J&K: شبه نظامی کشته در برخورد با نیروهای امنیتی در Kulgam ops در جریان

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 4 سال 2020 2:44:09 pm این ترور شد شروع بعد از ظهر

توسط NEWSMINERAL در 14 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 4 سال 2020 2:44:09 pm
Kulgam encounter, Jammu and kashmir, Kulgam police, One militant killed in Kulgam encounter, Indian express این ترور شد شروع بعد از ظهر شنبه پس از یک کمربند و جستجو در عملیات توسط نیروهای مشترک در ارره منطقه Kulgam منطقه در جنوب کشمیر. (فایل)

حداقل یک شبه نظامی کشته شده در جریان برخورد با نیروهای امنیتی در Kulgam منطقه جامو و کشمیر, پلیس گفت:.

تیراندازی آغاز شد بعد از ظهر شنبه پس از یک کمربند و جستجو در عملیات توسط نیروهای مشترک در ارره منطقه Kulgam منطقه در جنوب کشمیر. پلیس گفت که ستیزه جویان در حال حاضر در منطقه از کار اخراج نیروهای امنیتی تحریک روبرو می شوند.

"کمربند و عملیات جستجو آغاز شد در Kulgam ایستگاه پلیس قضایی که در آن تروریست ها بر اخراج نیروهای مشترک راه اندازی یک روبرو می شوند. به روز رسانی داده خواهد شد و پست نتیجه گیری از این عملیات" به Kulgam پلیس گفت:.

در ضمن یک شبه نظامی که به نام در حمله تروریستی در جنوب کشمیر را Bijbehara در تاریخ 26 ژوئن که به کشته شدن یک دختر شش ساله و پسر یک CRPF پاسبان کشته شد توسط نیروهای امنیتی در برخورد در سرینگر در پنج شنبه شب پلیس گفت: روز جمعه.

یک CRPF پرسنل شناسایی شده به عنوان مدیر پاسبان Kuldeep کومار مجروح شد در طول پنج شنبه برخورد و بعد از شکست در یک جامو و کشمیر یک سخنگوی پلیس گفت: در یک بیانیه صادر جمعه. شبه نظامی کشته شد شناخته شده به عنوان "زاهد احمد Dass پسر غلام محمد Dass ساکن Waghama Bijbehara" پلیس اعلام کرد. او وابسته به دولت اسلامی در جامو و کشمیر (ISJK) یک ممنوع ترور ساز و برگ.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب