شامل چتیسگر در Garib Kalyan Rojgar Abhiyaan: CM Bhupesh Baghel

توسط: PTI | منتشر شده در تاریخ: 21 ژوئن 2020 10:45:17 pm رئیس جمهوری گفت: حدود سه چهارم از دولت بسیا

توسط NEWSMINERAL در 1 تیر 1399
توسط: PTI | منتشر شده در تاریخ: 21 ژوئن 2020 10:45:17 pm
To aid farmers amid outbreak, Chhattisgarh govt to launch income scheme رئیس جمهوری گفت: حدود سه چهارم از دولت بسیار عقب مانده و پوشش داده شده با جنگل ها و حدود 80 درصد از جمعیت است از برنامه ریزی و کاست و برنامه ریزی قبیله و دیگر به عقب کلاس جوامع است.

چتیسگر وزیر Bhupesh Baghel روز یکشنبه خواستار آن شدند که این مرکز شامل ولسوالی دولت تحت تازگی راه اندازی 'Garib Kalyan Rojgar Abhiyaan یک اشتغال-تقدیر-روستایی عمومی با این نسخهها کار کمپین راه اندازی شده توسط نارندرا نخست وزیر یک روز پیش از آن.

در نامه ای به ساعت مودی Baghel گفت: کشورهای همسایه مانند Madhya Pradesh, Jharkhand و Odisha شده اند از جمله در مبارزات انتخاباتی در حالی که Chhattisgarh شده است محروم با وجود داشتن جغرافیایی و اقتصادی و اجتماعی شباهت با این کشور روابط عمومی اداره رسمی گفت.

این طرح راه اندازی شد در تاریخ 20 ژوئن در 116 منطقه شش کشور یعنی Bihar, Uttar Pradesh, Madhya Pradesh, Rajasthan, Jharkhand و اوریسا برای ارائه فرصت های امرار معاش به کارگران مهاجر.

کارگران مهاجر که بازگشت به Chhattisgarh خواهد شد فرصت های شغلی با توجه به علاقه خود را و مهارت اگر دولت ساخته خواهد شد بخشی از طرح Baghel گفت: در این نامه است.

کل ملت است و تحمل فشار از COVID-19 همه گیر و کارگران هستند که بیشتر تحت تاثیر قرار به دلیل بحران و تا کنون بیش از 5 لاخ کارگران مهاجر بازگشته اند به Chhattisgarh, او گفت:.

رئیس جمهوری گفت: حدود سه چهارم از دولت بسیار عقب مانده و پوشش داده شده با جنگل ها و حدود 80 درصد از جمعیت است از برنامه ریزی و کاست و برنامه ریزی قبیله و دیگر به عقب کلاس جوامع است.

در حدود 90 درصد از جمعیت این ایالت بستگی به کشاورزی و کار و وجود دارد یک حس ناامیدی در میان فقرا کشاورزی کارگران کارگران مهاجر و حاشیه کشاورزان به عنوان دولت بوده است نه تحت پوشش این طرح است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب