دلوت افسر آویزان کردن از تیم ملی, ماشین, مبارزه با مرد تلاش برای سرقت آن

در آوریل 23, افسر Kaine Kaase در پاسخ به یک گزارش از یک زن و مرد دستکاری با وسایل نقلیه در 600 بلوک از خیابان

توسط NEWSMINERAL در 26 اردیبهشت 1399

در آوریل 23, افسر Kaine Kaase در پاسخ به یک گزارش از یک زن و مرد دستکاری با وسایل نقلیه در 600 بلوک از خیابان اطلس در لینکلن پارک محله.

به عنوان Kaase با نزدیک شدن او در تیم ملی, ماشین, مرد, بعد, عنوان همین Lee Hoven جونیور, 31, از, Duluth, اتهام فرار کرد پشت در نزدیکی گاراژ. Kaase کردم از ماشین خود و صحبت با این زن اما متوجه Hoven اجرا به سمت ماشین پیراهن خود را با توجه به شکایت کیفری.

به عنوان او رسیده Hoven و خودرو fob کلیدی در Kaase جیب قفل ماشین پیراهن خود را چرا که او در محدوده. Hoven سپس اتهام وارد شده از سمت راننده از ماشین و شروع به رانندگی.

Kaase شروع به پریدن کرد و در تلاش برای جلوگیری از Hoven از رانندگی اما Hoven موفق به سرعت پایین کوچه به عنوان Kaase شد "قابل توجه (Hoven) و گفتن او را به توقف" و تلاش برای به دست آوردن کنترل وسیله نقلیه با توجه به شکایت.

"متهم قرار داده و خودرو را به رانندگی و شتاب در نرخ بالا از سرعت پایین کوچه" شکایت گفت. "در طول این زمان افسر Kaase پاهای خود را از زانو به فوت او شد حلق آویز کردن از تیم ملی به آن شتاب پایین کوچه."

شکایت آن اشاره کرد به نظر می رسد Hoven شد swerving و قابل توجه اشیاء "در تلاش برای حمله به افسر Kaase پاها."

"افسر Kaase ترس برای زندگی خود را به عنوان او می تواند ببینید که تیم ماشین افزایش سرعت آن به سرعت در حال" شکایت گفت.

مقامات گفتند Hoven سپس سقوط خودرو به یک گاراژ در Devonshire خیابان که تنظیم کردن کیسه هوا و باعث Kaase برای تبدیل شدن به گیر در تیم ملی ، او موفق به خارج شدن از خودرو و تلاش برای دستگیری Hoven اما Hoven سعی مجددا ماشین.

Kaase سپس "درو سلاح خود را" در Hoven, که از ماشین و Kaase او را دستگیر کردند.

Kaase نیاز به بخیه روی دست راست خود شکایت گفت.

Hoven متهم شد با چهار جنایات از جمله نیروی مرگبار علیه صلح افسر سوم و درجه دوم حمله و در اختیار داشتن مهمات به عنوان یک جانی. او همچنان در St. Louis County زندان از روز شنبه بعد از ظهر. جلسه برنامه ریزی شده است برای سه شنبه.

Hoven متهم شده بود در ماه نوامبر با فضایی جنایی عملیات منجر به بزرگ آسیب بدنی پس از سرقت یک خودرو در ماه سپتامبر و پس از آن رهبری یک پیگیری خودرو به پایان رسید که با او در یک سرعت بالا, head-on collision به طور جدی مجروح شدن یکی دیگر از رانندگان و کشتن یک سگ در غرب دولوت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب