جلسه توجیهی روزانه: مرکز برطرف خانه انزوا قوانین; نپال مجلس prorogued به عنوان Oli دعوا حزب باقی می ماند PM

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 3 سال 2020 8:56:34 am ژوئیه 03, 2020: نگاهی به اخب

توسط NEWSMINERAL در 13 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 3 سال 2020 8:56:34 am
top news today, top news briefing today, latest news today, saroj khan, india banned chinese apps, india coronavirus latest updates, india china border news ژوئیه 03, 2020: نگاهی به اخبار امروز.

خواننده عزیز

داستان بزرگ

C رجا Mohahan هند Express ویرایشگر کمک در امور خارجی در اخیر خود در ستون هفتگینوشت که حتی سه دهه پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و هند را از وابستگی به روسیه سلاح اساسی باقی مانده است. روز پنجشنبه وزیر دفاع Rajnath Singh پاک خرید 21 MiG-29 هواپیما از روسیه در هزینه Rs 7,418 کرور. خرید خواهد شد بخشی از یک 38,900 تومان کرور روپیه بسته است که همچنین شامل 12 فروند Su-30MKI هواپیماهای دوربرد موشک و مهمات. در همین حال وزیر دفاع اتحاد معوق سفر خود به لاداخ که در آن وضعیت همچنان باقی می ماند و تنش در امتداد خط کنترل واقعی (LAC)

از صفحه اول

نزدیک, صفحه اصلی, نپال نخست وزیر KP Sharma Oli به حفر شده در پاشنه خود را در حال رشد در میان تماس های درون حزب خود ، او هر دو پارلمان prorogued برای دفع تهدید به تداوم ، Oli در حال حاضر در تلاش برای مهندس انشعاب در حزب کمونیست نپال و پیوستن به دست با نپال کنگره به ماندن در اتاق. گروه کر برای استعفای خود را رشد بلندتر پس از Oli گفته است که هند و یک بخش از رهبران در کاتماندو شد توطئه برای حذف او از قدرت است.

Jyotiraditya Scindia کردم نه از وفاداران القاء به Shivraj سینگ Chouhan را گسترش کابینه در روز پنج شنبه. پس از ادای سوگند در مراسم گرفتن سابق, Madhya Pradesh وزیر کمال نات برای اولین بار از او پیوست BJP Scindia توصیف خود را از دولت قبلی به عنوان "brashton کی سرکار (دولت فاسد)". او همچنین متهم به کنگره در تلاش برای سالی تصویر خود را. "ببر abhi zinda hai (ببر هنوز زنده است)," او گفت:.

دو ایتالیایی دریایی — ماسیمیلیانو Latorre و Salvatore Girone — متهم به قتل دو ماهیگیر هندی در سال 2012 خواهد شد در حال حاضر سعی در ایتالیابا توجه به حکم دیوان دائمی داوری. اما هند به عنوان جبران خسارت لاهه مستقر در دادگاه گفت: در حالی که رد ایتالیا ادعا می کنند برای جبران بازداشت تفنگداران دریایی. Latorre و Girone در بازگشت از هند به ایتالیا در سپتامبر 13, 2014 و در مارس 28, 2016 بود.

همه گیر

با تعداد زیادی از بدون علامت Covid-19 مورد اینکه شناسایی شده در کشور در این مرکز در روز پنج شنبه صادر شده تجدید نظر شده راهنمای صفحه اصلی جداسازیبر اساس آن بيماران تحت خانه انزوا خواهد ایستاد مرخص پس از 10 روز از شروع علائم و بدون تب به مدت سه روز.

اعضای خانواده از چند Covid-19 بيمار در حیدرآباد که مرخص شده توسط مقامات در حال حاضر به آنها را به بازگشت به خانه. پزشکان در بیمارستان گفت: اعضای خانواده صحبت کنید روزانه به دوره نقاهت بیماران با ساخت voice یا تماس های ویدئویی اما به عنوان به زودی به عنوان آنها مطلع هستند که بیمار آماده است برای تخلیه برخی از آنها جلوگیری از تماس.

یک علیگر ساکن شد و مورد ضرب و شتم به مرگ گفته می شود توسط کارکنان یک بیمارستان خصوصی در روز پنج شنبه بعد از ظهر بیش از عدم پرداخت از 4000 تومان صورتحساب به بيمار و خانواده مقتول گفته پلیس. پلیس باید بهبود دوربین مدار بسته "است که در آن یک درگیری قابل مشاهده است با کارکنان بیمارستان" SP (شهرستان) علیگر, آبیشک گفت.

فراتر از Covid-19

یک خط راه آهن یک بزرگراه و یک خط انتقال برق — پس از ماه دسامبر و در طول مستند این مرکز دارای پاک سه کلید گوا پروژه ادعا دولت پانل حال تصویب آن است. اما در حال حاضر حداقل شش نفر از اعضای این پانل آمده اند می گویند آنها غافل از ترخیص و قرمز پرچم خود را در نگرانی های زیست محیطی. یک دادگاه عالی پنل گرفته شده توجه داشته باشید بیش از حد.

شکستن سقف شیشه ای در مرکز مسلح نیروهای پلیس (CAPF) وزارت امور (MHA) به دنبال دیدگاه های شبه نظامی در استخدام transgenders به صفوف خود و به دنبال جزئیات اصلاحات لازم که باید در استخدام قوانین مربوطه کردند.

جلسه توجیهی

* هشت , Uttar Pradesh پلیس کشته شدند در حالی که چهار نفر دیگر زخمی در برخورد, در حالی که تلاش برای دستگیری یک جنایتکار در کانپور به پلیس گفت: روز جمعه.

* بالیوود طراح رقص Saroj خان در بمبئی در روز جمعه پس از ایست قلبی. او 71.

* تشریح تصمیم به ممنوعیت 59 برنامه های کاربردی موبایل با لینک کلیک کنید به عنوان یک "دیجیتال اعتصاب"اتحادیه وزیر راوی شانکار پراساد گفت: هند است که قادر به "خور پاسخ" اگر کسی کست "چشم بد".

* ابتکارات رزرو GVK فرودگاه Holdings اپراتور از فرودگاه بمبئی و رئیس آن G V K ردی به گفته باعث از دست دادن 705 تومان کرور روپیه به فرودگاه اقتدار هند است.

* CB-CID تیم کاوش وادار سازد قتل یک پدر و پسر دو در تامیل نادو بازداشت چهار نفر بیشتر پرسنل پلیس از ستهنکولم ایستگاه پلیس.

و در نهایت

"اخبار از مرکز در اینجا منرگلا اورلئانز برنده بازی شیر یا خط و تصمیم به بت اول. عمل زندگی می کنند در حال آمدن است تا تمام راه را از بدوللا زمین کریکت..." یک تفسیر از یک مسابقه کریکت از Uva T20 لیگ در یوتیوب در ژوئن 29 صبح آمده است در زیر اسکنر پلیس پس از Uva انجمن کریکت گفت: هند اکسپرس که آن را در حال اجرا در هیچ دوره از مسابقات است.

🎧 امروز در سه چیز پادکستما نگاه کنید که چگونه یک سیستم جدید است که باعث سردرگمی در میان COVID-19 بيمار در بنگلور

🎥 نویسنده Amish مذاکرات در مورد کتاب جدید خود Suheldev — پادشاه که ذخیره هند

تا فردا

للا پراساد G و لیو چن Chuen

📬 شما می توانید مشترک برای همه , هند اکسپرس خبرنامه اینجا

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب