Gophers ستاره پارچ مکس مایر احساس 'بهترین' به عنوان MLB پیش نویس

یک سال پیش مایر خواهد داشت که به "دیوانه". MLB می خواهید به صحبت کردن با او ؟ در حال حاضر او به عادت مته. "این

توسط NEWSMINERAL در 10 خرداد 1399

یک سال پیش مایر خواهد داشت که به "دیوانه". MLB می خواهید به صحبت کردن با او ؟ در حال حاضر او به عادت مته.

"این بسیار سرگرم کننده برای صحبت کردن با این بچه ها و اجازه دهید آنها را می دانم که در مورد خودم و گوش دادن به آنچه آنها را به ارائه خود را سازمان" مایر گفت. "این عالی است. این چیزی است که من کار کرده و تقریبا تمام زندگی من است. این تقریبا یک رویا به حقیقت می پیوندند داشتن آنها با من صحبت کند."

مایر که پیش بینی بالا-10 پیش نویس انتخاب توسط اکثر رسانه ها به عنوان ژوئن 10 MLB پیش نویس در حال حاضر یک آرزو کالا.

"من قطعا به عقب نشست و گفت: 'وای' " سابق وودبوری (Minn.) دبیرستان ستاره گفت. "برخی از روزها این نوع استرس زا, من حدس می زنم همه این تماس اما شما رو در این نگاه به عنوان یک بار در طول عمر فرصت و چیزی است که شما می توانید بگویید که بچه های خود را و نوههایشان در مورد. من واقعا سپاسگزار برای همه چیز که در جریان بوده است."

هنوز مایر همچنین قدردانی خود را به تعطیلات آخر هفته و reprieves آنها در یکی از بزرگترین دوره های خود را از بیس بال حرفه ای است.

"من دوست دارم به ماهی و ذهن من همه چیز به خاطر این که کمی خرابی که من باید فقط استراحت رفتن به داخل کابین و یا اویختن با دوستان من," او گفت:. "این سرگرم کننده است و من در بر داشت راه برای ماندن مشغول است."

و مولد. که نشده است ساده ترین چیزی که برای ورزشکاران در طول این همه گیر اما مایر نشان داده است یک رژیم است که برای او کار می کند. این شامل یک تعهد به کار کردن و ... خوردن. به عنوان او junior فصل Gophers' ستاره پارچ وزن جایی در محله 180 تا 185 پوند است. پس از گذشته چند ماه از "رفتن بسیار سخت" پس از Gophers' فصل لغو شد در میان coronavirus نگرانی او تا 200 پوند — زمان وزن هدف خود را.

"من فقط نمیفهمد من رو به زور خوراک خودم حدس می زنم چون من یک مرد که در تلاش برای قرار دادن بر وزن" مایر گفت. "من معمولا در مورد غذا خوردن چهار تا پنج وعده غذا در روز قشنگ وعده های غذایی بزرگ و من سعی کنید برای به دست آوردن چیزی خوب در قبل از خواب اما آن را تقریبا هر چیزی که من واقعا می توانید دست من خوب است."

مایر گفت: این بهترین او تا به حال احساس به طوری که او را هیجان زده به عقب بر گردیم بر روی تپه. راست دست پارچ اخیرا نام یک سال 2020 همه آمریکایی توسط دانشگاهی بیس بال, روزنامه, عنوان, Gophers هم تیمی زاک Raabe اما این در حالی است پس از او بدست یک شانس به زمین.

"من شده است به پرتاب و همه چیز را به آینده از دست من بهترین آن را به حال شده است," مایر گفت. "بنابراین من می خواهم برای دیدن دستاوردهای من در طی این دو ماه بیش از حد."

آیا او قادر خواهد بود برای قرار دادن که کار به آزمون پس از پیش نویس ؟ که باقی مانده است دیده می شود. لیگ کوچک بیس بال فصل بسیار در شک به دلیل coronavirus. اما مایر نشده اجازه دهید خود را نامشخص آینده نزدیک تاثیر رویکرد خود را.

"من فقط نوع پریدند پشت در زمستان روال چرا که ما کار را پنج روز در هفته," او گفت:. "من فقط شروع به بازگشت من به پرتاب برنامه چند هفته پیش پس از من به آرامی برگشت به آن و اگر من پیش نویس و آنها می خواهند من را به جایی بروید من آماده برای رفتن. اما من نمی خواهد اغل گاو یا حشم یا من حدس می زنم, 'زنده' آماده به طوری که آنها باید به کار من در آن وجود دارد. من فقط آن را یک روز در یک زمان و شنیدن زمانی که من نیاز به آماده می شود. من احساس می کنم اگر آنها به من تاریخ من آماده برای رفتن است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب