در این شهرستان برنج زندان قبل از Eckblad.

  • زوم کلاس به این معنی است که کارکنان زندان نمی باید به نگرانی در مورد COVID-19 كردن از مردم در داخل و خارج از زندان است.

  • کلاس امن است.

  • آن است که توسط یک حرفه ای است.

Linder گفت که او می خواهم برای دیدن Hiawatha ولی آموزش بزرگسالان را در کلاس برای زندانیان تبدیل شدن به یک گزینه برای زندان و زندان های ایالتی.

"هنگامی که آنها دریافت آنها می توانید به آمار زمین در حال اجرا با یک مهارت جدید" Linder گفت: از شرکت کنندگان در Eckblad کلاس های.

برای Eckblad او قصد ندارد برای جلوگیری از آموزش زندانیان در هر زمان به زودی.

"آینده من وقتی که من فکر می کنم آن است که بسیار بر زندانی جامعه; آن نیست لزوما علاقه ای به من اما آن را بسیار به سرعت تبدیل به یک بخشی از زندگی من است." او افزود: "این واقعا خوب گروهی از مردم و آنها به وضوح اشتباه و محروم اما من همیشه دوست دارم به مردم بگویم من هرگز ملاقات یک فرد بد کار در زندان است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن