'ایجاد فشار بین المللی برای محاکمه عادلانه در ایتالیا,' کرالا سانتی متر می نویسد به ساعت در ایتالیایی تفنگداران دریایی مورد

توسط: اکسپرس میز وب | کوچی | به روز شده: ژوئیه 4 سال 2020 8:21:36 pm کرالا سانتی متر Pinarayi Vijaya

توسط NEWSMINERAL در 14 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | کوچی | به روز شده: ژوئیه 4 سال 2020 8:21:36 pm
کرالا سانتی متر Pinarayi Vijayan. (عکس)

کرالا وزیر Pinarayi Vijayan شنبه به ضرب گلوله کشته نامه ای به نخست وزیر نارندرا مودی درخواست دولت هند برای ایجاد فشار بین المللی برای محاکمه عادلانه در ایتالیا در ارتباط با تیراندازی به دو ماهیگیر هندی توسط, ایتالیایی, تفنگداران دریایی در فوریه 2012. یک دادگاه بین المللی حکومت در اوایل این هفته است که طراحان مد ایتالیایی است که به ضرب گلوله و به قتل دو ماهیگیر هندی کردن آب های نزدیک کرالا برگزار شد 'ایمنی' و نتیجه را به صورت یک دادگاه در ایتالیا نمی هند.

رئیس جمهوری گفت: قبر جرم علیه دو شهروند هندی 'است که به عدالت به ارمغان آورد' در کشور است و این موضوع سزاوار محتاط تر و حساس دست زدن به از ابتدا.

بخوانید | هند سعی نمی, ایتالیایی, تفنگداران دریایی روبرو خواهد شد پروب در خانه: حاکم

'هر چه باشد هيچ کنوانسیون های بین المللی تصمیم ITLOS منجر به اضافه غم و اندوه را به خانواده های داغدیده و مردم از کرالا. من مایل به انتقال ما احساسات قوی در مورد این موضوع او نوشت: در این نامه است.

"اگر این جایزه از داوری نیست استیناف اعلام کرد دولت مرکزی در استشهاد قبل از ثبت عالی CourtCourt دولت هند باید تلاش های جدی برای ایجاد فشار بین المللی برای محاکمه عادلانه در ایتالیا. '

بخوانید | Kerala: عدالت را تکذیب کرد اما مبارزه قانونی نه در دست ما می گویند ماهیگیران kin

Vijayan گفت: هند باید مقرون به صرفه برای نمونه میزان غرامت و نگه داشتن گزینه ای برای نزدیک شدن به ITLOS در زمان مقرر از یک سال اگر گرفتن غرامت کافی نیست ممکن است از طریق مذاکرات است.

دادگاه اذعان هند استدلال که تفنگداران دریایی در هیئت مدیره 'Enrica Lexie' به نقض آزادی ناوبری حقوق تحت UNCLOS با تیراندازی به ماهیگیران در قایق.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب