CPM هوا قطره به KC(M) جناح سرنگون توسط کنگره-led جلو

نوشته شده توسط Shaju فیلیپ | تریواندروم | منتشر شده در تاریخ 4 ژوئیه سال 2020 11:25:51 am خوزه K ما

توسط NEWSMINERAL در 14 تیر 1399
نوشته شده توسط Shaju فیلیپ | تریواندروم | منتشر شده در تاریخ 4 ژوئیه سال 2020 11:25:51 am
Kerala congress, Kerala Congress JK Mani, Jose K Mani, KM Mani, Jose K Mani Kerala Congress, Kerala Congress split, Kerala congress news, Kerala congress party, Indian Express, latest news خوزه K مانی (سمت چپ) با پدر مرحوم و کرالا کنگره موسس متر مانی. (عکس)

شاخص تورم مصرف کننده(M) در روز جمعه نشان داد که در آن باز است به جای کرالا کنگره گروه رهبری حزب Rajya سبها عضو خوزه K مانی به حکم چپ دموکراتیک ،

یک جناح به رهبری خوزه سرنگون شد از کنگره به رهبری ایالات جبهه دموکراتیک در اوایل این هفته بیش از شکست خود را به افتخار یک درون حزب معامله در Kottayam منطقه.

تحت قبلی کنگره-رهبری UDF دولت شاخص تورم مصرف کننده(M) مطرح کرده بود طوفان در طول نوار رشوه رسوایی مربوط خوزه پدر و KC(M) بنیانگذار K M مانی. موضوع رسوایی که منجر به خروج از مانی به عنوان یک وزیر پخش شد تا شاخص بهای مصرف کننده(M) در سال 2016 مجمع انتخابات است.

اما با بدن محلی انتخابات برنامه ریزی شده در اکتبر-نوامبر و مونتاژ سنجی در مارس-آوریل سال آینده شاخص تورم مصرف کننده(M) به نظر می رسد wooing متلاشی شدن گروه منطقه ای مسیحی ،

پس از حزب دبیرخانه ملاقات روز جمعه شاخص تورم مصرف کننده(M) امور Kodiyeri Balakrishnan به رسانه ها گفت که این حزب می خواهد به گسترش LDF پایه قبل از مجمع انتخابات است ، "وجود خواهد داشت نه یک وضعیت که در آن خوزه K مانی بازگشت به UDF دوباره. خوزه نفوذ در برخی از مناطق و نوار رسوایی رشوه خواری است نه یک مسئله در حال حاضر," او گفت:. "اجازه دهید خوزه را روشن سیاسی خود ایستاده است. شاخص تورم مصرف کننده(M) و LDF را یک تصمیم پس از آن."

KC(M) که دارای نفوذ در کتیم و ایدوککی مناطق شش قانون گذاران در مجلس و Lok سبها عضو. با این حال خوزه دارای پشتیبانی از تنها یک بخش از رهبران.

در ضمن UDF convener بنی Behanan گفت: خوزه می تواند بازگشت به کنگره-led جلو اگر او افتخارات تعهد بیش پست از منطقه panchayat رئیس جمهور در کتیم.

به عنوان در هر معامله در KC(M) خوزه نامزد باید با توجه به راه, برای, حزب, کهنه, P J یوسف نامزد برای تبدیل شدن به منطقه panchayat رئیس جمهور در آخرین مرحله از این مدت است.

حذف خوزه جناح از UDF شده بود جزئی از مبارزه قدرت بین یوسف و خوزه پس از مرگ دومی پدر, K, M, مانی سال گذشته. در انتخابات برگزار شد به ارشد مانی را در حوزه پلا یوسف تا به حال شورش علیه خوزه نامزد که در نهایت با شکست در حزب fiefdom.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب