بازیکنان انگلیس به سایش نام کلید COVID-19 کارگران در آموزش پیراهن

انگلستان بازیکنان را می پوشند نام انتخاب شده COVID-19 کارگران با گذر موقت پس زمینه خود را آموزش پیراهن در آیند

توسط NEWSMINERAL در 2 تیر 1399

انگلستان بازیکنان را می پوشند نام انتخاب شده COVID-19 کارگران با گذر موقت پس زمینه خود را آموزش پیراهن در آینده سری تست در برابر غرب هند در به رسمیت شناختن خود را فداکارانه خدمات.

انگلستان و ولز Cricket Board (بانک مرکزی اروپا) اعلام کرده است که این سه مسابقه لاستیک به بازی در پشت درهای بسته در Ageas کاسه و اولدترافورد با توجه به همه گیر خواهد شد به نام "بالا بردن بت" سری به عنوان یک ادای احترام به کسانی که در خط مقدم.

این خواهد بود که اولین رقابتی کریکت ثابت پس از همه گیر آورده ورزشی جهان به وقفه در ماه مارس است.

در ساخت تا به اولین آزمون آغاز می شود که در تاریخ 8 ژوئیه در Ageas کاسه انگلستان اطفال را نام انتخاب شده کلید کارگران در پیراهن خود را.

مردم به نام روی پیراهن شامل Dr Vikas کومار, متخصص بیهوشی و مراقبت های ویژه در دارلینگتون بیمارستان یادبود که نقش Cowgate باشگاه کریکت در نیوکاسل در اوقات فراغت خود.

امیلی Whipping یک پرستار تمام وقت و داوطلب در استوود بانک باشگاه کریکت نیز در میان آنهایی که انتخاب شده.

این لیست شامل معلمان و پزشکان و پرستاران و مراقبین و اجتماعی کارگران و نام خود را نامزد دریافت جایزه شده است توسط خود محلی باشگاه کریکت.

"ما منتظر یک زمان طولانی برای این لحظه و ما نمی خواهد در اینجا بدون غرب هند - ما خیلی سپاسگزار آنها را برای ساخت این سفر اتفاق می افتد," کاپیتان تیم ملی انگلستان جو ریشه به نقل از به نقل از بانک مرکزی اروپا.

"همانطور که ما به عقب بر گردیم به بازی بازی عشق ما, ما می خواهم به نگاهی هم به افتخار شجاع کلید کارگران که رفت به خفاش برای کشور خود تحت سخت ترین شرایط," او گفت:.

"این تنها اتصالات که ما با استفاده از این مجموعه به عنوان یک فرصت به منظور بالا بردن خفاش' به افتخار آنها. ما فصل نام خود را با غرور و افتخار" پرکاری گلزن اضافه شده است.

اظهار نظر در آزمون های سری, بانک مرکزی اروپا, مدیر ارشد اجرایی تام هریسون گفت: "همانطور که ما در مرحله اول رقابت های ورزشی بین المللی در انگلستان پس از COVID-19 شروع ما می خواهیم به پرداخت ادای احترام به افرادی که شجاعانه بازی بخشی خود را در طول این بحران است.

"از طریق "افزایش خفاش" سری تست ما نشان دادن قدردانی ما را به کلید کارگران است."

حرکت به اختصاص سری به کلید COVID-19 کارگران می آید پس از اعلام تصمیم بانک مرکزی اروپا حمایت آزمون معامله دو سال از توافق با Specsavers, سپری در پایان از خاکستر تابستان گذشته با هیچ جایگزینی به انتظارنشسته بودند.

هریسون افزود: "این راهی طولانی و چالش برانگیز سفر به کریکت بازگشت و در حالی که این محدودتر در مقایسه با آنچه این کشور مواجه شده است و ما امیدواریم که به 'افزایش خفاش' سری تست را به برخی از لذت و نور امداد به زندگی مردم است."

به عنوان بخشی از بانک مرکزی در سراسر کشور 'با هم از طریق این آزمون' کمپین که راه اندازی در ماه گذشته با یک فیلم کوتاه به روایت استفان فرای به #raisethebat طرح در حال حاضر ویژه کلید کارگران در بیش از 300 تابلوهای تبلیغاتی در سراسر انگلستان و ولز با تابلوهای تبلیغاتی آمده از 29 ژوئن.

Whipping گفت: بانک مرکزی اروپا: "آن را به مطلق افتخار به دیدن یکی از انگلستان مردان بازیکنان بیرون می آیند در حالی که با پوشیدن نام من در پشت پیراهن خود را.

"آن بوده است چنین زمان دشوار برای بسیاری از مردم هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از کار سخت پیش رو اما هیجان انگیز است که ما قادر خواهید بود برای دیدن برخی از کریکت دوباره," او گفت:.

"کریکت خانواده واقعا کشیده با هم در یک زمان دشوار و من نمی توانم صبر کنید تا زمانی که ما می توانیم بازی در باشگاه من دوباره. تا آن زمان امیدوارم جو ریشه و این تیم می تواند به ما چیزی است که به تشویق در مورد," او اضافه شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب