فوتبال | دورتموند آماده به راه اندازی مجدد فصل

بوندسلیگا — آلمان پرواز بالا فوتبال — خواهد بود که برای اولین بار عمده اروپا لیگ به راه اندازی مجدد آن فصل که

توسط NEWSMINERAL در 26 اردیبهشت 1399

بوندسلیگا — آلمان پرواز بالا فوتبال — خواهد بود که برای اولین بار عمده اروپا لیگ به راه اندازی مجدد آن فصل که آمده بود به توقف به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر. دوم قرار بوروسیا دورتموند خواهد ضربه شروع رسیدگی به زمانی که آن را طول می کشد در FC Shalke در Revierderby در شنبه 7 p. m. IST.

باید با استفاده از سرعت

بازیکنان باید برای دریافت استفاده می شود به بازی در خالی استادیوم و دورتموند مدیر عامل کارستن کرامر گفت Sportstar که آن زمان را برای همه به عادت کرده اند به این طبیعی است.

"این غیر قابل تصور است اما من خوشحالم که ما شروع به در خانه. اگر چه ما را از دست زرد رنگ دیوار و حامیان ما, من خوشحالم که ما در حال شروع در صفحه اصلی که در آن ما در حال شکست نخورده در این فصل است. آن است که همیشه یک بازی بزرگ که ما بازی شالکه و از آن خواهد شد به چالش کشیدن" کرامر گفت.

"ما دو مزیت — یکی این است که ما تمرین در خالی ورزشگاه سه بار در, بنابراین من فکر می کنم ما در برخی از تعامل با خالی ورزشگاه.

"مزیت دوم این است که ما تا به حال تجربه بازی در پشت درهای بسته در زمانی که ما بازی ما در آخرین بازی در برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان.

"بازیکنان تمرکز خود را بر روی بازی آنها می خواهند به نفع خود و خوشحال هستند آنها می توانید شروع به بازی دوباره."

بازگشت باشگاه باید به دنبال یک میزبان از پروتکل های برای اطمینان از ایمنی از همه درگیر. "ما یک جزوه از قوانین را دنبال کنید. ما طولانی ترین نیمکت تا کنون در ورزشگاه ما آن است که تقریبا 50 متر ، فاصله بین دو بازیکن نزدیک به 2.50 متر و تمام بازیکنان باید ماسک می پوشند. ما می توانیم چهار توپ پسران و آنها باید دستکش بپوشید. در غرفه ما هشت نمایندگان باشگاه ما و چهار نفر از تیم دور. ما به اشتراک گذاشتن یک پایه معمولا بازدید 8,000 مردم با 12 بچه ها" کرامر گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن