لالیگا | رئال مادرید لبه گذشته اسپانیول به دو نفر روشن بارسلونا

کریم بنزما تحویل لحظه ای دیگر از سحر و جادو در روز یکشنبه به رئال مادرید در زمان دو نقطه سرب بیش بارسلونا در ل

توسط NEWSMINERAL در 9 تیر 1399

کریم بنزما تحویل لحظه ای دیگر از سحر و جادو در روز یکشنبه به رئال مادرید در زمان دو نقطه سرب بیش بارسلونا در لالیگا با ضرب و شتم پایین باشگاه اسپانیول.

بنزما را شلیک در مقابل والنسیا می تواند هدف از این فصل و او ممکن است در حال حاضر ادعا می کنند به بهترین کمک هم درخشان backheel teed تا کاسمیرو را به پایان برساند برای حیاتی 1-0 برنده.

مادرید استفاده در جدول آمدن پس از بارسا در قرعه کشی دور در Celta Vigo در شنبه خود بزرگترین است از ماه فوریه قرار می دهد و آنها را در نزد خود و دوم لیگ قهرمانان اروپا در هشت سال است.

"این یک پیروزی مهم است" گفت: بنزما. "من نمی توانم بگویم ما اصلا نگاه در بارسلونا البته ما انجام دهد. اما ما در حال تمرکز بر روی خود ما لیگ. نه وجود دارد بسیاری از بازی باقی مانده و هر بازی در حال حاضر نهایی است."

زمان زیدان را در کنار بازی در خانه ختافه در روز شنبه آنها ممکن است حتی این شانس را به حرکت بیشتر روشن اگر در فرم اتلتیکو مادرید جلوگیری از شکست روز سه شنبه در ورزشگاه نیوکمپ.

بارسلونا قطعا سخت تر از اجرا در احیا ویارئال طرف به دنبال اتلتیکو و سپس محلی رقبای اسپانیول که نشان داده اند آنها ممکن است هنوز پایان قوی پس از تعیین عملکرد تحت مربی جدید Franciso Rufete.

Rufete که قبلا باشگاه ورزشی, کارگردان اسپانیول چهارم, مربی این فصل پس از اخراج از Abelardo فرناندز در روز شنبه.

وظیفه او این است که در حال حاضر به را تشکیل می دهند و نه نقطه شکاف میان تیم او در 20 و Celta در 17.

آنها در بازگشت توسط یک قطعه غریزی از درخشش بنزما که کاتالیزور برای مادرید آب بندی پنج برد از پنج پس از لالیگا دوباره در ژوئن 11.

احساسی و عاطفی کمک می کند

بنزما را backheel آمد در یک بعد از ظهر پر شور کمک پس از ویارئال را سانتی کازورلا در اوایل راه اندازی جرارد مورنو با یک باور نسبتا لمسی خود را 2-0 برنده بیش از والنسیا.

آن را هیجان انگیز, قطعه ای از مهارت از بنزما اما مادرید شد ژولیده و سنگین در RCDE ورزشگاه این شاید خود را حداقل پیروزی چشمگیر بیش از سه هفته گذشته.

اما استحکام و جراحی تضمین آنها از طریق صدمه ندیده و آن را هیچ جای تعجب است که هافبک دفاعی کاسمیرو مسلما این تیم بهترین بازیکن این مدت بود به نام man of the match.

اسپانیول شد و به دور از outplayed و ممکن است آینده اگر آنها سرمایه گذاری شده در یک سری از هجوم پایین مادرید در سمت چپ در نیمه اول.

با Marcelo بارها و بارها گرفتار زمینه وو لی قادر به با حداکثر سرعت دویدن روشن و اولیه خود را جلو-عقب بود ملاقات با سرگی Darder در پشت پست فقط برای شوت او به مسدود شده توسط Dani کروجل.

مادرید درهم و برهم بودند اما شانس ایجاد. سرجیو راموس رهبری بیش از کاسمیرو را شکست تلاش های سراسر هدف است.

قراضه در محوطه جریمه به پایان رسید دیگو لوپز palming بیش از یک و نیم شلیک از آرام Eden Hazard.

اسپانیول بودند حلق آویز در به صورت نیمه وقت و آنها گرفتار شده بودند توسط بنزما.

راموس flicked در Marcelo را crossfield تصویب و بنزما در حال حرکت به دور از هدف backheeled گزاف گویی کردن از طریق پا برنارد اسپینوزا برای ورود کاسمیرو به پایان برساند.

وو به حال فرصت دیگری در اوایل نیمه دوم اما خراشیده شوت او و هر دو تیم به نظر می رسید و محتوا به شما اجازه نمره دروغ تا مرحله ی دوم وقتی اسپانیول شروع به گرفتن بیشتر از خطرات آن است.

بهترین شانس خود را در آمد 87 مراسم اهدای دقیقه هنگامی که یک ضربه آزاد طفره رفت کل مادرید دفاع اما Leandro Cabrera بود فقط کوتاه در پست. Marcelo تقریبا منحرف به خالص خود را برای آخرین اقدام قبل از سوت منفجر کرد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب