تنیس جهان مرتکب بیش از 6 میلیون دلار برای COVID-19 بازیکن صندوق امداد

تنیس حاکم بدن و برگزارکنندگان از چهار گراند اسلم گفت: در روز سه شنبه آنها را جمع آوری بیش از 6 میلیون دلار بر

توسط NEWSMINERAL در 17 اردیبهشت 1399

تنیس حاکم بدن و برگزارکنندگان از چهار گراند اسلم گفت: در روز سه شنبه آنها را جمع آوری بیش از 6 میلیون دلار برای کمک به بازیکنان تحت تاثیر این ورزش را زمان خاموش کردن و با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

پخش برنامه های امداد را هدف حدود 800 تک و دو برابر بازیکنان در مجموع مردان و زنان تورهای هستند که نیاز به حمایت مالی.

"ایجاد از پخش برنامه های امداد است مثبت تظاهرات از این توانایی به گرد هم می آیند در طول این زمان از بحران" بدن حاکم تنیس جهان از جمله ATP و WTA همراه با فدراسیون بین المللی تنیس گفت: در یک بیانیه مشترک.

"ما همچنان به همکاری و نظارت بر حمایت های مورد نیاز در سراسر تنیس با هدف حصول اطمینان از سلامت طولانی مدت از این ورزش در میان این چالش بی سابقه به ما راه زندگی و افکار ما باقی می ماند و با تمام کسانی که تحت تاثیر قرار در این زمان است."

مردان ATP تور و WTA اجرا می شود که زنان در مدار خواهد شد, مدیریت مالی توزیع این برنامه و تمام سهم خواهد بود تقسیم به طور مساوی بین زنان و مردان است.

واجد شرایط بودن برای این برنامه خواهد شد را به حساب یک بازیکن رتبه بندی به عنوان به خوبی به عنوان قبلی جایزه پول درآمد با توجه به معیارهای مورد توافق همه ذینفعان.

در حالی که این صندوق از هفت ذینفعان باعث می شود تا ستون فقرات برنامه و بودجه مطرح شده از طریق طرح هایی به عنوان مزایده و بازیکن کمک های مالی استقبال کرده است.

حرفه ای تنیس فصل متوقف شد در اوایل ماه مارس به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس حداقل تا جولای 13, که باعث می شود آن را دشوار برای کسانی که در رده پایین تر از ورزش است که صرفا وابسته به مسابقات برنده شده برای به دست آوردن یک زندگی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن