من نا امید شده بود که من نمی تواند باقی بماند و تا آخر می گوید: غرب هند Jermaine بلک وود

او از دست رفته را به خوبی مستحق قرن طول باز آزمون برابر انگلستان اما غرب هند رودخانه Jermaine بلک وود است و بی

توسط NEWSMINERAL در 24 تیر 1399

او از دست رفته را به خوبی مستحق قرن طول باز آزمون برابر انگلستان اما غرب هند رودخانه Jermaine بلک وود است و بیشتر نا امید در مورد اینکه قادر به ماندن بگیرید تا به هدف دست آمد.

بلک وود به ثمر رساند یک مسابقه برنده 95 در نوبت دوم به عنوان غرب هند ادعا کرد چهار حلقه پیروزی انگلستان در روز یکشنبه. او اخراج شد و با تیم خود فقط 11 کوتاه هدف از 200.

28 ساله دارای یک رکورد چشمگیر در برابر انگلستان به طور متوسط بیش از 50 و خود را تنها در قرن شکست نخورده 112 — نیز در برابر تیم انگلیسی در آنتیگوا و باربودا در سال 2015.

"من بسیار نا امید شده بود در خودم زمانی که من در آن مرحله از بازی" بلک وود که تا به حال به ثمر رساند 187 اجرا می شود با امتیاز بالای 79 را در آخرین تور انگلستان گفت: جامائیکا آبزرور.

"این بسیار عاطفی برای من وقتی که من کردم نه به خاطر من کردم این بود که من را به تیم من در سراسر خط. من فکر کردن در مورد صد من فقط به فکر پیروزی در این بازی برای تیم من است."

راست دست رودخانه که به ثمر رساند تا 1469 اجرا می شود در 29 آزمون تا کنون اذعان کرد اعتماد به نفس نشان داده شده توسط کاپیتان خود را Jason دارنده و مربی فیل سیمونز.

آمدن به خفاش با غرب هند مغولان در 27-3, بلک وود سوار شانس خود را و هدایت تیم خود را به هدف نزدیک تر قبل از اینکه یک لحظه گذشت غلظت دیدم او ضربه مستقیم به جیمی اندرسون در اواسط کردن در بیش از 61.

"هنگامی که شما می دانید که کاپیتان به تمام اعتماد به نفس در شما آن را فقط باعث می شود شما احساس خوب است. من می دانم که جیسون از راه برگشت از زیر-15 روز, بنابراین او می داند آنچه که من قادر به انجام," او گفت:.

"در هیچ نقطه ای از زمان وقتی که من رفتن به خفاش در دوم نوبت من احساس فشار است. فقط قبل از من رفت و به بت مربی (Phil سیمونز) و کاپیتان هم گفت: من فقط به بازی من بازی طبیعی اما فقط برگزیده شود."

تست دوم آغاز می شود در اولدترافورد در روز پنج شنبه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب