تامیل نادو وادار سازد مرگ تاثیر: 80 پلیس ارسال می شود برای رفتار اصلاح آموزش

نوشته شده توسط Janardhan Koushik | Chennai | به روز رسانی: 30 ژوئن 2020 5:36:48 pm به گفته یک مقام

توسط NEWSMINERAL در 10 تیر 1399
نوشته شده توسط Janardhan Koushik | Chennai | به روز رسانی: 30 ژوئن 2020 5:36:48 pm
tamil nadu, coronavirus in tamil nadu, covid-19 tamil nadu, coronavirus death in tamil nadu, india coronavirus lockdown, indian express به گفته یک مقام ارشد پلیس حفاری Balakrishnan دستور داده بود برای آماده سازی یک لیست از افسران که تا به حال نمایش داده می شود مسائل رفتاری با عموم مردم. (PTI/بازنمودی تصویر)

در میان خشم و انزجار بیش از وادار سازد مرگ یک پدر و پسر دو در Thoothkudi ایستگاه پلیس در تامیل نادو پلیس روز دوشنبه حذف 80 افسران پلیس خدمت در Trichy محدوده می خواهید از 'مهارت های فردی در برخورد با مردم است.

در یک Facebook پست معاون بازرس کل پلیس (Trichy محدوده) V Balakrishnan گفت: ماموران خواهد شد به تدریج reintegrated به خود را به طور منظم وظایف تنها پس از تکمیل به ویژه طراحی شده البته به بهبود روش برخورد آنها با مردم است.

"ما در حال از بین بردن 80 پرسنل پلیس در Trichy پلیس محدوده که نیاز به اصلاح رفتاری خود را برای بهبود مهارت های بین فردی. آنها گرفته شده وظایف مربوط مستقیم تماس به عنوان سابقه خود را در جنبه ای که در بر داشت که مایل است. آنها خواهد شد به تدریج reintegrated به طور منظم وظایف تنها پس از تکمیل به خصوص طراحی دوره آموزشی CBT (درمان شناختی رفتاری) با جزء به بهبود روش برخورد آنها با مردم" به حفاری خود نوشت Facebook صفحه.

حومه Trichy, پودوککتی, کرور, Ariyalur و پرمبلور مناطق تحت Trichy محدوده. به گفته یک مقام ارشد پلیس حفاری Balakrishnan دستور داده بود برای آماده سازی یک لیست از افسران که تا به حال نمایش داده می شود مسائل رفتاری با عموم مردم. لیست را مشاهده کنید به حفاری شامل مقامات اعم از سطح پاسبان به بالاتر-رتبه افسران.

Judicial team probing torture ‘harassed’, HC orders takeover of Tamil Nadu police station Jeyaraj (سمت چپ) پسرش Bennix درگذشت در ژوئن 22

در این مرحله است که به عنوان یک تاثیر مستقیم از وادار سازد مرگ پدر و پسر در Thoothukudi ایستگاه پلیس.

مدرس دادگاه عالی روز دوشنبه آغاز دادرسی جزایی علیه Thoothukudi ADSP D کومار و DSP C Prathapan و پاسبان Maharajan برای ساخت یک توهین به سخن گفتن در برابر کویلپتی دادرس که رفته بود به ستهنکولم ایستگاه پلیس برای انجام یک پرس و جو.

روز دوشنبه تامیل نادو دولت منصوب جدید افسران به جای Thoothukudi SP آرون Balagopan که آورده شده است به اجباری صبر در DGP و جنوب منطقه IG که بازنشسته از خدمات خود را در روز سه شنبه. S Jeyakumar (Villupuram SP) را به اتهام به عنوان Thoothukudi SP و S Murugan منصوب شده است به عنوان منطقه جنوب IG.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب