Loons دروازه بان تایلر میلر می یابد و ارتباط با طرفداران با وجود هیچ صفحه اصلی بازی

اما برای مینه سوتا, ایالات ماه گذشته دروازه بان جدید تایلر میلر در زمان ابتکار عمل را به داوطلب وقت خود را برر

توسط NEWSMINERAL در 11 خرداد 1399

اما برای مینه سوتا, ایالات ماه گذشته دروازه بان جدید تایلر میلر در زمان ابتکار عمل را به داوطلب وقت خود را بررسی کنید و با فصل-دارندگان بلیط طول coronavirus بیماری همه گیر.

Loons معاون اجرایی رئیس جمهور برایانت فایفر کار کرده است در ورزش برای 25 سال و تحت تاثیر قرار گرفته بود توسط میلر تلاش در دو درگیر شدن زوم تماس با هواداران که به طول انجامید بیش از 20 دقیقه هر کدام.

"نه تنها صحبت کردن اما پرسیدن سوال و تقریبا تسهیل تماس به عنوان اگر او بودند میزبان و یا یک عضو از کارکنان ما" فایفر گفت: از میلر. "این شگفت انگیز را ببینید که چگونه او درگیر شد و به سوالات او درخواست شد."

Loons هم تیمی های ماسون و توی مایکل Boxall نیز مایل به چت با طرفداران. یک خانواده خواسته میلر آنها چه می تواند انجام دهد به او کمک کند; یک پدر و پسر جفت که توی لمس بودند خیلی تحت تاثیر قرار با این مهاجم که آنها به نام ایران بازگشت و به اهدا توی ترجیح موسسه خیریه مطلب.

"من فکر می کنم که نشان می دهد مینه سوتا فرهنگ و خانواده و جامعه است که ما در اینجا" میلر در مصاحبه ای گفت:. "به آنها چک کردن در در من و آنچه که من نیاز خیلی خیلی مهم است. آن را غیر منتظره بود."

با MLS فصل معلق برای بیش از دو ماه میلر هنوز به بازی در مقابل طرفداران جدید در آلیانز زمینه است. این Loons برنده این دو بازی در این فصل هر دو در جاده و قادر به بازی در مقابل حامیان جدید و در عین حال بخشی از دلیل او می خواست برای ارتباط با آنها.

"برای من, رابطه بازیکنان با هواداران بسیار فراتر از آنچه اتفاق می افتد در این زمینه گفت:" میلر که آمد در offseason تجارت با لس آنجلس FC. "آن را گسترش به آنچه شما انجام دهد در جامعه و چگونه شما را به آنها را به شما نشان می دهد شما در واقع در مورد مراقبت از آنها و آنها نشان می دهد آنها در مورد مراقبت از شما. آن را بیش از فقط فوتبال از جنبه های. من فکر می کنم که افزایش در مورد این تماس."

Millers, یک, St. Paul خانواده پنج نیست مربوط به تایلر اما در بر داشت اتصالات بیش از 20 دقیقه تماس.

"این یک نمونه نیمه بی دست و پا زوم تماس" پدر مایکل گفت. "... اما ما به یک ریتم بسیار به سرعت. او بسیار روشنگرانه و بدیهی است که خوب سفیر برای این تیم است. او قادر به درخواست بچه ها سوال است."

ارتباط معنی دار بود به خصوص به خود وسط کودک الیوت یک 14 ساله دروازه بان است که به دنبال رشد چشمه شاید گرفتن به 6 پا-4 تایلر.

"او با تشویق الیوت به چوب از آن خارج می شود و همه کاره که یک نکته خوب چون الیوت بود یک بازیکن در میدان" مایکل گفت.

پس از تایلر خواسته در مورد کرسی های خود را در St. Paul ورزشگاه چرا آنها دوست برای رفتن به بازی و بیشتر Millers گفت: آنها به او ، "ما مثل" شما احتمالا مکان برای رفتن. ما نمی خواهیم به نگه داشتن شما و او گفت: "من بسیار باز,' " مایکل به یاد می آورد.

"که پاسخ اشتباه است," او اضافه شده با یک خنده. بنابراین نگهداری آنها چت.

"او واقعا آرام و به نظر نمی رسد اجباری در پایان خود را به" مایکل گفت. "این واقعا احساس مانند یک پسر لگد زدن به پشت بر روی نیمکت خود را صحبت کردن به ما. آن را بسیار مرتبط و بسیار نزدیک.

ایران به دنبال انعطاف پذیری

این هفته, مینه سوتا, ایالات معلق فصل-بلیط پرداخت برای ماه های ژوئن و جولای با بازی در خود نگه دارد. لیگ و بازیکنان خود را در حال کار در یک معامله به طور بالقوه میزبان جام جهانی به سبک مسابقات در اورلاندو فلوریدا., به ماه جولای است.

"ما فقط در تلاش برای انعطاف پذیر با همه چیز که در جریان است" فایفر گفت. "بسیاری از ناشناختهها هنوز هم در مورد چگونگی 2020 فصل خواهد لرزش. ما فکر می کنیم وجود دارد در حال رفتن به بازی در برخی از مرتب کردن بر اساس از فرم یا مد و لیگ در تلاش است به شکل که. هستند بسیاری از مدل ها."

با تمام 17 صفحه اصلی بازی هنوز به بازی در آلیانز زمینه این فصل فایفر ندارد برآورد که چگونه بسیاری از بازی ها هنوز هم می تواند اتفاق می افتد در سال 2020 است. برخی از این مشروط است در اورلاندو پیشنهاد.

"لیگ قطعا معتقد است وجود یک رد پا از زمان با برنامه ای که بازی می تواند رخ دهد" فایفر گفت. "... ما به دنبال لیگ جهت که یکی."

هنگامی که یک طرح تجدید نظر شده برنامه است و بهتر شناخته شده است ایران قصد دارد تا یک توضیح کامل در گزینه های مختلف برای فصل-دارندگان بلیط از جمله پتانسیل بازپرداخت.

"ما امیدواریم که ما چیزی را تا اواسط ماه ژوئن به رول کردن" فایفر گفت. آن ممکن است بسته به یک 2021 فرایند نوسازی به عنوان به خوبی."

این Loons باید 15,000 فصل-دارندگان بلیط خود را برای 19,600-صندلی ورزشگاه و دیگر 6,500 آن در لیست انتظار.

"است که یکی از مزایای ما اعتقاد داریم که ما را در مقایسه با برخی از بازارهای دیگر و یا ورزش" فایفر گفت.

اما همچنان اجتماعی فاصله دستورالعمل می تواند پرتاب یک آچار در چگونه بسیاری از طرفداران می تواند حضور در بازی های خانگی است. منتشر شده برآورد 4000 طرفداران تنها یک امکان و چگونه بسیاری از طرفداران می تواند در داخل بستگی دارد به مقدار عمومی-بهداشت مقامات خیال امن که در آن زمان.

"وجود دارد بسیار هیجان به 2 سال در آلیانز وجود دارد و تجربه ای است که بیش از ارائه یک تجربه فن نظر" فایفر گفت. "ما به طور کامل انتظار زمانی که ما دوباره بازی است که مردم را از کار اخراج و آماده به راک اند رول."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن