بانک شماره موبایل مشاغل

بانک مشاغل رشت داشتن یک بانک تلفن از همشریان رشتی خود برای بازاریابی محلی و استانی بسیار موثر است. بانک شمار

توسط NEWSMINERAL در 21 فروردین 1400

بانک مشاغل رشت

داشتن یک بانک تلفن از همشریان رشتی خود برای بازاریابی محلی و استانی بسیار موثر است. بانک شماره موبایل رشت شامل جدید ترین اطلاعات همشریان شما می‌باشد که  فیلد هایی مانند نام ونام خانوادگی، شماره تلفن و نوع شغل انها از باارزش ترین اطلاعات است.

اثر بخشی بازاریابی پیامکی با بانک مشاغل

برای هر کسب‌وکاری یافتن مشتری جدید و حفظ مشتریان مشتریان، مهم‌ترین چالش است و عملا موفقیت در بازار به همین دو نکته اهمیت دارد. عامل بازدارنده کسب‌وکارها در رفتن به سوی تبلیغات، شاید هزینه‌های آن و یا ناشناخته بودن روش تبلیغ است و اینکه آیا هزینه‌ای که می‌کنم بازخورد دارد و یا آن آژانس تبلیغاتی دقیقا طبق تعهدی که کرده است عمل می‌کند!

در بازاریابی پیامکی تکلیف کاملا مشخص است. هزینه بسیار کم، ارسال آسان و اثربخشی بسیار بالا است.اما مهمترین نکته ذاشتن بانک شماره موبایل مشاغل و افراد مرتبط به شما است. چراکه پیامک روی شخصی‌ترین وسیله هر شخصی می‌نشیند و با صدایی هشدارگونه، مخاطب را از آمدنش خبر می‌کند.
لذا بسیار اهمیت دارد تا پیامک‌ها را کاملا هدفمند ارسال کنیم تا گیرنده پیامک با توجه به کسب‌وکاری که دارد و یا باتوجه به نیازی که الان دارد، از دیدن پیامک شما خوشحال شود.
فرض کنید شما کابینت‌ساز هستید و پیامکی از فردی که تولید‌کننده و واردکننده ام‌دی‌اف است دریافت می‌کنید. آیا عصبانی می‌شوید که پیامک مزاحمت آمیز ارسال می‌کنند و یا از دریافت آن خوشحال می‌شوید؟ پیامک‌های شما هم که به دست مشتریانتون می‌رسد، باید همچین حسی رو در آنها ایجاد کند.

فواید بانک شماره تلفن مشاغل  

بانک شماره تلفنی که از ایده‌کاو تهیه کرده اید نسبت به بقیه سایت ها ویژگی های منحصر بفردی دارد .بانک شماره موبایل در زمان سفارش شما، بصورت اختصاصی فقط برا شما تهیه می‌شود از این رو می‌توانید این شماره ها را بر اساس نیاز خود شخصی سازید کنید و اطلاعات افرادی را تهیه کنید که به آنها نیاز دارید.دومین ویژگی این بانک فعال بودن شماره تلفن ها میباشد ما با استفاده از سامانه هایی که داریم فعالیت این شماره ها را در شبکه های اجتماعی مختلف برسی کرده و در صورت فعال بودن (در طی یک هفته گذشته) اطلاعات انها در اختیار شما قرار میگیرد.

یکی دیگر از ویژگی این بانک شماره موبایل فیلتر کردن جنسیت یا موقعیت مکانی می باشد که در هیچ کجا وجود نداد.سامانه ایده‌کاو بر خلاف بقیه سایت های فعال در این حوزه از بانک های اطلاعات قدیمی و مراکز دولتی استفاده نمی‌کند، به همین دلیل بانک اطلاعاتی موجود بروز و جدیدتر از هر سازمان و نهادی می‌باشد.

روش های استفاده از بانک مشاغل

با داشتن این بانک شماره موبایل  میتوانید از روش های مختلف بازاریابی تلفنی استفاده کنید. روش هایی مانند: ارسال پیامک، تماس تلفنی، تماس گویا (خودکار)، ارسال پیام در واتساپ، خرید ممبر واقعی و افزودن این افراد به باشگاه مشتریان خود . انتخاب هر یک از این روش ها بسته به نوع کسب‌وکار شما و روحیه فردی شما دارد.

بازاریابی پیامکی یکی از ارزشمند ترین روش های تبلیغاتی است که در عین حال در صورت انجام صحیح بازخورد بالایی حاصل می‌شود.

ارسال پیامک انبوه بدون استراتژی و به تکرار یکی از بزرگترین اشتبا افراد و بیزینس ها در این نوع تبلیغات است که در بعضی موارد باعث تنفر از یک برندخاص می‌شود.در اس‌ام‌اس مارکتینگ شناخت جامعه هدف  و خلق ارزش برای مشتری بسیار اهمیت دارد.

ویژگی های sms  مارکتینگ

SMS marketing در اوایل سال 2000 در اروپا و برخی از مناطق آسیا هنگامی که مشاغل شروع به جمع آوری شماره تلفن های همراه و ارسال محتوای مورد نظر (یا ناخواسته) کردند ، محبوبیت بیشتری پیدا کرد. پیامک ها به طور متوسط ​​98٪ نرخ باز دارند و در عرض 3 دقیقه خوانده می شوند و این امر در دستیابی سریع به گیرندگان بسیار  موثر است.

بازاریابی پیامکی یا اس ام اس مارکتینگ یکی از کم هزینه ترین روش های بازاریابی با شماره تلفن است که اگر بصورت هدفمند و شخصی سازی شده برای افراد استفاده شود باعث بهرره وری فوق العاده‌ای میگردد.

پیامک هدفمند ارسالی شامل نام طرف است که خود کنجکاوی زیادی در مخاطب ایجاد میکند و باعث حس صمیمت می‌گردد.با استفاده از بانک شماره موبایل  می‌توانید پیامک هایی هدفمند با نرخ کلیک بالا ارسال کنید.

نرخ تبدیل بالا

به این معنی که مخاطب هدف شما طبق آمار های موجود بیش از ۹۰ درصد از کاربران پیام شما را مطالعه می‌کند که در صورت رعایت نکات  بازاریابی پیامکی می‌تواند اثر بخشی فوق العاده‌ای داشته باشد.

دسترسی سریع

تعداد افرادی که پیامک های دریافتی خود را مشاهده می کنند بالای نود درصد برآورد می شود.بنابراین میزان دسترسی مخاطبان در اس ام اس مارکتینگ بیش از ایمیل مارکتینگ است.

انتخاب جامعه هدف

با انتخاب دقیق جامعه هدف از بین دسته بندی های استانی، صنفی، تحصیلات و موارد دیگر اثربخشی سیستم تبلیغاتی پیامکی را بهبود می بخشیم.

ارسال پیامک‌جذاب

امکان ارسال پیام های تبلیغاتی کوتاه، کاربردی و موثر در اس ام اس مارکتینگ وجود دارد. شما می توانید با تنظیم متن کوتاه و ارسال سریع به مخاطبان بازخورد قابل قبولی داشته باشید.

مقبولیت در بین‌کاربران

پیامک یک ابزار خوب برای ارتباط و ترغیب‌مشتری است. شما می‌توانید در پیامک خود از مشتری چیزهای مختلفی بخواهید و مطمئن باشید که این پیامک بازخورد خوبی خواهدداشت.

 بیشتر بخوانید: telegram-persian.ir

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن