ممکن است جهش نشانه های غیر معمول در میان حل نشده COVID-19 mysteries: دانشمندان

توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 28 مه سال 2020 4:44:29 pm یکی دیگر از گیج کننده کشف مربوط

توسط NEWSMINERAL در 8 خرداد 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 28 مه سال 2020 4:44:29 pm
covid courses, stress problem یکی دیگر از گیج کننده کشف مربوط به SARS-CoV-2 است که بیماران مبتلا به این ویروس ممکن است آزمایش مثبت برای دیگر آنتی بادی تشخیص آزمون.

احتمال رمان coronavirus جهش به گونه های مختلف ناشناخته دلایل غیر معمول علائم مانند از دست دادن بویایی و نمونه های بیمار بازده مثبت کاذب در دانگ تشخیص آزمایش برخی از COVID-19 رمز و راز است که حل نشده باقی می ماند, دانشمندان می گویند.

همیشه از رمان شیوع کروناویروس در چین در شهر ووهان در دسامبر 2019 مطالعات pieced با هم سرنخ های مهمی در مورد COVID-19 اما دانشمندان بر این باورند که حل برخی از اسرار مهم ممکن است عملکرد یک پتانسیل درمانی در برابر این بیماری که تا کنون آلوده بیش از 5.6 میلیون نفر و ادعا کرد بیش از 3,55,000 زندگی می کند.

یکی از کلید اسرار مربوط به توسعه درمان در برابر رمان coronavirus است که میزان و اهمیت این جهش های مشاهده شده در سنبله پروتئین بر روی سطح آن virologist Upasana ری به نقل از گفتن خبرگزاری PTI.

ری یک دانشمند ارشد در CSIR-هند موسسه شیمی زیست شناسی (IICB) در کلکته گفت: سنبله پروتئین کمک می کند تا ویروس متصل به سلول های میزبان و به دست آوردن ورود به آنها را. در یک مطالعه که در عین حال به کارشناسی ری و تیم او مشاهده جهش در SARS-CoV-2 نمونه جدا شده از بيماران است.

محققان دریافتند تغییرات در ساختار تاشو از مناطق خاصی از سنبله پروتئین است که به گفته آنها ممکن است تحت تاثیر فعل و انفعالات از ویروس ها با استفاده از سلول های میزبان است.

در حالی که بسیاری از جهش های آنها گزارش شده بودند در S1 زير از سنبله پروتئین آنها گفت: یکی از تغییرات در یکی از ايزوله تر بود نسبت به پایان S2 زير. ری توضیح داد که S1 زير است مسئول برای اتصال به سلول میزبان گیرنده در حالی که S2 بخشی از سنبله پروتئین است که در تلفیقی از ویروسی و غشای سلولی.

او گفت: جهش اتفاق می افتد در سنبله پروتئین از رمان coronavirus باید به دقت در نظر گرفته شده برای واکسن مهندسی." اگر چه جهش های در حال ظهور با توالی اعلام شده است وجود دارد تکه های است که بدون تغییر باقی می ماند و این باید Achille را پاشنه برای آینده SARS-CoV-2 واکسن" ری اشاره کرد در یک ایمیل مصاحبه با PTI.

یکی دیگر از گیج کننده کشف مربوط به SARS-CoV-2 است که بیماران مبتلا به این ویروس ممکن است آزمایش مثبت برای دیگر آنتی بادی تشخیص آزمون.

در یک مطالعه موردی در ماه مارس منتشر شده در مجله لانست بیماری های عفونی, مجله, نمونه سرم از یک مرد و یک زن در سنگاپور که بعدها مبتلا COVID-19 نشان داد واکنش به یک دانگ آزمایش پادتن هر چند آنها هیچ سابقه ای از درد و رنج از پشه بیماری های منتقله.

با توجه به این مطالعه دانگ تشخیص آزمون که با این نسخهها کار تحت یک قابل تشخیص واکنش های شیمیایی اگر بدن بیمار دارای آنتی بادی علیه دانگ ویروس منجر به مثبت کاذب در نتیجه COVID-19 بيمار. این نشان می دهد که سیستم ایمنی بدن ممکن است اقدام به SARS-CoV-2 عفونت در راه شبیه به چگونه آن را به دانگ توضیح داد virologist Subhajit Biswas از CSIR-IICB.

بر این اساس یک گزارش مورد و مشاهدات دانگ بومی کشور داشته اند کمتر شدید COVID-19 شیوع بیماری با مرگ و میر کمتر با توجه به همه گیر Biswas hypothesises که دانگ واکسن ممکن است به ارائه برخی از حفاظت به کشورهایی که بومی پشه بیماری های منتقله.

او معتقد است که در بخش هایی از جهان غرب است که تا به حال هر گونه قرار گرفتن در معرض دانگ پاسخ ایمنی باعث دانگ واکسن ممکن است کمک به محافظت و یا کاهش شدت COVID-19. با توجه به Biswas, نیاز به ساعت برای تست توانایی دانگ واکسن به ارائه حفاظت در برابر SARS-CoV-2 عفونت در حیوانات مناسب مدل است.

نیز وجود دارد که پرسش های بی پاسخ در مورد زیست شناسی برخی از غیر معمول COVID-19 علائم یکی از آنها در حال از دست دادن بویایی گزارش توسط چند نفر. دانشمندان معتقدند که این نشانه می تواند با توجه به حضور ویروسی 'ورود به دروازه' گیرنده ACE2 در پوشش سیستم بویایی بینی.

"شواهدی وجود دارد که SARS-CoV-2 دستاوردهای سلول مطلب را از طریق دو پروتئین: ACE2 و TMPRSS2. هر دو بیان شده در سیستم تنفسی است که می تواند منجر به اثرات آن بر تنفس" عصب شناسی شانون Olsson از مرکز ملی علوم زیستی (NCBS) در بنگلور گفت PTI.

با استناد به یک پژوهش منتشر شده در اوایل این ماه در مجله Nature Medicine, Olsson گفت ACE2 بیان شده است در حمایت از سلول های اپیتلیوم بویایی. او گفت: SARS-CoV-2 ممکن است باعث اختلال در حس بویایی از طریق اختلال در حمایت از عملکرد سلول در بینی. مطالعات همچنین گزارش COVID-19 علائم مانند لخته و التهاب در رگ های خونی به نام Kawasaki-بیماری.

یک مطالعه منتشر شده در ماه آوریل در مجله ترومبوز تحقیقات دریافتند که نزدیک به 31 درصد از 184 بدحال COVID-19 بيمار خون-لخته علائم مربوط. در کودکان که به شکل یک کسر کوچک از کسانی که مبتلا به درد شدید COVID-19, ضايعات دست و پا شده اند به رسمیت شناخته شده به عنوان علائم SARS-CoV-2 عفونت است.

یک مطالعه منتشر شده در اوایل این ماه در مجله Pediatric Dermatology, اشاره یک سری از 22 کودکان و نوجوانان با اين ضايعات مانند chilblains که درد و تورم در دست و یا پا به علت گردش خون ضعیف. با این حال محققان گفتند فرایند بیولوژیکی که این علامت — به نام "COVID انگشتان" — آشکار ناشناخته است.

"در نتیجه حاد chilblains هستند که به تازگی به رسمیت شناخته شده جلوه ای از COVID-19 در کودکان و نوجوانان" دانشمندان از بیمارستان Infantil Universitario Nino عیسی در اسپانیا گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن