دو BSF مردان می میرند با توجه به Covid-19 عفونت عبور از 400 علامت در نیروهای شبه نظامی

نوشته شده توسط Deeptimaan Tiwary | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 7 مه سال 2020 8:34:44 pm 41 پرسنل

توسط NEWSMINERAL در 18 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Deeptimaan Tiwary | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 7 مه سال 2020 8:34:44 pm
41 پرسنل بیشتر از نیروی آزمایش مثبت برای Covid-19 روز پنج شنبه در نظر گرفتن مجموع عفونت در BSF به 193. (اکسپرس عکس)

دو BSF پرسنل تسلیم به Covid-19 روز پنج شنبه حتی به عنوان مجموع عفونت در نیروی رشد شاخص نسبت به 200. همراه با CRPF (161), ITBP (45) و SSB (13) از مجموع عفونت در نیروهای شبه نظامی در حال حاضر عبور از 400. محرومیت 30 مورد در تریپورا تمام موارد گزارش شده در دهلی نو.

علاوه بر این 41 پرسنل بیشتر از نیروی آزمایش مثبت برای Covid-19 روز پنج شنبه در نظر گرفتن مجموع عفونت در BSF به 193. از 41 عفونت های جدید, 12 متعلق به شرکت است که مستقر شد برای حفظ نظم و قانون در جاما و Chandani محال مناطق با پلیس دهلی. این شرکت از سال 94 به پرسنل در حال حاضر 73 موارد مثبت.

در میان دو BSF پرسنل که درگذشت یکی بود کلیه بیماری شده بود و رفتن را از طریق دیالیز در حالی که دیگر هیچ co-morbidities. دومی بود و 45 سال سن و فوت در عرض دو روز از توسعه علائم. او نتایج آزمون سه روز پس از مرگ او.

منابع گفت: BSF با کلیه بیماری قرار داده شد تا در RK Puram-بر اساس بیمارستان از زور و قرارداد این بیماری در طول سفر به یک فوق تخصصی دیالیز بیمارستان. از طریق او چندین نفر دیگر در BSF بیمارستان باید از کامپیوتر آلوده از جمله بیماران مبتلا به سرطان نیز هست.

صفحه اصلی وزیر Amit Shah ابراز غم و اندوه در حال توسعه است. "عمیقا دردناک که در مورد از دست دادن از ما دو شجاع @BSF_India سربازان بودند که مبارزه Covid-19. من پیوستن به میلیون ها نفر از سرخپوستان در عزاداری خود را نابهنگام. تسلیت به خانواده های داغدیده. خداوند به آنها قدرت مقاومت در برابر این غم انگیز از دست دادن. Om Shanti Shanti" او هنوز توییتی.

در یک بیانیه رسمی BSF گفت: "Prahari parivar است غم زده با مرگ دو BSF پرسنل در طول این بیماری همه گیر. یک بیمار بدحال درگذشت که تا به حال قرارداد عفونت Covid-19 در حالی که بازدید و فوق تخصصی درمانگاه برای درمان خود است. دیگر BSF کرد روز دوشنبه در Safdarjung بیمارستان که در آن او پذیرفته شده در مارس 3. از عادی ward او منتقل شد به بخش ICU در روز 4 مارس. پس از مرگ او قبل از مرگ, COVID-19 آزمون انجام شد و نتیجه آمده مثبت اواخر شب مه 6 چهارشنبه."

"DG BSF و تمام صفوف سوگواری نابهنگام از تاج رزمندگان از BSF. BSF برادری انتقال پیام تسلیت و شرکت می ایستد با خانواده های داغدیده" آن اضافه شده است.

BSF سخنگوی Shubhendu Bharadwaj گفت: بسیاری از کسانی که آلوده شدم اعزام شده بودند با پلیس دهلی برای امنیت داخلی وظایف طول بحرانی فاز Covid-19 بیماری همه گیر.

BSF شده است به شدت پیگیری های اولیه مخاطبین از تمام کسانی که تست مثبت و قرار دادن آنها تحت قرنطینه. همه آنها پس از آن در معرض Covid-19 انجام شد. منابع گفت: آنچه که وضعیت را بدتر کرده برای همه نیروها از جمله BSF این واقعیت است که اکثریت بزرگی از موارد بدون علامت و سربازان تا حد زیادی زندگی می کنند در بازداشتگاه که در آن نزدیکی است ،

"اگر یکی از پرسنل می شود عفونت است و بدون علامت ویروس را به سرعت از طریق تمام بازداشتگاه" یک شبه نظامی افسر توضیح داد.

در تریپورا که در آن بیش از 30 BSF پرسنل باید آزمایش مثبت پرسنل نیز رو ملامت از عموم مردم. در یک مثال پس از یک بیمار و پرسنل انداخت تا نیمه راه به بیمارستان محلی روستاییان آشفته و متهم BSF از گسترش این ویروس, منابع گفت.

"در حالی که تمام دستورالعمل ها و پروتکل های صادر شده توسط MoHFW به شدت به دنبال آن مربوط به ذکر است که BSF میلادی تاسیس مجهز قرنطینه/جداسازی مراکز طبق هنجارهای تجویز شده برای جلوگیری از سرایت. کامپوزیت بيمارستان BSF اختصاص داده شده COVID مراکز درمانی (DCHC) و پشتکار دست زدن به موارد BSF پرسنل" Bharadwaj گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن