این زمان برای کمک به لاک پشت های عبور از جاده

وضعیت متفاوت است با برخی از منطقه لاک پشت که در تعداد کمتری برای شروع با و که کشته شدند در نرخ هشدار دهنده در

توسط NEWSMINERAL در 25 خرداد 1399

وضعیت متفاوت است با برخی از منطقه لاک پشت که در تعداد کمتری برای شروع با و که کشته شدند در نرخ هشدار دهنده در جاده های این زمان از سال است. بسیاری از لاک پشت های کشته شده در جاده است که کارشناسان می گویند این داشتن یک تاثیر مضر در جمعیت کلی از آنچه در حال حاضر برخی از تهدید گونه های لاک پشت مانند Blandings چوب و لاک پشت.

مشکل این است که مانند opossum به لاک دفاعی مکانیسم پنهان در پوسته آن به خوبی کار می کرد برای هزاران سال برای نجات این گونه در برابر شکارچیان اما کار نمی کند در برابر سرعت اتومبیل ها و کامیون ها.

در مینه سوتا و ویسکانسین که در آن تمام لاک پشت ها عمدتا آبزی زمینی سفر معمولا رخ می دهد در طول فصلی حرکات مختلف تالاب زیستگاه — به خصوص در ماه ژوئن. این درست است به خصوص در اوایل تابستان تودرتو مهاجرت از تخم مرغ مملو از زنان و سپس دوباره زمانی که تازه از تخم در آمده, جوانان و دنبال کردن افتاده و استخر برای یک خانه دائمی.

که در آن ما می تواند کمک کند. این یکی از نادر بار در مدیریت حیات وحش که در آن دخالت انسان تشویق است. و به همین دلیل مینه سوتا و ویسکانسین بخش از منابع طبیعی درخواست از مردم برای انتخاب کنید تا بیشتر لاک پشت ها آنها را در جاده ها حرکت آنها را در جهت آنها به رهبری و محل آنها را با خیال راحت در خارج از جاده و در طرف دیگر.

گزارش Blanding و چوب لاک پشت رؤیت

با وجود آن گونه تهدید وضعیت Blanding این لاک پشت ها هنوز هم دیده می شود نسبتا اغلب در برخی از مناطق از مینه سوتا است. اما کمتر و کمتر جوان Blanding را در حال خروج از تخم در هر سال به دلیل از دست دادن زیستگاه و میر جاده ای و در برخی موارد غیر قانونی و غیر قانونی به فروش می رسد به عنوان حیوانات خانگی. لاک پشت های چوب در مواجهه با مسائل مشابه.

هر دو گونه باقی می ماند از نظر قانونی محافظت در سراسر همه از ایالت مینه سوتا و از لحاظ فنی ممکن است به کار گرفته شده و یا در اختیار و بدون یک مجوز خاص. اما در زندگی یا مرگ موقعیت (برای لاک پشت) آن را خوب برای کمک به آنها در عبور از جاده ها است. را نمی لاک پشت به خودرو و یا قرار دادن در یک ظرف حتی به طور موقت در حالی که کمک به لاک پشت از راه آسیب است.

زمانی که ممکن است سند خود را روبرو می شوند برای Blanding و چوب لاک پشت با یک زن و شوهر عکس, مطمئن شوید که به توجه داشته باشید که تاریخ و محل شما. ایمیل تماس بگیرید و یا منطقه ای خود DNR nongame حیات وحش متخصص. در شمال شرقی مینه سوتا که Gaea Crozier در gaea.crozier@state.mn.us یا 218-328-8811. در شمال غربی ایالت مینه سوتا آن امی Westmark در amy.westmark@state.mn.us یا 218-308-2641.

خلق کرده و softshells: مراقب باشید!

اگر چه بسیاری از لاک پشت ها ممکن است تلاش برای نیش هنگامی که مهار خوراکی لاک پشت ها و خاردار softshells اغلب به عنوان leatherbacks هستند به خصوص تهاجمی بسیار سریع و نیش با کمی تحریک. علاوه بر فوق العاده طولانی گردن فعال خلق کرده و softshells برای رسیدن به اطراف و تحویل درد گزش اگر برداشت طرف پوسته مانند سایر لاک پشت ها.

تنها با تجربه گرداننده همیشه در حال تلاش برای بلند کردن خوراکی لاک پشت و یا softshells روشن از زمین. خوراکی لاک پشت ها هرگز نباید با دم; این می تواند خود را آسیب نخاعی. گرفتن یک مهاجم لاک پشت توسط یک عقب پا در حالی که حمایت از لاک پشت از زیر با دست دیگر خود را است که معمولا امن برای هر دو شما و لاک پشت. و یا شما می توانید تشویق به حرکت در خارج از جاده با یک شاخه و یا شاخه جارو بیل یا شی شبیه به آرامی prod حیوانات همراه از پشت. (اگر لاک پشت نیش خود را تلنگر دستگاه ممکن است چسبیدن به اندازه کافی بلند کشیده می شود به ایمنی!)

چگونه برای کمک به لاک پشت های عبور از جاده:

  • قرار نیست خودتان و یا دیگران در معرض خطر است. جلو از جاده خارج و به نوبه خود خطر چراغ برای هشدار به دیگر رانندگان جوان به کم کردن سرعت. بررسی محیط اطراف خود را و مراقب باشید از ترافیک است.

  • جلوگیری از بیش از حد دست زدن به. نگاهی سریع ضربه محکم و ناگهانی یک عکس و سپس انتشار آنها را به سرعت در یک نقطه امن.

  • اجازه می دهد تنهاست گذرگاه اگر ممکن است. وقتی که لاک پشت ها می توانید با خیال راحت عبور از جاده های غیر مسلح به دلیل کمبود ترافیک می دوزند اجازه دهید آنها را انجام دهد. مشاهده از راه دور و اجتناب از حرکات سریع به انجام در غیر این صورت اغلب باعث لاک پشت ها برای تغییر جهت متوقف کردن و یا پنهان در درون پوسته خود.

  • رسیدگی به لاک پشت ها به آرامی. اگر لازم است به آنها را انتخاب کنید تا تمام لاک پشت ها به جز خلق کرده و softshells باید درک به آرامی در امتداد لبه پوسته در نزدیکی نقطه میانی بدن. هشدار: بسیاری از لاک پشت خالی کردن مثانه خود را هنگامی که برداشته کردن زمین, بنابراین مراقب باشید به رها کردن آنها را اگر آنها باید به طور ناگهانی شروع به ادرار.

  • همان جهت: حرکت لاک پشت ها در همان جهت آنها در حال سفر بودند که مواجه می شوند. لاک پشت همیشه باید نقل مکان کرد و در سراسر جاده به عنوان یک خط مستقیم به عنوان امکان پذیر است. آیا آنها را به نزدیکی یک دریاچه یا برکه که ممکن است که در آن آنها می رویم!

  • سند خود را پیدا کنید. کمک به کارشناسان حیات وحش سند لاک پشت عبور و مرگ و مير مناطق با شرکت در مینه سوتا لاک پشت عبور Tally & تعداد پروژه. رفتن به www.herpmapper.org و ثبت نام برای فایل خود را پیدا کردن. در ویسکانسین گزارش لاک پشت خود را می یابد در wiatri.net/inventory/witurtles/ منبع: مینه سوتا, DNR, ویسکانسین, DNR



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن