ترن ترن انفجار مورد: نیا دادگاه رد درخواست وثیقه متهم

نوشته شده توسط Jagdeep سینگ عمیق | محلی | به روز شده در: 3 ژوئن 2020 12:40:33 pm Shera یکی از متهما

توسط NEWSMINERAL در 14 خرداد 1399
نوشته شده توسط Jagdeep سینگ عمیق | محلی | به روز شده در: 3 ژوئن 2020 12:40:33 pm
 Punjab news, Chandigarh news, Tarn Taran blast, Tarn Taran blast case, Indian Express city news Shera یکی از متهمان انفجار بمب مورد که گرفته شده بود در حومه Pandori گلا روستا در ترن ترن منطقه در 4 سپتامبر سال گذشته است. (فایل)

ویژه نیا دادگاه رد کرده است با قرار وثیقه نرم افزار از یکی از متهمان در ترن ترن انفجار مورد. متهم Malkit Singh نام مستعار Shera حال کاربردی برای وثیقه دلایل پزشکی. خود درخواست رد شد دوشنبه.

در حالی که دفاع گفت که او دروغ دخیل در آن نیز اضافه شده است که متقاضی یک بیمار دیابت.

دادستان عمومی ظاهر می شود از طرف نیا فرستاده شده بود که بیش از شواهد کافی علیه متهم. او را مشاهده کنید که در طول این دوره از تحقیقات متهم نقش متهم پدید آمده بود و او بسیار افراطی نسبت به Khalistan جنبش است. دادستان افزود: متهم شد بخشی از باند است که در حال برنامه ریزی فعالیت های تروریستی.

دادگاه مشاهده شده است که شواهد با اشاره به متهم شد عضو فعال pro-Khalistan باند تروریستی. دادگاه گفت که از این نظر است که وجود زمین کافی برای باور است که اتهام علیه متقاضی/متهم است پریما نظر درست است.

Shera یکی از متهم در انفجار بمب مورد که گرفته شده بود در حومه Pandori گلا ایجاد کرد در ترن ترن منطقه در 4 سپتامبر سال گذشته است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن