سروان Amarinder می پرسد CS به تدوین و فرموله کردن Covid دستورالعمل برای فیلم تیراندازی

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | به روز شده: ژوئیه 22 سال 2020 11:37:24 pm پنجاب سانتی متر Amar

توسط NEWSMINERAL در 1 مرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | به روز شده: ژوئیه 22 سال 2020 11:37:24 pm
Ram Vilas Paswan, Amarinder Singh, arhtiyas' commission, Punjab news, Indian express news پنجاب سانتی متر Amarinder سینگ.

پنجاب وزیر Amarinder سینگ در روز چهارشنبه به کارگردانی خارجه دبیر کل به تدوین دستورالعمل های روشن برای عکسبرداری از فیلم و آهنگ و غیره با خیال راحت در میان Covid-19 بیماری همه گیر.

رئیس دستور وزیر آمد و پس از سه Punjabi خوانندگان/بازیگران ساخته شده است یک نماینده به او را از طریق یک ویدئو کنفرانس در مدت کوتاهی پس از جلسه هیئت دولت.

Rupinder سینگ 'Gippy Grewal', Ranjit Bawa و Gurpeet Ghuggi اشاره کرد که حتی اگر رئیس جمهوری در ماه گذشته اعلام کرد از سرگیری تیراندازی در دولت نبود به طور واضح تعریف دستورالعمل بود ساخت آن را دشوار است برای آنها را به سر کار که تا به حال شده است به طور کامل به حالت تعلیق در طول مستند دوره است.

توجه نگرانی خود را از وزیر پرسید: دبیر کل Vini Mahajan به بیرون آمدن با دستورالعمل های لازم در اولین, برای حصول اطمینان از که تیراندازی می recommence هموار با Covid پروتکل های ایمنی در محل.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن