578 بیشتر موارد COVID-19 در مینه سوتا در چهار شنبه

کمیسر بهداشت Jan مالکوم آغاز شد این ساعت با یک استارک یادآوری بیش از 3.4 میلیون نفر و 136,000 مرگ و میر در ایا

توسط NEWSMINERAL در 26 تیر 1399

کمیسر بهداشت Jan مالکوم آغاز شد این ساعت با یک استارک یادآوری بیش از 3.4 میلیون نفر و 136,000 مرگ و میر در ایالات متحده تبدیل شده است به عنوان مثال برای عدم جلوگیری از گسترش این بیماری است.

"فقط برای قرار دادن این در کمی از بافت" مالکوم گفت: ملت مورد مرگ و در مجموع "چه این به این معنی در ایالات متحده است که حدود 4.5 درصد از جمعیت جهان را برای حساب به طور کامل 25% جهانی COVID-19 موارد و 23 درصد از همه COVID-19 مرگ و میر."

از وجود آن در به-یک-طرح مینه سوتا ابتکار عمل را به تشویق بزرگسالان به در نظر گرفتن این احتمال که ممکن است آنها را به سرعت و بدون هشدار ناتوان شدن با بیماری و قادر به مراقبت از کودکان خود را.

این کمپین می گوید: همه پدر و مادر باید برنامه در محل برای دیگران به راحتی گام برای پر کردن والدین خود نقش است.

"شده اند وجود دارد موارد در سراسر کشور و در اینجا در مینه سوتا که در آن پدر و مادر تبدیل شده اند بیش از حد بیمار با COVID-19 برای مراقبت از کودکان خود را برای مدت کوتاه از زمان" دولت مدیر بیماری های عفونی کریس Ehresmann گفت.

با یک رواقی بدبینی در مورد سلامت قابل پیش بینی است که می تواند از محل در آثار چارلز دیکنز برنامه را تشویق می کند تا پدر و مادر به فرزند خود را از پزشکی و آموزشی نیازهای ترجیح روال و آسایش بار "به هر مورد نیاز انتقال را آسان تر برای پدر و مادر جایگزینی مراقبان و کودکان است."

Ehresmann اعتبار نیویورک احتیاط در مقابل مینه سوتا مسافران به "نگرانی های فزاینده در مورد یک چشم انداز مثبت از موارد COVID-19 در مینه سوتا از جمله 1,500 فقط این آخر هفته گذشته, و اضافه کرد که "دیروز ما شاهد یک یادآوری است که کشورهای دیگر هستند توجه ما موارد جدید را به عنوان به خوبی."

هر چند نیویورک مشورت یک CDC COVID ردیاب که پرونده روز موارد گزارش شده به عنوان مخالف به جمع آوری یک روش برجسته اخیر موارد بسیاری از "ته خط" Ehresmann گفت: "این است که ما شاهد افزایش در COVID-19 موارد است."

اپیدمیولوژی دولت دکتر اموزش Lynfield به دادگاه تجدید نظر به طور مستقیم به امور را در دست خود را برای متوقف کردن گسترش COVID-19 در دولت است.

"ما در واقع در یک نقطه نگران کننده است که در این شماره می رویم تا" Lynfield گفت. "وجود دارد 41 متحده است که با داشتن یک افزایش در موارد. این واقعا یک لحظه برای همه ما به یک گام به عقب و فکر می کنم از آنچه که ما می توانید انجام دهید به سرعت انتقال و سرعت البته این ویروس است. که در آن ما را از اینجا به عنوان یک دولت است که کمتر در مورد چه تعداد از بهداشت عمومی کارگران و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی می تواند انجام دهد. آن را در مورد آنچه هر یک از ما به عنوان Minnesotans تصمیم به انجام هر روز."

"ما در قرنطینه لیست" Lynfield گفت. "دیگر وجود دارد متحده و کشورهای دیگر است که انجام می دهند بهتر از ما است. که باید الهام بخش ما را به سعی کنید به کار سخت تر است."

بعد از آن در ساعت Ehresmann ارائه شده بیشتر در حال حاضر نرخ مرگ و میر از این بیماری با سن در دولت است.

شده اند وجود دارد 0 مرگ و میر در Minnesotans زیر 20. کسانی که در 20s خود را در حال حاضر به صورت یک .02% نرخ مرگ برای کسانی که در 30s خود را در آن است .13% برای کسانی که در 40s خود را در آن است .31% و برای کسانی که در 50s خود را میزان مرگ و میر در نهایت عبور از یک درصد در 1.36%.

Minnesotans با COVID-19 در 60s خود را تجربه کرده اند 5.47% نرخ مرگ و تعدادی که سه برابر برای کسانی که در 70s خود (15.26% مرگ و مير) و درصد دونفره دوباره برای مردم در 80s.

میزان مرگ و میر در میان افراد مبتلا به COVID-19 در 90s در دولت 44.48 درصد است که جهش توسط یکی دیگر از 10 درصد به 58 درصد مردم بیش از 100.

"شما می توانید ببینید که این نرخ با افزایش سن" گفت: Ehresmann. "اما عواقب آن برای افرادی که جوانتر از نظر بلند مدت منفی سلامت عوارض و همچنین این واقعیت است که موارد در این گروه سنی می تواند گسترش به جامعه است."

مینه سوتا وزارت بهداشت گزارش یکی دیگر از 578 موارد COVID-19 روز چهار شنبه, جولای 15.

این گزارش همچنان رگه هایی از روزانه مورد جدید در مجموع در بیش از 500 علامت و افزایش سطح ایالت تأیید شده آزمایشگاهی مورد مجموع به 43,742.

خوشه reemerged در حومه شهرستانهای استان از جمله کارور (10 مورد) اسکات (27 نفر) و داکوتای (65 مورد). روستایی در ایالت مینه سوتا دیدم خوشه در استرنز (25 نفر) و آبی زمین (27 مورد) بوده است.

وزارت بهداشت نیز گزارش داد یکی دیگر از هشت مرگ و میر مرتبط با این ویروس.

یک مرگ در هر گزارش شد در Anoka, Dakota, Grant, Nicollet, Pipestone و رمزی شهرستان و دو در شهرستان Hennepin. سنین مرحوم میرسد هر دهه از سن برای کسانی که بیش از 40 روز به بیش از 100. پنج نفر از هشت مرگ و میر ساکنان بودند از تسهیلات مراقبت دراز مدت.

تعداد Minnesotans که درگذشت از COVID-19 در حال حاضر 1,518.

دولت گزارش دیگری 12,452 آزمون در روز چهارشنبه. بیش از 790,000 آزمون باید در حال حاضر انجام شده است. در زمان رای دادن دولت آماده است انجام داده اند بیش از یک میلیون آزمون با شروع ماه اوت است.

تعداد Minnesotans بستری با COVID-19 در حال حاضر 254 و 106 نفر از آنها در بخش ICU.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 تدریس خصوصی در خانه: 651-201-3920.

COVID-19 تبعیض تدریس خصوصی در خانه: 833-454-0148

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 وب سایت: بیماری کروناویروس (COVID-19) وب سایت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب