Aarogya Setu باقی می ماند غیر قابل دسترس برای معلولان با وجود فشار از فعالان

نوشته شده توسط صبا رحمان | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 18 مه سال 2020 7:23:41 pm دولت راه اندازی

توسط NEWSMINERAL در 29 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط صبا رحمان | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 18 مه سال 2020 7:23:41 pm
aarogya setu app, aarogya setu app download, aarogya setu compulsory, aarogya setu for disabled, disabled difficulty on aarogya setu, coronavirus, covid 19, coronavivurs ndia update, indian express دولت راه اندازی Aarogya Setu نرم افزار بیش از شش هفته پیش.

Aarogya Setu باقی مانده خارج از محدوده برای معلولان به خصوص بینایی حتی در حالی که دولت اصرار بر استفاده از آن و چند تن از فعالان و سازمان های غیر دولتی در حال حاضر پرچم که Covid-19 تماس با ما-ردیابی برنامه های غیر قابل دسترس برای افراد معلول است.

معاون رئیس جمهور ملی نابینایان انجمن Dipendra Manocha گفت: "اگر شما از حذف این جمعیت غیرفعال کشور از چیزی به عنوان مهم به عنوان شما در حال قرار دادن نه تنها آنها را بلکه کل جمعیت در معرض خطر است. آن می تواند تاثیر بسیار زیادی در خود Covid پاسخ."

"من شک و تردید در مورد آن ابزار به کنار حتی اگر من می خواهم به استفاده از Aarogya Setu من نمی توانم. من نصب آن در گوشی من اما از آن است که دروغ گفتن استفاده نشده چون من به سختی می تواند حرکت آن است. دولت آن را به عنوان اتفاق می افتد در همه زمان ها را خسته نکنید برای اضافه کردن ویژگی های قابلیت دسترسی در برنامه" گفت: ناتوانی فعال حقوق Ketan Kothari که بینایی.

دولت راه اندازی Aarogya Setu نرم افزار بیش از شش هفته پیش. با استفاده از یک گوشی بلوتوث و داده های آن به کاربران امکان می دهد می دانم که اگر آنها در نزدیکی یک فرد با Covid-19 بعد از اسکن یک پایگاه داده از موارد گزارش شده عفونت است.

"تا کنون من اعتقاد دارم که من امن هستم که من دارم و نمی زندگی می کنند در یک مهار منطقه. اما به عنوان و هنگامی که مردم شروع به بیرون رفتن از برنامه احتمالا می تواند کمک کند می گوید Kothari.

حقوق افراد معلول 2016 باعث می شود آن را اجباری برای دولت به ارائه تمام اطلاعات در فرمت های قابل دسترس به نفع افراد معلول (PwD).

فعال Anjlee Agarwal گفت: برنامه تست شده توسط 11 نفر مبتلا به اختلال بینایی است که در ارتباط با NGO Samarthyam در هر دو سیستم عامل IOS و گوشی های آندروید.

"هر یک از آنها را پیدا کردم آن را غیر قابل دسترس است که نقض آشکار RPwD عمل, 2016," او گفت:.

او افزود که یک گزارش از نتايج تست فرستاده شد به عدالت اجتماعی وزارت وزارت توانمندسازی PwD (DEPwD).

Manocha, هم, همچنین انجام تست برنامه بر روی گوشی های آندروید و ارسال گزارش در مورد آن به DEPwD بنابراین به عنوان به آدرس کاستی.

DEPwD در تاریخ 27 آوریل نوشت: به وزارت الکترونیک و فناوری اطلاعات و توسعه نرم افزار ملی انفورماتیک مرکز در مورد برنامه غیر قابل دسترس بودن و همچنین پیشنهاد کرد که Manocha کمک می تواند در این زمینه گرفته شود.

وزارت اشاره کرد که "این برنامه نیاز به یک بخش جداگانه با اطلاعات خاص برای افراد با شنوايی با تفسیر زبان/نزدیک شرح. تا آنجا که افراد با اختلال بینایی نگران هستند ارائه راهنمای صوتی برای ناوبری صوتی توضیحات رنگ مورد استفاده, مناسب, رنگ, کنتراست و غیره. نیاز به گنجانیده شود".

سه هفته پس از DEPwD نامه Manocha گفت: نمی دانم اگر شده است وجود دارد هر گونه جنبش در وزارت. "این یک برنامه پیچیده نیست. می توان آن را در دسترس ساخته شده به راحتی آن را به عنوان تنها 5-6 صفحه نمایش. همه شما نیاز دارید این است که قصد" او گفت:.

Agarwal, که همچنین عضو کمیته دائمی از Niti Aayog, گفت که او امیدوار است که دولت عمل خواهد کرد به زودی هر چند او می افزاید: "این باید تاکید کرد که یک برنامه ساخته شده در دسترس در تهیه مرحله. آن را نمی باید انجام شود تا به عنوان یک چاره اندیشی موقت است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب